recent
أخبار ساخنة

رواية أسيرة إبليس الفصل الثانى 2 بقلم يمني محمد

 رواية أسيرة إبليس الفصل الثانى 2 بقلم يمني محمد
رواية أسيرة إبليس الفصل الثانى 2 بقلم يمني محمد

رواية أسيرة إبليس الفصل الثانى 2 بقلم يمني محمد

احنا واقفين عند جبل لما ضرب ملك ودخل الاوضه عليها و وأمه مكاسب
ملك وهي نجلس على ركبتها بخوف وانهيار شديد
ملك.. انتوا عايزين مني ايه ابعدوا عني انا بكرهكم وبكره نفسي ابعد عني ياجبل
مكاسب.. وهي تخرج من جيبها عود مثل عود الملوخيه تقول بنبره غضب هنشوف ان كنتي بنت بنوت زي مابتقولي ولا لا بس احنا عليتنا كلها رجاله ولا رجاله ودكره يعجبوك اوي
وهي تنظر لجبل
😢😢😢
ملك بدموع... انا عايزه امشي من هنا ادوني ابني وانا همشي ومش عايزه حاجه منكم
جبل.... إبنك مين وازي مش اخويه مبيعرفش يبقى جبتيه ازي
ملك... انت بالذات تسكت خالص وملكش دعوه بيه انا بكرهك انت السبب في كل حاجه وفي ضياعي
جبل... وانتي كنتي ملاك صح ياملك
ملك.. انا بكرهك وبكره نفسي ابعد عني
مكاسب.. بصوت عالي معندناش حريم تعالي صوتها على الرجاله ايه ياجبل مش هتعرف تسيطر على حرمه ولا ايه
احنا بدوي عندنا الحرمه تدفن مكانها لو صوتها طلع مش طولت لسانها
جبل.. إبنك مش عويل ياام جبل انا مستخسر الدفن ليها علشان رحمه هيرحمها مني 😢
ثم يكمل كلامه وهو يجذبها من شعرها
جبل.... هي متعرفش انا هعمل فيها ايه انا هخليها تتمنى الموت متطلهوش هخلي تبوس ايدي ورجلى كل ثانيه علشان ارحمها ومش هرحمها وعي عارفه كده
ملك.. بدموع....  جبل سابني ونبي مش هتشوف وشي تاني ونبي ياجبل ارحمني ونبي
نالت كف على وجهها من جبل اسقطها أرضا
جلس جبل علي  كرسي أمامها وهي تقع أرضا أمامه.
وضع جذَته على رقبتها والأخرى على واحده من يدها اليسرى
ومسك الايد اليمني وبدأ تكسير في صوابعها الخمسه وهي تصرخ ولكن صوتها مش مسموع فجذمته على بوقها
😢😢😢
جبل وهو يتلذذ في عقابها وجروحها...... 
انا مبسمحش  مبنساش حاجه انتي دلوقتي جاريه عندي وهي  تصرخ على آخرها
وتبكي ولكن لا يوجد مفر
كسر صوابعها الخمسه
َاتجه لليد الأخري كسر دراعها
وعي تصرخ بأعلى صوتها
ثم جذبها من شعرها وقال..... انا كسرتلك ايدك علشان اوفر عليكي المدفعيه عن نفسك بكره  انتي تحتي ياعروسه
ملك..... بدموع وذل.. انا بكرهك ياجبل
جبل وهو يضربها قلم مش اكتر مني
ملك.. بدموع.... حرام عليك سبني بقاا انا مش هستني لو هتقتلني
جبل.. مين قال اني هقتلك... لا دا انا هخليكي تتمنى رايحه الموت ومتطلهوش هعلمك النفس تستأذني فيه الأول
لسه السوداء جيه ياملك
أم جبل. مكاسب... وهي تعلن علم الانتصار... كفايه عليها النهارده كده ياجبل
علشان تتحملك بكره  ياولدي
وتعرف ان عائلة وهدان  كلها رجاله
#أسيره ابليس
#يمني محمد
الباب خبط
مكاسب.... مين
فايزه.. انا ياامه
مكاسب.. عايزه ايه
فايزه.. جبل الصغير يامه  مش هيبطل بكاء على صوت امه
مكاسب... غوري انتي انا جايه اهوا
ملك.. ابني وهي تنظر لجبل.. ارحمني ياجبل
مكاسب.
يلا ياجبل ومتقلقش انا محضرالك كل إلا طلبته لدخلتك بكره وعرستك كيف البدر المنور
وكمان مميتش تربه المهندسه
جبل... ليه ياامه هي إلا هتفحرها بايدها.. انزلي وانا هاجي وراكي
خرجت مكاسب لاسفل
طفل صغير يجري على الحاجه مكاسب...... ماما  مالها
مكاسب وهي ترسم الضحكه على وجهه..... متقلقش ياقلبي ستك هي كانت مريضه والدكتوره عندها  بتديها حقنه
وضمت الطفل  أصدرها عاشان تهديه
وطت فايزه على ودن امها وقالت... البت هتموت في ايد جبل ياامه الرحمه حلوه وقليله يسبها صوتها مزلزل الثريا
مكاسب. وهي تنظر  نظره غضب... ولسه  السواد جايه على دماغه والكفن موجود والقبر محفور
😳😳
في الاعلي في غرفه ملك
ملك.. ورحمه ابوك وحيات ملك عندك ارحمني
جبل.. بنظره غل. وانتي مرحمتيش زمان ليه ها
قتلتي القتيل ومشيتي في الجنازه
دلوقتي  دوري علشان اعمل فيكي كل إلا في نفسي
اول الا في  نفسي اذوق طعمك  ايه  بس غصب وذل علشان تخليكي تحتقري نفسك اكتر
  انا هجوز ها  بكره بس الدخله معاكي انتي هنام معاكي انتي مش هدا غير لما اسمع صوت صريخك تحتي وتتمنى الرحمه
جبل... اقولك انا عندي فكره احنا نخلى الدخله بكره زي مااتقفنا بس دلوقتي هنعمل ايه
وهو يقطع ملابسها وبخلع  هدومه
يتبع ......
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent