recent
أخبار ساخنة

رواية طفلتي الصغيرة الفصل السادس عشر 16 والأخير بقلم إسراء محمد

jina
الصفحة الرئيسية

  رواية طفلتي الصغيرة الفصل السادس عشر 16 والأخير بقلم إسراء محمد

رواية طفلتي الصغيرة الفصل السادس عشر 16 والأخير بقلم إسراء محمد

رواية طفلتي الصغيرة الفصل السادس عشر 16 والأخير بقلم إسراء محمد


بعد ثلاث سنوات 
ايسل:بابا ملاد(مراد) جه هييييييييهههييييي،وحستني(وحشتني)اوي ي بابا ملاد(مراد)،مس جبت النونه بتاعتك معاك لي 
مراد:وانتي كمان ي عيوني ،انا مجبتش النونه عشان اقعد معاكي 
ايسل:احسن انا مس بحبها عسان هي هتقولك ي بابا وانت تحبها اكتر مني ومس هتقعد معايا تاني 
مراد:لا ي عيوني انا جاي اهو اقعد معاكي وافضل احبك ع طول انتي عامله اي 
ايسل:كويثه(كويسه)
مراد:امال بابا فين 
ايسل :بابا فوق مع ماما بيسكت النونه،انا بحب النونه اوي 
مراد:ماشي تعالي نطلع لهم 
ومراد طلع لقي رعد شايل ابنه أمير وعمال يسكت في ومش عارف 
مراد قعد يضحك عليه 
رعد:اضحك ياخويا اضحك مانت مش دايق اللي انا دايقه عقبال ماتدوق ي رب 
مراد:لا انا بنتي متربيه ومش بتعيط خالص وقعدوا يضحكوا وبعد شويه جت نهي وشهاب
شهاب:انا جيت
ايسل جريت عليه :سهاب (شهاب)
وشهاب حضنها وشالها
وبعد كده جنه طلعت :انا جيت 
شهاب راح عليها سلم عليها وباسها من جبينها وحضنها 
رعد بغيره:انت ياض انت مش بتحترم نفسك لي اعمل فيك اي هااا اعلقك ولا اعمل اي وقعدوا يضحكوا كلهم
بعد سنين 
جنه بفرحه :انا مش مصدقه امير جاي من السفر يىرعد اخيرا هشوفوا وحشني اوي 
رعد :ووحشني انا كمان الواد ده 
جنه:يسلام ياخويا امال وافقت أنه يسافر بره مصر سنين لي
رعد:عشان ده لمصلحته ومستقبله وهو راجل 
ايسل بجنان:امير وصل هيهييييي وكانت هي أول واحده كانت جريت ع تحت وجريت عليه وحضنته جامد 
وحشتني اوي ي امير 
امير:وانتي كمان بابا وماما فين 
 احنا اهو 
 ‏وجنه حضنته:وحشتني اوي ي ي امير وحضنته جامد 
امير :وانتي كمان ي ماما 
 ‏رعد :ومفيش بابا
 ‏امير:وحشتني ي بوب والله وحضنه
 ‏وبعد كده دخلوا وبعد شويه جه مراد ومراته وابنه وبنته 
 ‏مراد: حبيبي حبيبي وحشني وحضن امير جامد 
 ‏امير:وانت كمان والله واحشني اووي 
 ‏دينا مرات مراد:حمد الله ع السلامه ي امير عامل اي 
 ‏امير :الحمد لله ي طنط وحضرتك عامله اي 
 ‏دينا:الحمد الله 
 ‏وبعد كده امير سلم علي كارما (بنت مراد )اللي هي نفس سن امير 
 ‏امير بتوهان:ازيك ي كارما  ومد ايده ليها وهو فعالم تاني خالص تايه ف جمالها وباصص ليها بس وكأنه مش شايف اي حد تاني 
 ‏كارما بكسوف : مدت أيدها لي الحمد لله كويسه حمد الله ع السلامه 
 ‏ امير :الله يسلمك 
 ‏فاق امير ع صوت اسد (ابن مراد)
 ‏اسد:اي ي عم انت انت مش شايف غير كارما ولا اي قال ازيك ي كارما وبيقلد امير وكله فطس ع روحه من الضحك ثم أكمل طب مفيش ازيك ي اسد وحشتني ي اسد ده انا حتي صاحبك الروح بالروح وبعدين كيس جوافه انا واقف مش مالي عينك كله فطس ع روحوا من الضحك وبعد كده امير حضن اسد وسلم عليه 
 ‏بعد شويه دخل شهاب ومراته وابنه 
 شهاب:انا جيت 
 ‏امير: حبيبي
 شهاب حضن امير :واحشني اوي والله وبعد كده امير سلم ع مرات شهاب وشال ابنه يلاعبه 
 ‏بعد مرور فتره قصيره 
 ‏ف قاعه كبيره فأكبر الفنادق 
 ‏فرح ايسل وأسد 
 ‏وامير وكارما 
 ‏اللي اعترفوا لبعض بحبهم وحبوا بعض من اول نظره ومش مصدقين نفسهم من الفرحه 
 ‏ايسل وكارما كانوا لابسين فستانين متشابهين وكانوا قمرين وزي الحوريات والكل مبهور بحمالهم 
 ‏اسد:انا بعشقك 
 ‏ايسل :وانا كمان بموت فيك 
 ‏امير:انا حاسس اني بحلم انا حبيتك من اول ما شوفتك بحبك دي كلمه قليله 
 ‏كارما:وانا كمان بموت فيك وبعشقك 
 الفرح انتهي وكل واحد خد عروسته وطلع شهر العسل وبعد ما رجعوا من شهر العسل اتجمعوا كلهم عند رعد وجنه ورعد مبسوط بلمه عيلته وولاده حواليه وجنه مبسوطه أن بلمه العيله أنها عندها احلي عيله 
 ‏تمت بحمد الله 🥰🥀🥀

google-playkhamsatmostaqltradent