recent
أخبار ساخنة

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الثالث عشر 13 بقلم إسراء محمد

jina
الصفحة الرئيسية

         رواية طفلتي الصغيرة الفصل الثالث عشر 13 بقلم إسراء محمد

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الثالث عشر 13 بقلم إسراء محمد

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الثالث عشر 13 بقلم إسراء محمد


احمد ضحك ضحكه بارده ومستفزه وبكل بجاحه قال: لي هو  انت متعرفش أن السنيوره جنههه شافتني وانا بسرق وهربتني وقالتلي اهرب بسرعه قبل ما رعد يجي اصلها طمعانه فيك 
رعد بغضب:انت بتقول اييييههههه وضحك ضحكه سخريه غبي حتي الكدبه مش عارف تكدبها  ،انت كداب انا شوفت كل كاميرات المراقبة وليك عين تكدب وتحور
وأمر الرجاله يروقوا وطلع راح ع البيت لقي جنه قاعده مع شهاب وبتلعب معاه 
رعد بحب:جنتي اي اللي منزلك انتي لسه تعبانه 
جنه:شهاب كان عاوزني العب معاه 
رعد:مسكه من قفاه انت عاوز تتعب مراتي لي ياض 
شهاب بلماضه:انا والله ما حصل ده هي اللي قالتلي تعالي نلعب ي شهاب ي حبيبي
رعد:انت جايب اللماضه دي منين يلااااا انت 
شهاب بلماضه:هكون جايبها منين يعني منك انت وطلع يجري 
رعد واقف مصدوم وطلع يجري وراه فالبيت كله ويضحكوا ويهزروا وجنه تضحك عليهم 
ورعد طلع لنهي عشان يشوفها ويطمن عليها بقالوا كتير مش بيشوفها
لقي نهي نايمه وحاضنه صورتها هي ورعد زمان ايام ماكانوا متجوزين رعد بصلها وقال عارف اني ظلمتك وأنك اتظلمتي بس غصب عني وعشان انا لسه عارف انك بتحبيني جروبي ع الفيس اسمه حكايات وروايات إسراء ادعموني وانضموا لي واللي مش عارف يجيبه بيعتلي وعشان متتعلقيش اكتر من كده انا مش هخليكي تعيشي معايا ف نفس البيت مقداميش حل غير كده وباس وقام وطلع وراح اوضته هو و جنه 
جنه: رعدي
رعد:اي ي حبيبتي
جنه:انا انا تعبانه 
رعد بخضه: مالك ي جنه انتي كويسه تعالي نروح للدكتور 
جنه:لا ي رعد انا انا 
رعد:انتي اي ي جنتي قلقتيني 
جنه بخجل:انا ف بطني نونه 
رعد بصدمه:يعني انتي انتي 
جنه هزت راسها باه انا حامل 
رعد مبقاش مصدق نفسه:وقام يتطنطط ع السرير زي الاطفال وشالها ولف بيها 
جنه:بس ي مجنون هتوقعني
رعد اخدها ونزل بيها وقعد يقول بعلو حسه جنه حامل هبقي بابا نزلت ياسمين ونهي وشهاب ع الصوت 
كلهم اي في اي 
رعد بفرحه:جننههه حاامل 
ياسمين بفرحه:بجد يبني وحضنت جنه جامد ونهي في ف عينها دموع مبروك ي رعد مبروك ي جنه وحضنت جنه وبعد كده طلعت وشهاب كان فرحان أن هيبقي لي أخ 
رعد طلع ورا نهي لقاها بتعيط وماسكه نفس الصوره
نهي بعياط :غصب عني مش قادره امسك نفسي 
رعد :انا عارف اني ظلمتك وأنك اتظلمتي فالحياه جامد وبسببي بس انا كمان مش عاوز اظلمك معايا لاني بحب جنه وكمان عشان متتعبش بيا اكتر من كده او تتعبي اكتر من كده انا هخليكي تعيشي فبيت لوحدك انتي وشهاب مش هتعيشي معانا انا وجنه 
نهي:انا كنت لسه جايه اقولك كده عشان انا عاوزه ساعدتك ي رعد 
جنه دخلت 
جنه:رعد معلش اطلع دلوقتي وسبنا شويه رعد طلع 
نهي بصت ع جنه بدموع:غصب عني مش بايدي 
جنه:عارفه بس انتي لازم تعيشي حياتك وتنسي رعد مش عاوز يظلمك معاه كان ممكن يرجعك لي تاني او يقولك إنه لسه بيحبك بس هو مش عاوز يظلمك معاه 
تسريع الأحداث نهي مشيت وراحت قعدت هي وشهاب ف بيت لوحديهم ورعد طبعا كان كل يوم بيشوف شهاب وجنه كذلك وقربت من نهي اكتر ونهي الي حد ما بتحاول تنسي عشان هي عاوزه ساعدت رعد 
بعد مرور عده أشهر 
جنه:رعد الحقنيييي اه مش قادره بولد 
رعد:أهدي ي حبيبتي انا معاكي ودخله اوضه العمليات 
بعد فتره 
الدكتور: مبروك المدام جابت بنوته زي القمر وحالتهم هما الاتنين كويسه ومراد وياسمين ونهي باركوا لرعد وكانوا فرحانين حتي شهاب 
يتبع......
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent