recent
أخبار ساخنة

رواية منقذي الفصل الثاني 2 بقلم شوشو محمد

 رواية منقذي الفصل الثاني 2 بقلم شوشو محمد
رواية منقذي الفصل الثاني 2 بقلم شوشو محمد

رواية منقذي الفصل الثاني 2 بقلم شوشو محمد

عند نور يقف السواق أمام القصر ويقالها اتفضلي يا هانم البيه بيستناكي جوه  تنزل نور من العربيه وهي تنظر بدهشه وتقول 
اي ده معقول القصر ده بتاع جدو ده تحفه زي الي بيجي ف المسلسلات التركي 🤣🤣تدخل نور وتقول السلام عليكم 
 بدريه وعليكم من السلام انتي نور 
نور: انتي تعرفيني 
بدريه :لا بس البيه بيستناكي ف الصالون 
نور :وفين الصالون ده ياحجه 😂
بدريه :فوق ع اليمين 
تدخل نور وهي تتلفت يمين وشمال وفجاه تخبط ف ادم 
نور :وهي تنظر لادم باعجاب مش تفتح يامز 
ادم: وهو ينظر لها مز انتي مين يابت 
نور :بت ف عينك هو انتا عشان شبه بوراك اوزجيفيت تقلي بت 🤭
ادم :ومين ده إن شاء الله 🤨
نور: ده ممثل تركي إنما اي عسل😆
ادم: انتي هبله  صح انتي مين و دخلتي هنا ازي 😠
تضع نور اديها ف وسطها وتقول انا نور ودخلت من الباب 😂وع فكره انا مش هبله انتا الي اهبل و60 اهبل وانا غلطانه اني قلت عليك مز 🤪
ادم :بغضب لا بقا انتي هتقولي انتي مين و لا اطلبلك البوليس 😈
نور :تطلبلي البوليس ليه إن شاء الله عشان اي عشان قلت انك مز 🤪
ادم: بغضب بدريه  انتي يابدريه😡 
بدريه، 🙄نعم يا ادم بيه
ادم: مين البلوه دي ودخلت هنا ازي  
تقاطعه نور بلوه انا بلوه دانت قليل الادب اوي 
ادم :ويمسكها من طرحها انا قليل الادب وانتي تبقي اي بقا ام وريتك انا بقا هوريكي قلت الأدب 
 نور: اه شعري سبني ياغبي 
يسمع خيري الصراخ وينزل بسرعه 
خيري: ف اي انتا بتعمل اي يا ادم سبها
ادم :مش سيبها الا ام اقطع لسانها وعلمها الادب 😤
نور: اه سيب شعري بقا سيب ياغبي اه الحقوني ،😩
يشدها خيري من ايدو ويقله ف اي اي قلت الأدب دي 
نور: واللهي معملتش حاجه ده هو الي خبط فيا كان هيوقعني وبعدين اعد يغلط فيه 😭😭😭
خيري: اتاسف لها ياادم 
ادم :ومين دي اصلا عشان اتاسف لها
خيري: دي  نور بنت عمتك هاله 
ادم :دي نور دي دي 
نور :ومالي أن شاء الله 
خيري: بس خالص مش عاوز اسمع صوت اعتذر يا ادم لنور 
ادم :مستحيل اعتذر لزفته دي 😤
نور :شوف بيقول عليا زفته 😭😭
خيري :اعتذر حالا
ادم :بصوت واطي وغيظ اسف حاجه تانيه ياجدو 
تنظر نور لخيري وتحضنه وتقول  الله جدو حبيبي مخدتش بالي منك وحشتني اوي واللهي كان نفسي اشوفك من زمان 
 ينظر لها خيري ويقول وانتي كمان وحشتيني ياقلب جدو بس لازم تعتذري لادم انتي كمان
  ده ادم  ابن خالك
نور: بس ياجدو 
خيري: مفيش بس 😤
نور :تنظر له  وتقول اسفه يا دومي 😛
ادم لا انا همشي عشان مقتلهاش سلام  😤
نور :مع السلامه يا دومي 🤭
ينظر لها ادم بغضب ويغلق الباب بقوه 
نور: ماله ده متعصب ليه 😂😂🤣
خيري: تعالي يانور اقعدي شكلك شقيه 
نور انا 😳دانا مظلومه 🥺
خيري :مهو باين 
نور: اومال ماما فين ياجدو  
خيري: ممتك نايمه فوق
نور :طيب عوزه اطمن عليها 
خيري: ماشي انا هطلع اندهالك واجي 
نور :ماشي
يذهب خيري لغرفه 
خيري :هاله هاله قومي
 تنظر له هاله تقوله بابا ف اي انا نايمه هنا ليه 
خيري :مفيش انتي بس اغم عليكي والدكتور قال انك انفعلتي شويه 
هاله: بتعب الساعه كام نور انا اتاخرت عليها 
خيري :متقلقيش ع نور هي أعده تحت 
هاله :تحت وجت هنا ازي 
خيري: انا بعت السواق جبها 
هاله :وعرفت العنوان ازي 
خيري: اوعي تفكري اني كل الفتره  دي معرفش مكانك لا انا عارف عنك كل حاجه 
هاله :بحزن انا اسفه يابابا سمحني
خيري :مش وقته الكلام ده قومي عشان نور بتستناكي تحت 
انا قلتلها انك نمتي لانك عيطي كتير لم شوفتيني 
هاله :حاضر 
خيري: انا هنزل وهخالي بدريه تجهز الاكل ع ما تنزلي 
عند نور كانت تتجول في القصر ومنبهره وهي تتجول تلاقي.
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent