رواية وقعت في حب عاجز الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة محمود

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية وقعت في حب عاجز الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة محمود

رواية وقعت في حب عاجز الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة محمود

رواية وقعت في حب عاجز الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة محمود


ادم بخضه..... مي انتي كويسه 
مي بألم....... ايوه 
مليكه بدموع..... ا انا اسفه 
مي باستغراب...... مليكه 
مليكه...... ه هو انتي تعرفيني 
ادم...... هو انتي يا مي 
مي..... ادم انت مش فاكر ديه مليكه اللي شفناها في المحل 
ادم بتذكر..... ايوه و وجهه كلامه ل مليكه انتي ايه اللي جابك هنا يا ملوكه 
مليكه.... ا انا مش عارفه اروح مين من وقت ما هربت 
قمر..... هربتي من مين 
مليكه.... من الملجأه 
ادم...... لا احنا نروح و نعرف ايه اللي حصل ليها و بالفعل روحو و طلعو علي اوضه ادم 
رعد...... ها يا ملوكه احكي هربتي منين و فين بابا و ماما 
مليكه و حكت كل حاجه عن اللي حصل ليها 
قمر بدموع...... خلاص مش تبكي يا حبيبتي انا من انهارده ماما 
مليكه بطفوله..... بجد يعني انتي مامي 
مي....... ايوه ديه مامي (قمر) و ده بابي(رعد) و انا خالتو اخت مامي و ده عمو اخو بابي(ادم) 
مليكه.... الله انا فرحانه ان بقاا ليا عيله كبيره 
قمر...... انا فرحانه اكتر علشان بقا ليا بنوته ذيك و حضنتها 
رعد.... يلا يا روح بابي نامي شويه علشان تستريحي و كمان شويه هصحيكي علشان الغدا 
مليكه..... حاضر 
بعد ما سابو مليكه تنام شويه نزلو قعدو في الحنينه و كان معاهم باقي العيله 
احمد...... يعني انت يا رعد عاوز تغهمني انك هتتبني مليكه 
رعد..... ايوه يا بابا و الصراحه انا حبيتها اووي
هدي....... والله هيا تتحب و جميله اووي، هتعمل اجراءات التبني امتي 
رعد..... نخلص بس فرح ادم و مي و هبدا إجراءات قفل الملجاه و هتبني مليكه و بالنسبه للاطفال اللي في الملجأه ده هنقلهم للملجأه بتاعي 
احمد..... ان شاءالله يا حبيبي 
محمد...... انت عارف يا رعد الخير ده هيترد في ابنك او بنتك اللي جايه و ربنا هيرد لك الخير ده 
رعد.... امين يا رب 
قاطع كلمهم صوت طفولي و كانت مليكه 
مليكه بدموع..... بابي بابي 
رعد بخضه .. ايه يا حبيبتي مالك بتعيطي ليه 
مليكه...... ف فكرتكم هتسبوني لوحدي 
قمر و هي بتحضن مليكه...... عمرنا ما هنسيبك ابدا يا روح قلبي و يلا تعالي اوريكي باقي العيله 
تاني يوم 
................... 
رعد.... قمر قمري اصحي يلا انتي يا بت اصحي يلااا 
قمر بتوم.... في ايه يا رعد عاوزه انام 
رعد..... يا قلب رعد انهارده فرح بنت خالتك 
قمر بصوت عالي..... يلهووووي انا نسيت، وسع كده علشان اروح اخدها و نروح نجهز نفسها،  اه صحي مليكه علشان تيحي معايا 
رعد.... من عيني يا روح قلبي 
قمر..... تسلملي يا قلبي 
عدي اليوم ما بين تجهزياات مي و قمر و بين تجهزات ادم و رعد و باقي العيله بتجهز نفسها و بتجهز القاعه ضياء و ميرا كانو بيشرفو علي التجهيزات بتاعت القاعه و محمد و احمد و مازن بيسلمو علي المدعوين و هدي و سندس علي اوضه النوم و المطبخ 
وقت الفرح
----------
ادم اخد مي و نزلو علي السلم و الد جي مشغل طلي بالابيض و بعدين المدعوين سلمو عليهم و رقصو سلو مع بعض علي اغنيه اول مره اتقبلنا 
ادم..... بحبك يا اعظم انتصاراتي 
مي بكسوف.... انا اكتر 
ادم.... اوعااا المكسوف الجميل 
مي.... ادم عيب بقاا اله 
ادم....(انا فقير🔮 الحب لا أملك سوى 💓كلماتي واشواقي💓 استطيع ان اعطيها 💓لك في💓🔮 أسعد أيامك لكي تعبر لك 💓🔮عن مدى حبي💓🔮 ) 
مي..... بدموع انا بعشقك مش بحبك بس 
عند قمر و رعد 
---------
رعد..... كمان كام شهر هيجمع بنا ابننا اللي هو هيكون اثبات للعالم كله علي حبنا و انك حب حياتي الاول والاخير حب حياتي اللي حبتني و انا عاجز و فضلت تحبني علي الاساس ده حب حياتي اللي معايا علي الحلوه و المره 
قمر..... بحبك يا رعدي 
رعد...... انا اكتر يا قلب رعدك 
بعد انتهاء الفرح كل واحد روح علي بيته و مي و ادم راحو الاوضه بتاعتهم في الفندق و الان اصبحت مي اخيرا زوجه ادم قولا و فعلاً اصبحت ملكه ادم، اما عند قمر و رعد كانو نايمين و فجأه 
مليكه...... باااااااااااباااا بموت الحقني 
يتبع......
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent