recent
أخبار ساخنة

رواية حورية السليم الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم روان

jina
الصفحة الرئيسية

     رواية حورية السليم الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم روان

 رواية حورية السليم الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم روان

 رواية حورية السليم الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم روان


سليم دخل المخزن لما ملقاش في حراسه بره دخل هوه ومالك وحسن بس انصدمم من الي شافوه 
شافم شخص مرمي علي الارض ومتغطي بس سايح في دمه 
سليم ومالك وحسن قربم عليه 
سليم راخ يشيل الغطي لقاها حنان كانت مخبوطه في راسها ووخده رصاصه في كتفها ورصاصه في بطنها 
سليم/ حنان ايه الي جابك هنا 
حنان بتعب وصوت مش مسموع/ هههه جيت هنا تنقذها ولا ايه بس متقلقشي عليها مش هتشوفها تاني 
سليم بغضب/ انتي بتقولي ايه 😡😡😡😡
حنان/ انته مش هتكون ليا فاكيد هيه مش هتكون ليك ياسليم 
سليم😡😡😡😡/ والله لقتلك ان مقلتيش هيا فين يابنت 🐕 حور فين
حنان / ههه انا كدا كدا هموت 
سليم/ ارجوكي ياحنان قولي هيه فين ارجوكي 
جنان/ كح كح كح 
سليم/ ارجوكي اعملي حاجه في دنيتك حلوه قبل ما تموتي ارجوكي 
اعملي حاجه حلوه تتسالي بيها بوم ما تقغي ادام ربك 
حنان/ اد اد اده.   ................ 
سليم بصوت عالي/ حنان حنان فوقي قوليلي ارجوكي ارجوكي قولي متموتيشي دلوقتي ارجوكي ياحنان ردي عليا متقفليش عينيكي ارجوكي 
لكن للاسف قد صعدت الروح الي خالقها 
سليم كان عمال يهز في حنان ويزعق فيها ويقولها فوقي فوقي 
مالك وحسن بعدوه عنها  
مالك/ خلاص خلاص ياسليم هيه ماتت خلاص 
حسن/ المفروض بدال العصبيه دي يا استاذ سليم المفروض انك تستهدي بالله كده ونفكر هنعمل ايه وايه الي كانت بتقوله حنان 
مالك/ حسن معاه حق ياسليم اهدي كده  علشان نعرف هنتصرف ازلي 
سليم زقهم هما الاتنين وهرج من المخزن ومكنشي شايف ادامه ركب سليم العربيه وساق باسرع مايمكن كئنه كان مغيب مكنشي في عالمنا 
سليم بيسوق وهوه بيفتكر حور افتكر كل لحظه في حياتهم افتكر لما كانم بيرقصم مع بعض افتكر كل الزكرايات الجميله افتكر وعده ليها انه هيحميها ومش هيخلي حد يئزيها 
سليم وقف العربيه في مكان ضلمه  وسند راسه علي الدركسيون وفضل يعيط 
سليم/ اه يارب اه ليه  انا مقدرتش احقق وعدي ليها انا خنت الوعد انا مش اد الوعد الي ادتهولها يارب ساعدني القاها يارب 
مالك وحسن فضلم يسوقم ويدورم علي سليم لان مالك هارف ان سليم لو بقا لوحده وهوه بالمنظر ده ممكن يعمل في نفسه حاجه 
حسن/ انتم تعرفم حد اسمه ادهم 
مالك/ ادهم اه نعرفه ليه 
حسن/ حنان كانت عماله تقول اد اد وبعدين قالت اده  فلو جمعنا الحروف في بعضها ممكن كانت بتقول اسم شخص وتقصد بيه تدهم 
مالك وقف العربيه بسرعه 
مالك/ انته ﻤعاك حق انا اصلا مش برتاح لادهم ده بحسه شخص حقود تجاه سليم بس هوه ليه يعمل كدا لا مستحيل لا لا  بس مككن يكون هوه  لانه اختفي من الحفله في وقت اختفاء حور 
حسن/ يبفا لازم نقول لسليم بسرعه ولازم نلافي ادهم في اسرع وقت ده ممكن يعمل فيها حاجه او ينتقم من سليم في حور لانك بتقول انه بيحقد عليه 
مالك / صح معاك حق 
مالك طلع بابعربيه بسرعه يدورم علي سليم وفعلا لقوا عربيه سليم وقفه في مكان ضلمه ونور العربيه من جوا شغال 
مالك وقف العربيه قدام عربيه سليم ونزل هوه وحسن منها اقم سليم في العربيه بيعيط 
مالك جري بسرعه عليه وفتح العربيه ونزله منها 
مالك/ متضعفشي ياسليم لو ضعفت مش الي هيلاقيها 
سليم بعياط/ انا خلفت وعدي خلفت وعدي معاها  لو حصلها حاجه انا مش هسامح نفسي انا الي ضيعتها 
مالك حضن سليم باقصي ماعنده علشان يحسسه بقوته وقوته متنتهيشي 
مالك/ مش هيحصلها حاجه وانته لازم تقوي علشان تلافبها محدش هيلاقيها غيرك انته فاهم واحنا في صهرك لطول العمر سامع 
حسن اتدخل/ مخلاص بقا ياجماعه ولا علشان انا سنجل بائس يعني بتغيظوني 
مالك وسليم ضحكم بصوت عالي 
مالك/ سليم لازم نلاقي ادهم 
سليم/ ادهم ليه 
حسن/ لان ممكن يكون ليه يد في خطف حور وده بنسبه 70٪
سليم/ لا طبعا انتم بتقولوا ايه 
مالك/ احنا بنقول احتمال وبصراحه انا شاكك فيه ليه اختفي اول ماحور اختفت ده سبب والسبب التاني اني دايما بشوفه بيحقد عليك وانته عارف كدا بس بتحاول تطنش والسبب الثالث وده الي يخليك تتاكد حنان اخر كلماتها هوه بدايه حروف ادهم  صح ولا انا غلطان ياسليم انته عارف ومتاكد ان ادهم بيتمنالك الاذي وكل حاجه انته بتحصل عليها هوه كمان بيكون عايزها بس مش بيسعي ليها هوه بيبقا عايز ياخدها منك علي الجاهز 
سليم كان بيسمع لمالك وهوه عارف ان كلامه كله صح بس قلبه مش راضي يسدق ان الشخص الي كان بعتبره اخوه مش صديفه يخونه ويبص لحاجه بتاعته هوه عارف انه طماع لكن مش لدرجه ان يبص لمراته 
سليم/ والله لو كان هوه الي عاملها لادفنه حي 😡😡😡
مالك ركب مع سليم لانه كان شكله متعصب وحسن خد العربيه التانيه ومشي وراهم 
عند حور وادهم 
حور صحيت لقت نفسها في اوضه حلوه اوي وكبيره باللون الابيض و الرمادي وفيها مكتب ودولاب وكومدينوا وشزلنج باللون الرمادي يعني كانت حلوه اوي 
حور/ اه دماغي ايه الي حصل 
حور افتكرت وفضلت تعيط وقامت وفضلت تخبط علي الباب وبصوت عالي 
حور/ افتحم يالي هنا افتحم انتم حابسني هنا ليه افتحولي بقا وفضلت تدب برجليها في الارض زي الاطفال 
حور رجعت شعرها لوره وراحت كسرت كل اللوح الي متعلقه في الاوضه وكسرت كل الفاظات الي في الاوضه 
ادهم دخل عليها بسرعه 
ادهم بخضه/ حور حور فيكي ايه مالك ايه الي انتي عملتيه ده 
حور بعصبيه/ انته اتجننت انته جايبني هنا ليه انته ازاي تسمح لنفسك انك تخطفني انته مجنون 
ادهم بجنون وصوت عالي/ ايون ايون مجنون بس مجنون بيكي انتي عرفه اني بحبك صح ايون كنتي عرفه انا كنت حاي اعترفلك بحبي ليكي بس انتي رحتي واتحوزتي بس صدقيني مش هخليكي تتهني بيه انا صبرت صبرت كتير اوي لغايت ماجبتك هنا انتي بتاعتي بتاعتي انا ياحور وعمرك مهتكوني لحد غيري 
حور مقدرتشي تسمع الكلام ده منه قامت ضربته بالقلم 
ادهم بغضب/ انتي ازاي تمدي ايدك عليا انتي اتجننتي والله لوريكي ياحور 
ثم عاد الي طبيعته الهاديه 
ادهم قرب لها ومسكها من ايديها الاتنين 
بس تمام بكره تكوني مراتي وهعلمك ازاي تتكلمي وازلي ترفعي ايدك علي جوزك يا مدام ادهم الانصاري 
حور بعياط وخوف/ لا لا ابعد عني انته ايه انته مش بتحس حرام عليك انا مرات سليم انته بتقول ايه ادهم ارجع لعقلك بطلع جنون ارجوك 
ادهم بغضب اكبر وزقها/ اخرسي اخرسي بقا انتي مش مرات حد غيري انتي مراتي انا وبس والله سليم مش بيحبك والله مش بيحبك انا انا بحبك شوفي استني هوريكي 
ادهم قلع القميص الي كان لبسه وادالها ضهره 
ادهم/ ب بصي كده ياحوريتي انا طبعت اسمك طبعت اسمك علي ضهري علشان تفضلي معايا لطول العمر شوفي انا بحبك ازاي 
ادهم كان لسه هيدير بس صخخخخخخخخخ
حور ضربت ادهم بالفازه علي دماغه وقع فقد الوعي 
حور خرجت من الاوصه بسرعه بس انصدمه من الي شافته 
حور/😳😳😳
عند سليم 
سليم ومالك وحسن راحم للبنات وبما ان شهد مهندسه تكنولوجيا فاكيد هتساعدهم وده بالنيابه لاقتراح حسن 
شهد قدرت فعلا تتبع مكان ادهم وحددته بس انصدمه من المكان 
شهد / المكان *******
سليم ومالك وحسن/😳😳😳😳
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent