recent
أخبار ساخنة

رواية منقذي الفصل الرابع عشر 14 بقلم شوشو محمد

 رواية منقذي الفصل الرابع عشر 14 بقلم شوشو محمد
رواية منقذي الفصل الرابع عشر 14 بقلم شوشو محمد

رواية منقذي الفصل الرابع عشر 14 بقلم شوشو محمد

وف صباح اليوم التاني 
يقف ادم امام غرفت نور ويطرق ع الباب 
نور وهي تظن أن هاله هي الي بتخبط 
تفتح وهي ترتدي هوت شورت وتشرت وردي بحماله رفيعه قصير من ع البطن وشعرها طويل الذي يصل الي اسفل ظهرها وتفرق ف عينها وتقول تعالي ياماما خشي 
ينظر لها ادم  بدهشه من جمالها ويقول اخش 
تنظر له نور بفزع وكسوف وهي  تلتفت إليه وتقول ادم انتا اي الي جابك هنا وتأخذ الملايه من ع السرير تلف بها نفسها 
ادم وده من اي ده إن شاء الله
نور هو اي ده
ادم انك لم شفتيني تلفي نفسك بالملايه 
نور هو كده بقاوبعدين انتي جاي عاوز مني اي 
ادم انا كنت جاي عشان اخدك ونتمشي شويه 
نور وانا مش عوزه اتمشي معاك ف حته 
ادم وهو يقرب منها لا هتخرجي معايا
نور بعند لا مش خرجه واطلع بره 
ادم وهو يقف أمامها لا مش طالع 
 نو اطلع يا ادم عشان اغير 
ادم وهو يجلس ع السرير لا غيري عادي لاني مش طالع 
نور بطلع رخامه وقلت ادب واطلع بره 
ادم  وهو يشد الملايه من عليها طب هطلع بس 
نور بخوف بس اي 
ادم تلبسي وتحصليني عشان نخرج
نور طيب بس اخرج عشان البس 
ادم ماشي مع أن عادي ام اعد وانتي بتغيري ياعني انا جوزك 
نور طب اطلع بقا وأنا هحصلك  
ادم ماشي هستناكي تحت و10دقايق وتبقي عندي  وينظر لها ياما هاجي اغيرلك انا 
نور بكسوف لا لا وع اي انا 5دقايق وهبقا عندك وتزقه و تقفل الباب 
يخرج ادم وينظر الي الغرفه ويبتسم وينزل 
بعد ربع ساعه تنزل نور وتجد ادم يجلس هو وخيري وهاله  تقول صباح الفل ياجدو ياحبيبي وتبوسه وتقول لهاله صباح الفل ياماما وتبوسها  وتجلس بجانب جدها 
ادم يعني تصبحي ع جدو وعمتو وتبوسيهم وانا اي خيال اعد 
تنظر له نور ويحمر وجهها من الكسوف ينظر له خيري ويقول خالص بقا يا ادم متكسفهاش مش شايف الطماطم الي بقت ع وشها ويضحكون 
نور بغضب انا سيباكم وهطلع بقا 
ادم وهو يمسك اديها خدي هنا راحه فين تعالي ياله نخرج وهنبقا نفطر بره عن اذنكم ياجماعه
 يرد خيري وهاله اذنك معاك مع السلامه 
هاله وهي تنظر لخيري تفتكر يابابا ادم حب نور ولا لا 
خيري واللهي مش عارف 
هاله طب هو ممكن يسبها 
خيري لاسف ياهاله رد اسوال ده مش عندي ده عند ادم 
عند ادم و نور ف العربيه 
نور اي الي انتا قلته قدام جدو وماما ده انت حرجتني جدا 
ينظر لها ادم بخبث ويبتسم وتتحرجي ليه ما عادي ياعني فيها اي ام تبوسيني زيهم
نور فيها انك رخم 😤
ادم خدي بالك انتي كل شويه تغلطي فيا وانا سيبك بمزاجي
نور منتا بتديقني وتحرجني
طب ياستي خالص تحبي تروحي فين 
نور وانا اش عرفني انا اول مره اجي امريكا 
وبعدين انتا مش مكنتش فاضي تخرجني 
ادم وبعدين بقا ف لسانك ده انا شوفتك هتموتي وتخرجي فصعبتي عليا قلت اخرجك واكسب فيكي ثواب 
نور بغضب لا واللهي متشكرين ع كرم اخلاق سيتك 
ادم متشكرنيش دي حاجه بسيطه 
نور  ف بهمس لا بجد انت رخم وبارد
ادم سمعتك ع فكره 
نور 🙄
ادم خد نور ع كافيه وطلب فطار وهم بيفطرو 
نور حلو اوي الكافيه ده عرفته منين 
ادم وحده صحبتي امركيا كانت عزماني فيه مره  فمن يومها وانا كل ام اجي امريكا اجي اشرب القهوه هنا لان قهوتهم تحفه الصراحه 
نور  بغيره وغيط وصحبتك دي حلوه ع كده زي الكافيه 
ادم وهو فاهم قصدها اه هي حلوه جدا امركيا بقا وكده
نور اه وهم الستات الأجانب احسن من المصرين ف اي بقا إن شاء الله   
ادم لا متعديش ف كتير
نور لا ياراجل طب متعرفني كده هم احسن ف اي يمكن نستفاد من سيتك
ادم اول حاجه هم اذكياء جدا ومش نكادين وحلوين و 
نور حيلك حيلك خالص خلصنا انت ماصدقت
اوم بقا فرجني ع أمريكا حته حته زي موعدتني 
ادم مش كنتي مش رضيع تخرجي الوقتي عوزه تتفرجي عليها حته حته ع العموم المره دي وبس لاني مش فاضي لدلع البنات ده 
نور بغيظ طيب ياله بقا 
ياخذ ادم نور ويلفها ف شوارع نيويورك ونور تصر أن تتصور معاه ف كل شارع ويتصور معاها غصب عنه وهو مبوذ
 ف اخر الليل رجع ادم ونور تعبانين من كتر الف ولقو خيري وهاله نامو 
نور طب أصبح ع خير بقا انا دخله انام 
ادم هتنامي فين نور ف اوضتي 
ادم ومتنميش معايا ليه هو انتي مش مراتي 
نور لا انا مرتاحه ف اوضتي 
ادم برحتك نامي فالحته الي تعجبك  تصبحي ع خير ويتركها ويدخل اوضته
نور  وهي تنظر لاثره بحزن تقول الا مااصر عليا اني انام معاه ف الاوضه لدرجادي مش فرقه معاه 
وتدخل غرفتها تلقي بنفسها ع السرير وتنظر الي الفراغ 
عند ادم وهو يتجول في الغرفه بغضب طب وانا مدايق أنها مردتش تيجي تنام هنا ليه مش انا هطلقها ومش عوزها اي الي يخليني اطلب منها انها تنام معايا ف الاوضه ثم يتعب من التفكير ويذهب ياخد دش وينام
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent