recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت لدغة الفصل الثالث عشر 13 والأخير بقلم آلاء عوض

jina
الصفحة الرئيسية

       رواية أحببت لدغة الفصل الثالث عشر 13 بقلم آلاء عوض

رواية أحببت لدغة الفصل الثالث عشر 13 بقلم آلاء عوض

رواية أحببت لدغة الفصل الثالث عشر 13 والأخير بقلم آلاء عوض


يوم الفرح ويوم عيد الميلاد مع بعض 😂😂
(إلى زوجي المستقبلي انا عايزه من دههههههه 😂😂)
كاميليا صديقه سما
سما / فكيي( فكري) معايا اجيبله هديه اي
كاميليا / مش عارفه انتي هتقدمي الهديه أمته
سما / اتفقت مع محمد اننا كلنا نقدم الهديه في الفيح (الفرح)
كاميليا / اي الفرح الغريب ده 😂😂
سما / سيبك من الفيح انا اصلا مش مصدقه لسه أن الفيح النهايده المهم الهديه
كاميليا / اي رايك تعملي......
سما / هي دي الافكاي ولا بلاش
كاميليا / طيب لما الكوافيره تيجي انا همشي اظبطلك الفرح واجيلك 
سما / اوك 
كاميليا / طب يلا ياختي الكوافيره جت
الكوافيره جت
الكوافيره / بصي انت الصراحه قمر بس تحبي اعملك ميكب اي
سما / عايزاكي  تعملي ميكب سمبل مش بحب الألوان الكتير
الكوافيره / فعلا هيليق عليكي الميكب السمبل
✨✨✨✨✨✨✨✨
عند رامز
رامز / يوووه كل ده بتتزوق
كريم / متصبر يا عم شويه بقالها ساعه بس 😂😂
رامز / يعني لازم تحط كل ده يعني 
كريم / اصبر يا عم 
رامز فضل قاعد مع صحابه يهزرو شويه يضحكو شويه بس كل شويه رامز يبص في الساعه عشان سما اتاخرت 😂😂
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سما 
الكوافيره / اي رايك كده
سما / واااو اي القمي ده
الكوافيره / انتي قمر اصلا
سما كانت فعلا حوريه الفستان كان مخليها قمر اكتر ما هي قمر كان الفستان طوييل وكله لولي ولميع كتير وكانت عامله تسريحه جميله جدا كانت بشعرها كانت قمر وخلاص يا جدعان مش عارفه اوصف 😂😂
فضلت سما ترقص مع كاميليا 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بنص ساعه تقريبا 
رامز دخل عشان يجيب سما اول ما شافها حضنها ولف بيها 
رامز بمرح / سماااا انت تخنتي كده ليه 😧
سما / لا يا حبيبي ده الفستان 😂😂
رامز / بسم الله ماشاء الله اي القمر ده
سما بخجل / شكرا
رامز اخد سما واتجههو للقاعه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
فضلو يرقصو كلهم مع بعض الكل مبسوط الكل بيغني الكل بيزغرط لما جالي صداع 😂😂
الفرح كان مليان ناس صحاب رامز كلهم كانو موجودين وأصحاب سما كمان  
كانو بجد مبسوطين مع بعض كل واحد بيكمل التاني كل واحد مبسوط أن التاني معاه فضلو يشغلو اغاني مهرجانات كتير عشان سما بتحبها 😂😂
بعد الرقص والأغاني والفرحه 
كل صحاب رامز قدمه ليه الهديه وهو كان مبسوط اوي 
سما اخدت المايك 
سما / طبعا يا جماعه كلكو مستنين أن انا اجيب الهديه الصياحه انا مجبتش هديه 😂😂 هديتي ليه الكلام اللي هقوله أنا بجد بحبك يا يامز انت جيت حياتي غييتها (غيرتها) ١٩٠ ديجه(درجه) للأحسن حبيت وجودك في حياتي حبيت مشايكتك ليا في كل تفاصيله في حياتي  انت اكتر انسان حبيته لأنك مخلص ليا بجد اتمنى بعد السنين اللي جايه يفضل حبك ليا زي ما هو
حضنها رامز
رامز / حبي ليكي بيزيد كل يوم يا روحي
كل المعازيم صقفو ليهم وبيحييهم كان مبسوطين اوي ليهم
سما / ودلوقتي لازم تشوفو الفيديو ده لانو ببجمع كل لحظه حلوه في حياتي مع يامز
الفيديو اشتغل وكان فيديو حلو بجد كانت صور مختلفه كل صوره غير التانيه كانت الصور بتبين قد اي هما سعداء ومبسوطين مع بعض بجد قمه الحب والهديات والحاجات دي رجعو كملو رقص تاااني 😂😂
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد الفرح
رامز بشغف / مش يلا بقا
سما / يلا اي
رامز / يلا يعني يلا
سما فهمت رامز
سما وهي تستنع النوم
سما / لاء انا جايلي نووووم
رامز / لاء مفيش منه الكلام ده😂😂
رامز شال سما وتسكت شهرزاد على الكلام الغير مباح
تمت

google-playkhamsatmostaqltradent