recent
أخبار ساخنة

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدورعاطف

 رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدورعاطف
رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدورعاطف

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدورعاطف

في المساء أضيئات الأنوار و بدأ الجميع بالحضور 
في غرفة ملك كانت قد تجهزت و وضعت اللمسات الأخرة لها 
ملك ها يا مؤلا اي رأيك 
جميله حيو أوي 
ملك طب يلا عشان تنامي و انا شويه و هنزل 
وضعت ملك جميله في فراشها و ظلت بجوارها حتي نامت 
في الاسفل كان الجميع يهنئون زين فأتي اليه و قال مبروك زين باشا 
زين الله يبارك فيك يا شامي 
نوح هههه و الله زمان بقالنا سنين ماذوفناش بعض 
زين قول لنفسك انت الي بعت و هربت
نوح دي غابه و الغابه ملهاش غير ملك واحد و الي يضعف يجي الي أقوي منه و هو الي يكمل
زين بس ملك عن ملك يفرق في الي ماشي بمبدأ و قانون و في الي سيبها سوق ميغه لكل واحد يدخل و يلعب بمزاجه 
نوح و من امتي لعبتنا دي فيها قانون ما انت عارف الشغل كويس و الوضع في ماشي ازاي علي العموم الي فات مات مش هنرجع نحيه تاني 
زين الي فات لسه عايش ممتش و الدليل اهو قام بالإشارة الي جهه ما فإلتفت نوح الي تلك الجهه و قال مش معقول جميله 
زين ايو جميله مراتي 
نوح ازاي مستحيل 
زين مفيش حاجه اسمها مستحيل اهي قدامك اهه بشحمها و لحمها اي المستحيل ف الموضوع  كنت مفكرني مش هعرف أرجع مراتي 
نظر له نوح و قال انت اكيد بتهزر دي مش جميله 
زين و اي الي خلاك متأكد انها مش جميله 
نوح الي خلاني اتأكد هي دي 
فأخرج نوح فلاشه واعطها لزين و قال دي مفجأتي ليك و انا متأكد ان دي مش جميله اتفرج و انت تعرف كويس سلام يا انصاري 
بعد انتهاء الحفل توجه زين الي غرفه المكتب و قام بتشغيل الفلاشه و كانت تحتوي علي ...
(فلاش باك)
جميله بصراخ ابعدوا عني عاااااااا
جاك لا تصرخي عزيزتي فاللعب سوف يبدأ الأن 
قام أحد الرجل بتخديرها و وضعها علي سرير متنقل و التفوا حولها 
جاك اريد الانتهاء في اسرع وقت 
فتركهم و خرج و بدأوا هم بالعمل 
خرج جاك و قام بالاتصال علي احد الاشخاص و قال غدا سوف يتم التسليم و لكن اريد شخص معين يقوم بتسليم تلك البضاعه و هو أمير الانصاري 
انهي المكالمه و قال فكرة ذكيه فقد بدأ اللعب للتفريق بين الأخوه ههههه
(باك)
كان زين يتابع ما يحدث امامه لزوجته و هو متأكد من انها هي جميله فقام و اخذ ؤصرخ و يكسر كل شئ امامه 
في غرفة ملك فاقت علي صوته هي و كل من بالفيلا فنزلت مسرعه و توجهت الي غرفة المكتب 
ملك في اي 
فريده معرفش و اخذوا يطرقون الباب و يقولوا زين بيه زين بيه انت كويس
فريده حد يكسر الباب 
زين من الداخل بس لوحد دخل هموته امشي مش عاوز اشوف حد و لا اسمع صوت حد امشوا 
ذهب الجميع و ظلت ملك واقفه فاتت اليها جميله مسرعه و كانت خائفه فإحتضنتها ملك و اخذت تهدؤها فصعدت بها الي غرفتها وضعتها بالفراش و نزلت مره اخري و وقفت امام باب المكتب و طرقت الباب 
ملك زين بيه انت كويس 
سمع زين صوتها فذهب مسرعا و فتح الباب و جذبها  الداخل و اغلق الباب مرة اخري 
ملك زين بيه انا انا اسفه بس بس 
كان زين ينظر لها نظرات غريبه لم تفهمها فاقترب منها و امسك بها و قال تتجوزيني
ملاك تحرق شيطان
بقلمي بدور عاطف 
زين تتجوزيني 
كانت تلك الكلمه كالصاعقه التي أصابت ملك و لم تستطع النطق بشئ 
زين انا عارف انك متفجأه بس أنا محتاجك فعلا عشان بنتي جميله 
ملك مالها جميله انا معاها طول الوقت و مش شايفه اي مشكله حصلت و علاقتنا كويسه 
زين جميله والدتها اتوفت من زمان اوي و عمر ما كان في حياتها اي واحده تهتم بيها جبتلها مربيات كتير بس و لا واحده قدرت تتفق معاها انتي الوحيده الي قدرتي تعملي كدا و انا شايف انها اتغلقت بيكي انتي بنت في اول شبابك هيجي اليوم عليكي و تتجوزي و هتسيبي المكان و تسبيها و دا هيأثر عليها و انا مش عاوز اي حاجه تضر بنتي انا مش عاوز اجبتك دلوقت خدي راحتك 
ملك و هي تنظر ف الغرفه فقالت هو دا السبب الي خلاك تعمل كدا ف الأوضه 
زين لا 
ملك امال اي السبب
نظر لها و لم يتحدث و لكن عروق وجهه بدأت ف الظهور و الغضب تملك منه فالتفت سريعا و قال تقدري تشمي دلوقت و انا منتظر جوابك 
تحركت ملك و خرجت من الغرفه فهي كانت بحاله لا يرسي بها فصعدت الي غرفتها و تسطحت بجوار جميله و ظلت تنظر لها حتي غفت
في اليوم التالي استيقظ أمير و تجهز فاليوم هو يوم التسليم وقف أمام المرأه يعدل ملابسه ثم التفت و نظر الي ندي المتسطحه علي الفراش ثم خرج 
توجه أمير الي احدي المواني و قابل احد الاشخاص و قال اتمني أن تلتزموا بالخطه لا اريد أي أخطاء سوف أكون قريب منكم ، ثم قام بالاتصال علي ندي 
أمير ندوش حببتي لسه نايمه فوقي 
ندي أمير انت فين 
أمير انا محضرلك مفجأه هتعجبك أوي جهزي نفسك و هبعتلك عربيه تاخدك يلا بسرعه 
ثم انهي الاتصال 
ندي ياترا محضرلي اي بس أكيد مش هتبقي احلا من مفجأتي 
تجهزت ندي و نزلت و ركبت السيارة و انطلقت بها 
بعد فترة وصلت ندي الي ميناء و نزلت من السيارة و ظلت واقفه تنتظر أمير 
كان يشاهدها من بعيد و هو يتحدث مع كمال و يقول خلاص كله تمام كلها كام ساعه و هتكون عندك 
كمال و انا مستني و مجهز كل حاجه و بلغت جاك بكدا 
أمير انا هسلمهاك بنفسي 
كمال مش معقول امير باشا هينورنا دا روما هتتشرف بوجودك 
أمير انا جاي لسبب و انت ملكش تدخل فيه 
كمال اي هو السبب دا شكلك ناوي علي مصيبه 
أمير بالعكس انا ناوي علي كل خير بس الكلام مش معاك الكلام مع جاك نفسه 
كمال يبقي ناوي علي مصيبه و كله هيجي علي دماغك يا امير و هاتيجي ع دماغك يا باشا سلام
أمير في نفسه بكره تقولها كتير اوي كمال خلاص عصر نوح الشامي انتي و هيبتدي عصري أنا
توجه أمير الي ندي و اخذها و صعدوا الي احدي السفن 
ندي احنا هنروح فين 
أمير دي مفاجأه تعاليي اخذها الي احدي الغرف داخل السفينه و كانت مظلمه 
ندي امير اي المكان دا 
اغلق أمير الباب و قال ماتخفيش ثم صقف بيده فاضائات الانوار 
ندي مين دول 
اشار امير علي احد الاشخاص فاتي و اخذ ندي 
ندي بصراخ امير امير اوعي سبني 
اشار الي الاخر بإعطائها حقنه 
اقترب منها الرجل و هي تصرخ امير لا لا ابني يا امير ابني 
وقف امير مرة واحده عند سماعه هذا و قام ب..
يتبع ......
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent