recent
أخبار ساخنة

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدورعاطف

 رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدورعاطف
رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدورعاطف

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدورعاطف

بداخل غرفة ملك كانت جالسه تفكر في عرض زين و لا تعلم ماذا تقرر فقد مر أسبوع علي عرضه و يجب ان تعطيه الاجابه 
في تلك الاثناء دخلت جميله عليها و جرت نحوها و حضنتها 
جميله ميك وحشتيني اوي
ملك واتي كمان وحشتيني اوي حمد الله ع السلامه عملتي اي النهارده في المدرسه 
جميله كان يوم عادي 
ملك طب يلا عشان تغيري هدومك و تاكلي و نشوف الواجب بتاع النهارده 
جميله لا انا مش هروح المدرسه بكرة 
ملك لي 
جميله في حفيه بكرة في المدرسه
ملك طب دي حفله لي مش هتروحي 
جميله بحزن لا انا مش بروح المدرسه ف اليوم دا عشان دي حفية عيد الام و انا مش عندي ماما عشان اروح 
احتضنتها ملك و قالت لي يا حببتي تقولي كدا هو انا مش زي ماما و لا اي 
جميله انا بحبك اوي يا ميك اوعي تسبيني 
ملك  و انا عمري ما هسيبك يا حببتي 
جميله هو انا ممكن اقويك ماما
أومأت ملك بمعني اه فاحتضنتها جميله بفرحه و قالت انا بحبك اوي يا ماما ميك 
دق قلب ملك لسماعها تلك الكلمه و قد اتخذت قرارها 
في منزل عائله ندي كانت الام تقف في المطبخ تعد الطعام فنادت علي ابنها
الام احمد يا احمد تعالي حط الاكل ع السفرة 
التف الجميع حول طاولت الطعام 
الاب مالك يا ام احمد مابتكليش لي 
الام ندي ماتصلتش بقالها اسبوع و انا قلقانه عليها اوي 
احمد هتلاقيها مشغوله بجوزها متقلقيش 
الاب وحدي الله كدا و هي لما تفضي هتكلمك متقلقيش نفسك ع الفاضي 
الام رب يستر و يطمني عليكي يا بنتي 
في شركه الانصاري كان زين يجلس بمكتبه و قد صعد رنين هاتفه يعلن عن اتصال
زين الو عملت اي 
المتصل كله تمام نوح الشامي مش ناوي علي خير لجاك و الاتنين وقفين لبعض علي الواحده 
هنا ادرك زين سبب مجئ نوح اليه
زين و امير 
المتصل كان في عمليه جديده بس المفروض كان سلمها من اسبوع لكن هو حاليا مختفي 
زين تشوفلي هو فين في اسرع وقت و كمال عينك ماتتشلش من عليه فاهم 
انهي زين المكالمه و قال زين الانصاري راجع من جديد بس مش هيرحم حد و كلكوا هتروحوا ورا الشمس 
في احد مواني ايطاليا كان يقف كمال ينتظر امير و من معه 
كمال حمد الله ع السلامه كل دا تأخير مش معادنا كان من اسبوع فات 
امير الحاجه عندك جاهزه خدها و سلمها 
كمال و هو يشير للاشخاص باخذ الصندوق 
ثم اتجه الي السيارة و معه امير و انطلقوا 
في احدي المخاذن وصل كلا من امير و كمال 
امير اي الي جبنا هنا 
كمال عشان نشتغل و لا انت ناسي الحاجه هتتسلم بكرة 
امير مافيش داعي الحاجه جاهزه 
كمال قصدك اي 
امير انا اتصرفت و خلصت كل حاجه مافيش داعي للعطله تقدر تسلمها دلوقت لو حبيت 
كمال بشك انت مالك يا امير 
امير مافيش حاجه فلوسي توصلي انا مسافر يومين سلام 
كمال اكيد في حاجه حصلت 
كان امير يجلس ينتظر الطائرة الموجه الي لندن و اخرج هاتفه و ينظر الي تلك الصورة و يقول زمان اتحرمت منك بس دا عشان احميكي لكن قريب اوي هرجعلك و هاخدك ف حضني يا جميله 
ملاك تحرق شيطان
بقلمي بدور عاطف
اتي زين الي المنزل وجد كلا من ملك و جميله في حديقة المنزل يلعبون فرأته جميلة و ذهبت اليه مسرعه 
جميلة زين زين 
حملها زين و قبلها و قال حببتي اخبارك اي 
جميله انا كويسه ثم مالت ع أذنه و قالت شئ 
زين طب ممكن تطلعي اوضتك علي ما اتكلم مع ملك شويا 
جميله ماشي بس ماطويش هههه
زين امشي يا مفعوصه
توجه زين الي تلك الواقفه و قال ازيك يا ملك اخبارك اي 
ملك بتوتر تمام الحمد لله 
زين ياترا قررتي اي بخصوص الجواز 
ظلت ملك صامت و لم تتحدث و كان يبدوا عليها التوتر الشديد 
لاحظ زين ذالك فقال لها بيقولي السكوت علامت الرضي فهعتبر دا جوابك ثم اقترب منخا و قال مبروك يا عروسه ثم ذهب 
ظلت ملك واقفه و في حالت صدمه مما قاله و قالت اي دا انا مقولتش حاجه بس انا كنت هقوله موفقه لا بقا انا لازم اكلم ندي لازم 
في لندن وصل أمير و دخل الي احدي المنازل 
الخادمه مرحبا بك سيدي 
أشار لها امير ان تأخذ الحقائب ثم توجه الي احدي الغرف و فتحها فدخل و جلس و ارجع رأسه للخلف و قال انا عمري ما كنت وحش انا بس غلط و لازم اتحمل غلطي 
عند زين كان في غرفته يمسك بشئ ما و يتحدث في الهاتف و يقول انا جهزتلك الحاجه و هبعتهالك بكرة و اي جديد هبلغك بيه سلام 
ثم تسطح علي الفراش و قال ياترا انت فين يا امير 
في صباح اليوم التالي كانوا يلتفون حول طاولت الطعام و كانت ملك شارده 
جميله مامي مامي ميكككك
ملك ها اي يا ميلا 
جميله زين بيكلمك ردي 
زين سرحان في اي كدا 
ملك لا ولا حاجه 
زين طب جهزي نفسك النهاردة عشان المأذون هيجي ع الساعه 7 قال ذالك و ذهب 
ملك مأذون 
جميله هتتجوزي النهارده هيه هيه 
ملك لا انا لازم اشوف ندي فقامت مسرعه الي غرفتها و امسكت الهاتف و حاولت التحدث مع ندي و لكن لا يوجد اي رد 
ملك و بعدين بقا دي بقالها اكتر من اسبوع قافله فقامت بالاتصال علي والدت ندي 
ملك سلام عليكوا ازيك يا طنط انا ملك 
الام اهلا يا حببتي عاملا اي 
ملك الحمد لله طنط هي ندي اتصلت عليكوا 
الام ببكاء بقالها اكتر من اسبوع ماتصلتش و لا في اي اخبار و انا قلقانه عليها اوي 
ملك طب اهدي بس يا طنط و ان شاء الله خير 
الام لو كلمتك يا بنتي قوليلي و طمنيني 
ماك حاضر يا طنط مع السلامه 
ملك يا ترا انتي فين يا ندي
في مكان ما خارج البلاد كان يقف جاك و معه بعض الاشخاص ينتظرون شخص ما و ها قد ات
جاك مرحبا سيد ديفيد 
ديفيد مرحبا جاك هل كل شئ جاهز
جاك نعم فاشار لبعض الاشخاص لنقل الصندوق 
ديفيد اتمن ان تكون علي مايرام فانت تعلم جيدا انها تستخدم في عمليات و تباع بملايين
جاك لقد اشرفت عليها بنفسي و كلها في حاله سليمه 
ديفيد اتمني ذالك الي اللقاء 
جاك الي اللقاء عزيزي 
احد الاشخاص سيد جاك هناك عضو غير سليم 
جاك لقد قمت باستبداله 
الشخص لماذا لم تعطيه له 
جاك ديفيد اذا اكتشف ذالك يعني هلاك عزيزي فهو اخطر تاجر اعضاء ، اما بالنسبه للعضو التالف فسوف احاسب كمال عليه فكل شئ بالمال عزيزي
يتبع ......
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent