recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت ابنة عمي الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة العمر

 رواية أحببت ابنة عمي الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة العمر
رواية أحببت ابنة عمي الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة العمر

رواية أحببت ابنة عمي الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة العمر


زهرة العمرعشاق الروايات ⁦✨📖🖋️
pSept1e40mb1er 13018sore  · 
البارت 13😍
اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا ♥️
كريم/ لا دى سيبهالى بقا 
جاسر/ ورينى 
كريم/ اعمل بس انك رايح تجيب الاكل وما جتش 
جاسر/ ما هو احنا فى مكانا ي متخلف متحركناش 
كريم/ بقولك ايه متتغباش عليا ممدش ايدى 
جاسر/ اخلص ي كريم 
كريم قرب من هنا وسلمى وهو يتحدث في الفون/ ايه ازاي طب ثواني هنا  باشمهندس علي بيقول ان الملف ال عطهولك تجبهولى  مش لاقيه
هنا بعدم فهم/ هو ايه مش فاهمه 
كريم/ غمزلها ناحية سلمى بس ما فهمتش 
هنا/ ايه فى ايه 
كريم كان هاين يروح يضربها على غباءها بس لمحت جاسر وهو واقف وبيشاور ع سلمى ففهمت 
هنا بتذكر مصطنع / اه ايوه افتكرت 
كريم/ تعالى كلمي بره لان النت وراك هنا وحش و الخط قطع
هنا/ ماشى عن اذنك يا سولى
سلمى باستغراب ان هنا قامت كده بهدوء مع كريم من غير مشاجره  ولاد وشه ولا حاجه/ ماشى 
لكن سرعان ما فهمت لما لاقيت جاسر جاه وقعد قدامها فاجأه سلمى بخضه/ ايه حرام عليك خضتيني
جاسر/ سلامتك من الخضه يا قلبي
سلمى/ وقد تذكرت نهر جاسر لها / عايز ايه يا جاسر 
جاسر/ عايز اصالحك 😉
سلمى/ مش زعلانه عشان تصالحني وانت معك حق انا كذابه وفعلا غلطانه 
جاسر بهدوء/ سلمى انتى فعلا  غلطتى وعارفه غلطتي فى  ايه الموضوع خلص مش عايز افتحه ثاني خلاص
سلمى/ انت جاي تصالحني ولا جاي تبدا خناقه من ثاني
جاسر / لا اله الا الله يا بنتي خناقات ايه اللي عايز ابدأها انا  باقولك الموضوع خلص
سلمى والدموع فى عينيها / خلص ازاي وانت عملتني وحش قوي واحرجتني في الشركه لولا  هنا ما كنتش خارجه معاك جاسر هو يمسح دموعها/ انا اسف وحياتك عندي ما هتتكرر ثاني ثم تابع  بجديه بس انتى يا سلمى ما عدتيش تكذبي ولا تخبي عني حاجه
فزادت سلمى في دموعها اكثر واكثر كان محمد دا كان العقبه الوحيده اللي في حياتها ومش عارفه تتخلص منه وبسببه ممكن يحصل مشاكل بينها وبين جاسر
جاسر/ خلاص يا حبيبتي خلاص اهدي وقفي دموعك يكش نعدم الواد كريم لو ما وقفتيش  عياط
سلمى بضحك/ حرام عليك
جاسر/ لا متخافيش عليه زمانه استفرد بالبنت 
سلمى/ لا جاسر متقولش كدا دا محترم جدا والله 
جاسر / اسكتى انتى دا صاحبى وانا عارفه 
سلمى/ هنا مش قليله برده هتعرف تظبطه😂
فى خارج المطعم
كريم / انا.... 
هنا/ عارفه قومتنى  عشان جاسر يصالح سلمى شوف لي مكان اقعد فيه لان رجلي ورمت و مش هاعرف اقف 
كريم بهدوء/ طب تعالى 
كانوا هيدخلوا كافيه بعيد عن مطعم جاسر وسلمى بس مش اوى بس هنا ما رضيتش وقعدت بره في الهواء على البحر وكريم طلب اكل ومشروبات
هنا وهى تاكل/ والله طلعت ابن ناس فعلا  بتفهم مش زي ما كنت مفكره
كريم/ وانتى كنتى مفكره ايه بقا
هنا/ما تزعلش مني بس انت جاد اوي وصعب في الشغل والجامعه لكن بره عكس كده خالص
كريم/ ده انتى مركزه معايا بقا 
هنا وهى تبتلع الاكل/ و هركز معاك ليه انا اللي عندي سرعة بديهيه
كريم/ ابلعي ابلعى بس الاول
شويه ولاقى هنا قايمه رايحه فين
هنا/ هروح اغسل ايدي واجي اتمشي شويه
كريم/ اغسلي ايدك وتعالى ما تمشيش لوحدك احنا في نصف البلد
هنا غسلت ايدها وجات بس كريم لاحظ ان فيها حاجه ومش عارفه تمشي حلو
كريم/ مال رجلك تعباكى
هنا بتافف / لا الكعب انكسر 
كريم بصدمه/ يعنى انتى الطول ده كله بالكعب 
هنا/ ايه يا باشمهندس مصدوم في ايه لا ده كعب ١٠سم مش كتير😂
ضحك كريم عليها ضحكته الرجوليه الرنانه
هنا/ بتضحك على ايه مش احسن ما ابقى زي يا عمود النور زيك كده
قرب منها كريم هامسا/ ماله ي هنا مش عاجبك ولا ايه
هنا فى سرها  / امسكى نفسك وفكك من الروايات دى لا بوسه ايه استغفر الله العظيم ي اخى كتك القرف بتخلى الواحد يفكر فى حاجات شما*ل 😂
ي هنااا
هنا بانتباه/ هه
كريم/ خليك هنا هاروح اجيب شوز المول قريب مننا هنا 
هنا وهى تحاول أن تسير/ لا مش مشك..... ااااه كانت هتقع لولا ايد كريم ال ساندتها من السقوط 
كريم وهو ينظر لعينها ولاول مره ياخذ باله من جمالهم وجمال لونهم  امممم ما فيش  مشكله فعلا مش هيحصل لك حاجه لو ما عنتديش
هنا بغضب فزادت لمعه وبريق عينها اكثر وابرزت جمالهم في نظر كريم
هنا/ لا مش بعاند وابعد بقى انا عامله احترام انك المدرب بتاعي بس
كريم ما كانش مركز معها بس كان مركز في عيونها اللي بيسحرو واللامعه اللي فيهم لما تضايق
كريم بتوهان / عيونك حلوه اوى 
هنا من صدمتها سكتت😂
فاق كريم من سرحانه وبعد هنا عنه / دقيقه وراجع مش هتاخر
اومأت هنا رأسها دون كلام
مشى كريم وفضلت متابعه بعيونها لحد ما دخل المول 
ثم تنهدت وراحت تقعد مكانها تانى بس سمعت صوت وراها 
تلتفت حواليها من الصدمه 
هنا 
هنا بصدمه عندما التفتت لمصدر الصوت / محمد!
********
فى المستشفى
لينا/ يالهوى ي فرح انتى لازم تسمعى كلامه ومالكيش دعوه بيه دا ممكن يجيبلك مصيبه ويرفدك من المستشفى 
فرح/ دا عمره ما هيحصل ي لينا كدا هثبتله انى خايفه منه 
لينا/ يا فرح طول ما انتى منشفه دماغك دى حياتك هتبقى فى خطر الحمدلله إن كان فى واحد انقذك المره ال فاتت 
فرح بتذكر/ اه ماهو الحاله ال كانت معايا دى طلع هو الشاب ال انقذنى 
لينا/ والله اي الصدفه دى وحالته عامله ايه الوقتى
فرح بتنهيده/ حالته كانت صعبه اوى الرصا*صه أصابت الشريان التاجى دة غير دراعه ال نزف كتير يعنى بسببى كان ممكن يمو*ت 
لينا بعدم فهم/ بسببك ليه 
سردت ليها فرح لما واحد من البلط*جيه عو*ره فى أيده بالم*ط*وه 
لينا بفهم/ اهااا بس ازاى يطلع مهمه زى دى ع حد معلوماتى 
يعنى الظابط الم*ص*اب مينفعش يطلع 
فرح/ مش عارفه والله هو جر*حه مكنش للدرجه ال تخوف اوى بس الموقف ال انا كنت فيه هو ال رعبنى يمكن من ضربه ومقاومته انفتح بعمق كبير 
لينا/ ربنا يعدى الايام دى على خير يااارب 
#######
محمد بسخريه / ايه ي حلوه شوفتى عفريت 
هنا/ حلوه فى عينك انت جاى ليه 
محمد بتملك غريب / سلمى
هنا بعصبية/ ملكش دعوه بيها انت سامع انت مطولهاش ولا تطول ضفرها اصلا ي زبا*له 
محمد بن بنرفزه / لم نفسك ي هنا احسنلك 
هنا/ أعلى ما فى خيلك اركبه ولو لعلمك سلمى فرحها الشهر الجاى وكتب كتابها الاسبوع دا ( بتقول ايه بنت المج*نونه دى😂), فاحسنلك تنساها لان عمرك ما هتعرف ترجعها 
محمد بخبث ومكر/ لا اعرف ومعرفش ليه ما انتى لازم تساعدينى بردوه 
هنا/ انت مفكر انى ممكن اقف معاك ضد سلمى ده ايه القذ*اره ال انت فيها دى والله غلطان ال سماك راجل وانت عديم الرجوله 
محمد بغضب دفين/ انا هعرفك مين ال عديم الرجوله وحيات دينى ما ابقاش انا محمد لو مخلتش سلمى تبوس رجلى ع ال هعمله فيكى 
قبل ما هنا تاخد اى ردة فعل كان محمد شالها ونايمها فى العربيه بعد ما رش المخ*در 
*********************
جوه فى المول 
صاحب المول كان صاحب كريم ويعرفه فاصر أنه يقعد معاه وخلاه ياخد الشور هديه منه لما طلع من المول دور ع هنا ملقهاش رن ع فونها لاقاها مغلق 
كريم بصدمه/ معقوله تكون اتخطفت بس مين ال هيخطافها وليه؟
وافتكر أن المول لاقى كاميرات مراقبه برا فراح بسرعه لزميله وشرحله الوضع وفعلا فتحله كاميرات المراقبة قعد يتابعها هو وصاحبه والشاب المسؤل عن كاميرات المراقبة لحد ما تبينت صوره هنا وجه شاب عليها بس الشاب ماكنش باين وكمان ضهره كان للكاميرا بس باين أن هنا تعرفه زى مايكون أنهم بيتخانقوا لحد ما ضربات قلبه زادت بشكل عنيف وبسرعه لنا لاقتها خد*رها واخدها فى عربيته ومشى غافلا !! عن كاميرات المراقبه ال بتصوره 
كريم / تعرف تبينلى رقم العربيه 
الشاب/ ايوه بس صعب جدا انك تعرف مين صاحبها 
كريم/ هاتها وانا هتصرف اخد كريم الرقم واتصل بواحد صاحبه ليه علاقات فى الشرطه  عدى عشر دقايق فى العشر دقايق دول كريم كانت بيم*وت فيهم وبيعدوا بالبطىء اوى مكنش عارف اي ال حصلها الوقتى ومين ال اخدها واخدها ليه 
رن تليفونه فأجاب سريعا / ايوه ي ادهم وصلت لحاجه 
ادهم/ ايوا الشاب اسمه شادى عبد السلام ..... وعنوان بيته 
كريم بتذكر/ شااادى؟
اخد عربيته وساقها باقصى سرعه لحد ما وصل للعنوان ودق الباب بعنف شديد حتى كاد أن ينكسر 
شادى/ ايه فى أي ي متخلف يالى ...... لم يستطع حتى ام يكمل كلامه فقد داهمته لكمه من كريم جعلته يفقد توازنه ويسقط أرضا 
شادى / ااااه
كريم بغضب/ هنا فين ي حيوان 
شادى/ دكتور كريم؟! مالها هنا 
كريم بنفس الغضب / انت هتستهبل هى فين انطق بدل ما ابلغ البوليس ومستقبلك يبقى ضاع كله 
شادى محاولا تفادى غضب كريم / والله العظيم ما اعرف حاجه عن هنا من اخر مره فى الجامعه 
كريم متذكرا أن شادى فعلا وشه مكانش باين بس العربيه بتاعته معنى كدا أن ممكن يكون حد اخد عربيته وخط*ف فيها هنا واكيد شادى يعرفه 
كريم / عربيتك فين 
شادى/ عربيتى!! ليه؟ 
كريم/ انطق هى فين 
شادى / مش معايا محمد صاحبى واخدها منى من يومين 
كريم باستفهام/ محمد مين ويعرف هنا منين ثم تابع تعرف عنوانه  
شادى بتردد/ لا معرفش
كريم حس أنه خايف مش عايز يتكلم / العربيه باسمك يعنى هنا لو حصلها حاجه انت ال هتروح فيها وانا بلغت الشرطه وزمانها جايه دلوقتي 
شادى بخوف/ لا والله انا ماليش دعوه انا اصلا معرفش هو أخدها ليه ومعرفش أنه ناوى يأذى هنا 
كريم/ تبقى تيجى معايا دلوقتى حالا تودينى عنوانه وعارف لو طلعت بتضحك عليه أقسم بالله لاوديك فى ستين داهيه ومش هيكفينى واحد فى علتك 
شادى بخوف من كريم/ انا عارف شقته ال بيروحها هو مش بيقعد مع أهله 
كريم/ يلا معايا تورينى فين الشقه دى 
"********##########
محمد/ هايدى اطلعى من الشقه حالا 
هايدى / ليه 
محمد/ اهلى جايين الوقتى 
هايدى/ طيب باى
محمد بوعيد/ مبقاش انا محمد لو مح*رق*تش قلبك ي سلمى ع صحبتك وبردوه هتعملى ال انا عاوزه ثم أطلق ضحكه خبيثه مليئه بالمكر والكره والح*قد
##########
فى الطريق كريم لاقى فونه بيرن مكنش هيرد بس لاقاه جاسر والواضح أنه بيرن بقاله كتير 
كريم / الو 
جاسر/ ايوا ي ابنى انتو فين 
كريم بهدوء عكس ما بداخله/ هنا ات*خط*فت ي جاسر 
جاسر بصدمه/ نعم؟! ازاى!؟ وانت كنت فييين ي كريم ....مين ال خاط*ف*ها 
كريم/ واحد اسمه محمد العمرى 
جاسر/ مين محمد العمري ده وانت فين دلوقتي ؟ 
اول ما سلمى سمعت الاسم وقعت مغشى عليها 
جاسر/ سلمييييي الخط اتقفل 
كريم/ يادى اليوم الاسود المكان دا بعيد يلا كدا 
شادى/ ايوا والله انا روحت معاه قبل كدا 
***********
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم 💞🌹 رددوا 👉
عند جاسر وسلمى 
اشتال جاسر سلمى وقعدها فى العربيه وكان هيوديها المستشفى بس فاقت قبل ما يوصلوا 
جاسر/ سلمى انتى كويسه 
سلمى بتوهان/ هنا هنا فين محمد ابوس ايدك ي جاسر ألحقه دا ممكن يعمل فيها حاجه 
جاسر بشك/ انتى تعرفيه ي سلمى 
سلمى ببكاء/ شوفها بس الاول ده بنى ادم واطى 
وممكن ياذيها 
جاسر رن ع كريم وقاله يبعتله اللوكيشن بالفعل كريم بعتهوله 
سلمى وما زالت ع حالتها / انت رايح فين 
جاسر/ هروحك الاول 
سلمى/ لا انا جايه معاك 
جاسر/ تيجى معايا فين انتى عبيطه انتى شايفه اصلا العنوان فين دى شقه مهجوره ومحدش بيروح المناطق دى الا الد*ع*ا*ره  
سلمى بصدمه/ د*عا*ره
جاسر / يلا انزلى 
سلمى بذكاء أكثر فقلبها يتسارع بخوف ع صديقتها/ لا والنبى ي جاسر خدنى معاك قلبى هيم*وت*نى عليها وفعلا قدام الحاحات سلمى وافق جاسر ع مضض وانطلق باقصى سرعه نحو المكان 
#######
استغفر الله العظيم الذي لا اله الا هو الحي القيوم و اتوب اليه 🌹💞 رددوا 👉
عند شقة محمد 
لمحه البواب وهو داخل وشايل بنت 
البواب / هى حصلت ي محمد بيه انا لازم أبلغ هايدى هانم يمكن تحليلى بوقى 
الوو
هايدى/ عم حسن فى ايه؟!
البواب/ ي هانم البيه جايب بنت معاه شكلها مش واعيه كدا واخدها طلع بيها ع فوق 
هايدى بعصبيه انت متأكد من ال انت بتقوله دا 
البواب/ ايوا ي هانم متأكد انا شايفهم بعنيا ال هياكلهم الدود دول 
هايدى وما زالت ع عصبيتها / طيب ي عم حسن انا جايه حالا قفلت الخط ثم تابعت بغ*ل وح*قد / بقى دى ال اهلك جايين يزروك يا ابن .........
وجااايب مين المره دى سلمى!؟ ودينى لاسودها ع دماغكوا انتوا الاتنين ثم ارتدت ثيابها بسرعه  شديده وانطلقت نحو مكان الشقه 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent