recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الفارس الفصل الثلاثون 30 بقلم أحلام تامر

jina
الصفحة الرئيسية

        رواية عشق الفارس الفصل الثلاثون 30 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الثلاثون 30 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الثلاثون 30 بقلم أحلام تامر


فارس وريماس كانو بيقضو اجمل وقت مع بعض..
خالد اتجه الي القسم لمقابله ناصر ومتابعه التطورات بخصوص اللي حاول يقتل ناصر
واخر حاجه ف البارت اللي فات خالد كان بيكلم ناصر ومشي وهاني اتجه لعمل مكالمه ماا.. 
 ****
عند انتصار عملت اكل كتير كانه وليمه وطلعه عند فارس وخبطت
فارس مين
انتصار بفرحه انا ي عريس جيبالكو الغدا..😂
ريماس باحراج نهار اسود اتفضحنا
فارس اتفضحتي اي ي هبله انا جوزك
ريماس باحراج شديد برضو انا مكسوفه اوي زمانهم بيقولو اي
فارس ضحك
ريماس بطل تقل دم وقوم افتح الباب
فارس قام فتح الباب واخد الاكل من امو
انتصار بفرحه مبروك ي حبيبي
فارس بضحك الله يبارك فيكي بس علي اي
انتصار يا واد ي اهبل ده انا امك
فارس ضحك ماشي ي ست الكل تسلم ايدك علي الاكل
انتصار يلا اسيبكو بقي وغمزت له ومشيت
فارس اخد الاكل ودخل حطه علي الترابيزه
ريماس هما فهمو اي
فارس بضحك كل خير ي حبيبتي والله 😂 يلا ناخد دوش و ناكل ولا مش عايزه
ريماس بسرعه لا ده نا هموت من الجوع وقامت اخدت شاور وخرجت وبدات تاكل وسط ذهول فارس
فارس طب استنيني طب
ريماس معلش ي فروسه والله جعانه
فارس ف سره هو مش المفروض تبقي مكسوفه تاكل قدامي ولا بيتهيألي.. علي الله حكايتي.. وذهب اخذ دش سريع اتجه  الي ريماس وفضل يبصلها شويه..
ريماس اي متاكل
فارس المفروض انك تاكليني
ريماس لا انا مش فضيالك 😂
فارس انا والله جعان برضو بس مش هاكل الا من ايدك
تسدق صعبت عليا
فارس يلا اكليني
ريماس لا طبعا
فارس ي لهوي متجوز اي هولاكو
ريماس بتحذير مصطنع فارس.
فارس عيونو
ريماس كل
فارس مش واكل هه
ريماس بضحك خلتص تعالا هاكلك
وبدأو ياكلو ف جو ورمانسي
****
ف المستشفى
مديحه كانت قاعده هيه واياد وجودي
جودي حضرتك عامله اي دلوقتي ي طنط
مديحه الحمد لله ي حبيبتي.. ما شاء الله ي اياد يبني عروستك زي الفل
اياد بحسره عروسه اي احنا لسه عملنا حاجه ولا حته اتخطبنا
مديحه معلش ي حبيبي تعبي اللي مأثر عليكو بس انتو ممكن تتفقو انت وباباك وتنخطبو واحضر انا الفرح بقي
اياد لسه هيتكلم بس جودي سبقته
جودي لا طبعا ي طنط مفيش اي حاجه هتم الا ما حضرتك تقومي باسلامه وده رايي انا واياد
مديحه بدات تدمع ربنا يسعدكو ويفرحكو يا رب ي حبايبي.
اياد يااااارب عشان انا مش عارف اي النكد اللي هيحصل بعدين ويعطل الجوازه دي
مديحه ربنا مايجبش نكد اي ي اياد تفائلو بالخير تجدوه
*****
عند ناصر وخالد كانو ف القسم 
ناصر بزعيق اي يعني جالو تسمم اي اللي بيدخلو الاكل حمير
احد الظباط ي فندم هو الوحيد اللي جالو تسمم وكل المساجين كويسين.. 
ناصر اه يعني قصدك تقول انو حد مخطط لكده
الظابط بالظبط ي فندم
ناصر بغضب انتو اغبيه مبتفهموش والسم دخل العنبر ازاي اصلا ده اسمه قله شغل واستهتار.. 
خالد ناصر اهدي الواد مماتش لسه تعالي نروحله ف المستشفى ونفضل متابعين معاه وكده كده هيكون فين حرس قدام الباب ومش هيسمحو الا بدخول الدكاتره والممرضين بس
ناصر مسح علي وشه بغضب ثم ذهب الي خارج السجن.. 
خالد ولاد ال** دول عرفو منين يوصلو له
ناصر اكيد حد بلغهم اكيد في جاسوس ف القسم.. 
خالد شكل ايام الشقاوه هترجع ي ناصر.. 
ناصر هترجع هترجع ي خالد ورحمه امي ما هرحم حد
اهدي بس وباذن الله نمسك اللي ورا كل ده 
ناصر الواد ده لازم يخرج من السجن 
خالد اي
ناصر زي ما بقلك الواد ده يتعالج ويخرج.. يهرب بقي ممكن نبعت حد له علي اساس انو من المافيا وجاي يهربو.. 
خالد ناوي علي اي ي وحش
ناصر كل خير.. تعالا بس وهحكيلك
خالد علي فين
ناصر تعالا عندي البيت
خالد متخليها عندي احسن ف الفيلا اهو ناكل لقمه مع بعض ونشرب حاجه سوا بدل ما نروح عندك تخليني انا اللي اعمل الاكل زي ما كنا ف روسيا.. 
ناصر بضحك بدل ما تشكرمي اني علمتك تطبخ بس يلا نقول اي ناس ناكره للجميل
خالد يلا يا اخويا
******
مجهول علي التليفون 
اغبياااا.. مشغل معايا شويه اغبياااا  ازاي ميموتش.. ازاي... ربع ساعه وترن عليا تبلغني انو مات.. لازم يموت فاهمني ده لو صحي هنتكشف.. وقفل السكه ف وشه.. 
وانت كمان يا ناصر ي دسوقي لازم تحصله وبعدك خالد انا مش هستني تدعبسو ورايا بالمعلومات اللي معاكو.. 
 *****
عندي فارس وريماس خلصو اكل وانبسطو 
ريماس يا ننزل بقي انا زهقت عايزه اشم هواا
فارس بضحك لحقتي تزهي مني هو انا القمر ده يتزهق منو.. الله يرحم البنات بره كانو بيشوفوني يتجننو عليا
ريماس بغيره ومروحتش ليه لبنات بره يخويا 
فارس عشان لقيت القمر بتاعي واخد قلبي
ريماس اممم ومين بقي القمر دي
فارس قرب منها بنتي وحبيبتي وشريكه عمري وكل ما ليا 
ريماس بتوهان يخربيت كلامك السكر ده بتجيبو منين
فارس بمزح علي حالها.. من عند بتاع التموين😂
ريماس نينينينينينيني ظرافه 
فارس طب يلا ننزل نشوفهم بيعملو اي 
ريماس يلا.. وجهزو واتجو الي الاسفل 
كان هاني يجري مكالمه ما وهو يقول بعصبيه
مش عايز اي تقصير اقسم بالله ادفنكو بالحياا انهو الموضوع وخلصو ونا متابع معاكو 
فارس ازيك يا عمي
هاني بقي هادي خالص وابتسم ازيك يا فارس يبني ازيك يا بنتي
ريماس وفارس الحمد لله
فارس امال كنت بتزعق ليه في حاجه ولا اي
هاني ايه.. لا لا اصل دي مشكله ف الشغل وكنت بتابع معاهم.. وانت عارف انا نزلت مصر عشان جودي 
فارس تمام ي عمي لو عوزت اي حاجه انا موجود ممكن اسافر واتابع انا الشغل لحد ما الصعب يخلص وارجع تاني 
هاني لا لا يحبيبي انا ظبطت اموري تسلم 
فارس طيب نا وريماس هندخل نقعد ف الريسبشن تعالا معانا
هاني طيب روحو انتو ونا جاي وراكو
 وصل خالد وناصر ف الوقت ده وسلمو علي هاني 
هاني اي عملتو اي مع المجرم
خالد للاسف هو اتسمم ودخل المستشفى 
هاني ايه ازاي.. طب وهو عامل اي دلوقتي 
ناصر وضعو مستقر واول ما يفوق هنحقق معاه بنفسنا
هاني. وناويين تعملو اي معاه 
خالد كل خير 
تعالا بس نقعد ونتكلم عشان نعرف الخطه اللي هتوقعو هو واللي وراه
هاني بفضول ليه هتعملو اي معاه
خالد هن.... 
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent