recent
أخبار ساخنة

رواية أحببته الفصل الثانى 2 بقلم نسمة

 رواية أحببته الفصل الثانى 2 بقلم نسمة
رواية أحببته الفصل الثانى 2 بقلم نسمة

رواية أحببته الفصل الثانى 2 بقلم نسمة

لو ف تفاعل هكملها صبح وانزل اخر بارت وهيكون طويل 
=كنت لسه هكمل كلامي ابويا ضربني بالقلم اول مره يضربني دموعي نزلت وانا سكتت
 الاب بغضب_ حسك عينك ترفعي صوتك تاني الموضوع خلص و الماذؤن برا وهيكتب عليكي انتي وعمر دقيقتين وتكوني وراياا 
طلع بايا وانا قلبي وجعني طلعت وراه من غير ولا كلمه كنت قاعده جنب بابا وعمر ماسك ايده وبيقولوا وراء الماذؤن وانا في عالم تاني بفكر في حياتي اللي اتغيرت ف يوم واحد الللي طلعني من افكاري صوت الماذؤن وهو بيقول "بارك الله لكم وجمع بينكم في خير ♡"سمعت جمله ودموعي كانت هتنزل مضيت ودخلت ع طول اوضتي ع طول وعيطت 
_______________
=هو مال نسمه ياعمي هي كويسه 
_اه يابني بس هي تعباانه شويه معلش استحملها 
=الف سلامه عليها نسمه في عيني الاتنين 
_وده عشمي فيك يابني 
_____________
عدا اسبوع وجه يوم الفرح 
# لولولولي يلا عروسه عريسك براا عشت وشفتك يابنتي بفستان فرحك ربنا يسعدك يا قلب امك 
بحزن ودموع _الله يبارك فيكي 
شويه وبابا دخل علشان يسلمني لعمر 
_انا اسف يابنتي بس ده هو اللي هيسعدك ويقدرك محدش هيعرف قيمتك وهيشيلك تاج فوق راسه غيره سيبي قلبك لي وانتي هتحبيه وهتعرفي اني صح 
= هتوحشتني يابابا 
_ وانتي ياقلب ابوكي 
طلعت لاول مره ابص لعمر كان حلو بصراحه بشعره الاسود وعيونه العسلي اي القمر ده ياجدع هو بجد ده جوزي واللي مقطعه نفسي عليه دع قمر ي بختي اي اللي بتنيل واقوله دي 🙂😹
الفرح خلص وروحناا انا الواد الموز اللي اسمه جوزي ده 🙂😹
عمر بيبوس ايدها وراسهاا _الف مبررووك عليا انتي 
نسمه بتوتر وخجل _ الله يبارك فيك 
عمر لاحظ توترها وخجلها 
عمر ببتسامه = ممكن تدخلي تغيري هدومك في الاوضه وانا هدخل اوضه الاطفال اغير وبعدها نتكلم شويه 
_حاضر 
دخلت غيرت هدومي ولبست بيجامه موف وطلعت لي هو كان لابس ترنج اسود في ابيض كان شكله حلو اكتر ماهو حلو وقاعد ع سفره ومحضر العشا
_ هتفضلي واقفه كتيرر تعالي اتعشي انا عارف انك تعبانه ومكألتيش حاجه
 قربت وانا قلبي مرتاح 
_حاضر هأكل 
بدأت أكل في صمت وهو كان هادي جدا وملامحه باين عليها طيبه والحنان وعيونه فيها حاجه بتجذبني ليها كانوا سحر اتعمل لياا 
=اي رايك نقعد في البلكونه ونتكلم شويه 
_ماشي استني اعمل قهوه ونتكلم 
بعد ١٠ دقايق 
_اتفضل 
=تسلم ايدك 
_تسلملي ♥️
=واقفه كدا لي تعالي اقعدي جنبي 
_روحت قعدت جنبه وسبت مسافه بينا
عمر = تعالي نتكلم بصراحه  شويه 
نسمة ببرائه _ماشي 
قرب منها ومسك ايدها مالك هو انتي مغصوبه ع جوازه دي 
نسمة بتوار _لااا ..اا
=هششش متخافيش اعتبريني بابكي وكلميني بصراحه 
نسمه حست بالحنان من نبره صوته 
اخدت تنهيده وبصت في عيونه وحكتله كل حاجه 
عمر بحزن وحاول يداريه _علشان كدا مرضتيش تشوفي شكلي 
نسمه ببتسامه وبرائه طفله =عارف الاول مكنتش طايقك وكنت مدايقه ومخنوقه وخايفه بس دلوقتي لما شوفتك حسيت بحاجه مختلفه  حسيت بالامان معاك وعيونك فيها حنان مش عارفه بس حااسه بحاجه مختلفه معااك 
عمر اتبسط من كلاامهاا بس عارف انها لسه طفله ومشاعرها مش ناضجه 
=بصي انا عمري ما اغصبك على حاجه يابنت ناس اي رايك نكون صحاب ونقعد سنة مع بعض لو محبتنيش ولا ارتحتي معاياا هطلقك وهقول اني مرتحتش معاكي اي رايك 
بفرحه _موافقه 
بعمربتسامه ولسه ماسك ايدها =
عارفه انا كنت بحب دراستي اوي وكنت بطلع الاول دايما حتا في اعدادي كنت بطلع الاول ع مدرسه كان نفسي ادخل هندسه واطلع مهندس وافتح شركه ع قدي بس بابا لما اتوفي مكنش مفيش غيري راجل ف البيت كان لازم اشتغل واصرف ع اخواتي الي اكبر مني سبت دراستي ومكملتش واشتغلت جوزت اخواتي البنات الاتنين وانا راضي لان عارف ربنا هيراضيني انتي ف اخر سنة  ف ثانويه صح 
ببتسامة _ااه 
 =خلاص هساعدك في شهرين دول وهجيبلك ملازم وشرح لمدرسين ع فلاشه وانتي عليكي تذاكري وتطلعي دكتوره زي مانتي حلمك كدا 
نسمه بفرحه من قلبها _بجد هتخليني اكمل وامتحن واحقق حلمي 
=اه بجد بنت قلبي عارف انها شاطري وعمري ماقف ف وش حلمها 
نسمة نطت في حضنته وبكل برائه طبعت بوسه في خده = بجد ياعمر انت انسان طيب اوي ووحلوو و قلبك ده كبير وحنين ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك 
عمر اتفأجا بالحضن والبوسه ده بس كان مبسوط انه طمنهل وحسسها بالامان معاه حتا لو شويه= ولا يحرمني منك مش يلا بقؤ بنت قلبي محتاجه ترتاح بعد يوم طويل ده 
نسمة بنوم _عندك حق فعلا عايزه انام 
عمر شلها وحطها ع سرير وكبع قبله ع راسها=تصبحي ع جنه 
نسمة بحركه سريعه وطبعت قبله ع خدته تاتي ببرائتها _وانت من اهلها 
عمر سابها وهو مبسوط وكان بيفتح بس هي وقفته 
_انت هتنام فين 
=برا في الاوضه تانيه علشان تنامي براحتك 
بتوتر _لاا .. اصلي بخاف انام لوحدي ممكن تنام هنا ع سرير هو كبير 
=مش عايز اسمع كلمه بخاف طول مانا معاكي انا هنا علشان اطمنك حاضر هنام وكمل بمرح وكام هاخدك في حضني وهحيلك حدوته زي الاطفال ههه
_بجد بتعرف تحكي 
=اه 
_طب يلاا 
عمر راح جنبها وووو...
يتبع ......
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent