recent
أخبار ساخنة

رواية أميرة الرعد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ندا الشرقاوي

jina
الصفحة الرئيسية

             رواية أميرة الرعد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ندا الشرقاوي


وصلت عائله المنشاوي الي الفندق نزلت اميره ونزلت جنه نزل رعد سريعا شال انس ومالك واميره شالت فردوس
وأكرم شايل تاج والجميع وصل
نظرت اميره بانبهار من جمال الفندق الذي ياخد القلوب والعقول من جماله
وكان يوجد خبر بأن رعد هيزور الفندق وكان في طقم كامل من العمال الأجانب لاستقبالهم نحيه وترحاب لهم
المدير /اهلا يافندم اتفضل
رعد /اهلا بيك الغرف جاهزه
المدير /اه يافندم اتفضل في الاستقبال او لو تحب تطلع علي الجناح علي طول مفيش مانع
رعد ليهم /تحبوا اي
اكرم/نطلع احسن لاني تعبت من السواقه
يوسف /اه يا ريت علشان مرام تعبت
رعد /تمام اتفضلوا
المدير /اتفضلوا يافندم والشنط هتطلع علي الغرف حالا
رعد /تمام
ركبوا المصعد وطلعوا
رعد /احنا الغرف جمب بعض علشان لو حصل حاجه
سليم /تمام تحب ناخد انس او مالك يفضلوا معانا علشان هيكونوا كتير عليكوا
رعد بابتسامه /لا تمام انا اصلا جبت وحده تفضل معاهم
اخد رعد وبدأ يفتح الباب بس فتح بصعوبه بسبب شيل أطفاله
كل واحد دخل غرفته بس رعد كان جناح لأنهم كانوا كتير
اميره /حلو اوي الفندق يارعد
رعد بابتسامه /عجبك
اميره /يجنن ماشاءالله
جنه بنوم /مامي عاوزه انام
اميره /حاضر دقيقه هحط فردوس والبسك البجامه بتعتك وتنامي ياجنتي
جنه /تمام
رعد /واهو استاذ انس نايم كالعاده
اميره /غيبوبه نوم معرفش طالع كده لمين
رعد بسخريه /اه والله متعرفش طالع لمين
اميره ببراءه كالعاده/اه والله 🤷‍♀️
رعد /طب وأخ مالك اللي مش ناوي ينام بقا 
اميره بثقه /مبينمش غير في حضني
رعد بصوت عالي /يبقا مش هينام انهارده ياختي 
اميره /تؤتؤ هينام هاته بقا 
رعد /علشان نكون علي نور هدخل اخد شاور اطلع يكون نام 
اميره بضحك /حاضر 
اميره غيرت ملابس جنه ونايمتها وشالت مالك 
اميره بضحك  /والله يابني انا خايفه عليك من ابوك دا لما تكبر
رعد من الداخل /متحضنيش اوي ياأميره  
اميره وهيا تقبل مالك /حاضر ياروحي بيني وبينه مترين 
ضحك رعد علي مزح صغيرته 
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
أكرم /احلي حاجه حصلت السنادي اننا جينا  هنا 
ياسمين وهيا تحضنه من الخلف /عندك حق 
أكرم /تعرفي انا زعلان منك اوي 
ياسمين بستغراب  /ليه 
أكرم /مكنتش عاوز اقول بس بجد انتي من ساعه الولاده وانتي مش مهتمه بيا خالص قولت انك لسه صغيره وشايله حمل كبير بس انا... 
ياسمين بتفهم /انا فهماك وعارفه اني مقصره معاك والله بس انا خايفه اقصر مع تاج 
أكرم قبل يداها/ومين قال انك مقصره ما انا جايب واحده تساعدك صح غير الخدم اللي في الفيلا طب اميره وأصغر منك ومعاها 3 أطفال ربنا يبارك 
ياسمين دخلت جوه حضنه /طب خلاص انا اسفه انا عرفت غلطي 
أكرم بزعل /انا مش بقول كده علشان تتأسفي انتي عارفه اني مش بحبك تتأسفي احنا بنتكلم عادي صح 
ياسمين تقبل خده /فهمت ياعمري 
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
طلعت رعد ومنشفه حول خصره ومنشفه تانيه ينشف شعره من قطرات الماء  
اميره كانت بتظبط ملابسها واحست بقطرات ماء علي اديها بصت لقت رعد يقف أمامها
اميره بارتباك وخجل من هيئته /انت..... انت. في... اي
رعد هو بيقرب اكتر /اي ياأميرتي في اي
اميره /لا اصل انت يعني
رعد /اي ياميرو متوتره ومرتبكه وخدودك قلبت علي فروله كده ليه
اميره حطت اديها علي خدودها /اه..... خدودي اه
رعد وهو يلمس علي خدها التاني/وبقت سخنه كده والواحد بقا عاوز ياكلك كده
اميره /انا.... انا عاوزه اخد شاور
افسح رعد لها الطريق وقال /اتفضلي ياعمري عقبال ما البس
اميره /ok
دخلت اميره الحمام 
اميره /اي دا انا سخنت لا واحمريت ما هو ازاي برده يطلع كده اي ياأميره انتي هبله دا جوزك 
رعد من الخارج /اميره متتكلميش في الحمام ياماما هتتلبسي 
اميره /يامااااامي 
اخدت اميره شاور ولبست بجامه جميله عباره عن شورت قصير جدا وتيشرت بحمالات رفيعه وشعرها علي هيئه كعكه
وطلعت كان رعد جالس علي السرير عاري الصدر يرتدي بنطلون فقط وتظهر عضلاته السداسي بمنظرها الجذاب ونايم  علي السرير ينظر الي هاتفه بملل 
اميره /انت منمتش ياروحي 
رعد بخبث /لا اصل انا بنام زي ما مالك  ما بينام ابني بقا وشبه بعض 
اميره /اااه قولتلي 
قام رعد من علي السرير وتوجه إليها وحضنتها من الخلف 
رعد /اي رايك نطلع نقعد بره شويه وكده كده كلهم ناموا نطلب حاجه ونقعد الجو جميل 
اميره بفرحه /فكره جميله اوي ياله نطلع 
وجت تمشي مسكها رعد من البجامه 
رعد /انتي هتطلعي كده 
اميره /فيها أي يعني ما مفيش حد جمبنا 
رعد /هتلبسي حاجه عدله ولا تقعدي علي السرير اختاري 
اميره /هدخل البس حاجه ياظالم 
رعد بضحك /روحي ياقلب الظالم. 
دخلت اميره ولبست روب طويل علي البجامه اللي كانت لبساها وطلعت 
اميره /هااا كده  كويس 
رعد /اه كويس ياختي ادخلي 
دخلت اميره وكانت عباره عن بلكونه صغيره وفيها مكان يقعدوا فين مطله علي البحر 
رعد /تعالي ياأميرتي 
قعد رعد وقعد اميره في حضنه وقفل ايده عليها 
رعد بحب /نفسي نفضل كده بعيد عن الدوشة وبعيد عن كل حاجه تعرفي بحمد ربنا انك دخلتي حياتي لو مش كنتي في حياتي كان اي اللي هيحصل كنت هفضل انا وجنه لوحدنا 
اميره /بس انا دلوقتي معاك وبقينا عيله جميله اوي اوي 
نظر إليها رعد بعشق فهو يعشق كل تفصيله بها 
عيونها الزرق الذي يسرح فيهم مثل البحر وشعرها الأحمر الناري وشفتها مثل الكرز 
رعد /نفسك في اي ياأميرتي نعمله واحنا هنا 
اميره بتفكير /وهتنفذ 
رعد /عمري ما أرفض طلب ليكي 
اميره /نفسي في غزل البنات..... واجري علي البحر...... وادخل الصحرا 
رعد وهو بيضحك علي تفكرها الطفولي /واي تاني قولي 
اميره /واروح الملاهي 
رعد وقبل يداها /بس كده من عيوني 
الباب خبط 
رعد /خليكي هنا وانا جاي 
اميره /تمام 
طلع رعد ولبس تيشرت وفتح الباب واخد المشروبات ودخل 
رعد بابتسامه /اهو ياستي الشوكلت بتاعك 
اميره بابتسامه /حبيبي ومدت اديها وأخذته 
قعد رعد وفضلوا باصين للسماء 
اميره باستعطاف وبراءه /رعد ممكن شويه من القهوه بتعتك 
رعد بصرامه /لا 
اميره /حبه صغننين خالص خالص 
رعد /برده لا القهوه غلط عليكي احمدي ربنا علي الشوكلت بدل ما كنت هجبلك عصير وخلاص 
اميره /ظالم ظالم 
ضحك رعد علي منظرها وقال بخبث /تمام بس هاخد مقابل
اميره /موافقه موافقه 
اخذت اميره القهوه من يد رعد وأخذت اقل كميه من القهوه 
رعد اخد القهوه /كفايه عليكي كده 
اميره /هو انا لحقت ماشي يارعد
رعد /بس ياطفله
اميره/انا معايا اربع أطفال وتقولي طفله انت اللي عجزت 
رعد /نعم عجزت مين دا انا مصر كلها بتجري ورايا انا 32 سنه ياماما بس بس انا رعد المنشاوي 
اميره /مصر كلها اي محدش يعرفك في مصر غيري بس بس 
رعد /طب اي مش اخذتي القهوه فين المقابل 
اميره باستعباط /مقابل اي 
رعد /هعرفك انا دلوقتي
وشالها 
اميره /انت بتعمل اي نزلني عاوزه اشرب مايه 
رعد /بس بس اسكتي لما اخد المقابل
اميره/هصوت والم عليك الفندق كله
رعد /صوتي متعرفيش ان الجناح بتاعي عازل للصوت 
اكمل رعد طريقه الي السرير ونزلها وقرب منها 
اميره /يارعد 
قبلها علي خدها 
اميره /رعد 
قبلها مره ثانيه
ولمس بانامله شفتيها التي مثل الفراوله الطازجه 
رعد بعشق  /نعم ياروح قلب رعد 
وبيقرب سمع صوت بكاء مالك 
رعد بغيظ /ياابن ال*****
رعد /منك الله يااكرم منك الله عينك في كل حاجه 
اميره /طب عاوزه اقوم 
رعد قام /قومي ياختي قومي 
قامت اميره وشالت مالك وبدأت تهديه  ورجع نام تاني 
رجعت اميره لرعد 
اميره بنوم /ياله تصبح على خير بقا عاوزه انام
رعد بابتسامه /طب تعالي نامي علشان بكره ننزل الpool
اميره /تمام 
نام رعد واميره 
بعد خمس دقائق 
اميره بتقلب علي السرير وقالت /رعد 
رعد /اي ياميرو 
اميره /عاوزه انام 
رعد /طب ما تنامي 
اميره /ما انا مش بنام كده 
رعد بضحك /امال عاوزه تنامي فين 
اميره وشاورت عليه  رعد فتحلها دراعه دخلت اميره جوه حضنه زي البيبي الصغير
وناموا 
احساس حلو انك تكون قريب من شخص وحاسس معاه بالأمان ومتاكد ان مهما يحصل هو المكان الأمان ليك وعمره ما هيغزلك او يتخلي عنك 
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
في صباح يوم جديد تشرق الشمس علي صوت زقزقه العصافير 
حياه هادئه دون أي خلافات 
في غرفه مرام ويوسف 
يوسف /مرام مرام انتي فين 
مرام /انا هنا ياحبي
يوسف /صاحيه بدري يعني 
مرام /مفيش عادي صحيت قولت اقعد شويه الجو جميل 
يوسف /تمام صباحك فل وياسمين 
مرام /حبيبي هننزل ولا اي 
يوسف /اه لما الباقي يصحي هننزل نفطر ونقضي اليوم بره 
مرام بفرحه /تمام 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
عند سليم وهدي 
سليم /احلي حاجه ان ساميه دماغها هديت وسبتها من لعب العيال والانتقام دا 
هدي /ربنا يهدي يارب
سليم /يارب احلي حاجه ان رعد بقا عنده عيله وأولاد 
هدي بابتسامه /الحمد لله اكتر حاجه كنت خايفه منها ان اميره متتقبلش جنه بس بتحبها اكتر من عيالها ومش بتفرق بنهم ابدا 
سليم /ربنا يهدي الحال ويوفقهم ويرزقهم الذرية الصالحة 
هدي بضحك /هو رعد ناوي يخلف تاني 
سليم بضحك /لو تعلمي عاوز يكمل الدسته
هدي /حرام عليكي البنت لسه داخله في ال22😂😂
🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏
عند رعد كان صاحي من بدري وقاعد يتفرج علي صوره هو واميره لما كانوا لبسين سوا نفس اللون 
اميره جت حضنته من الخلف /رعد بيعمل اي 
رعد بابتسامه وقبل يداها /رعدك بيتفرج علي الصور بتاعتنا 
اميره /امممم بجد طب ياله نلبس
رعد /تمام المربيه جت وهتقعد مع الاولاد لأننا مش هنعرف نخدهم هيتعبوا مننا هناخد جنه 
اميره /تمام صحي جنه بقا عقبال ما اخد شاور 
رعد /تمام 
راح رعد يصحي جنه 
رعد /جنه جنه 
جنه بنوم /اوس الميس هتزعق 
رعد بستغراب /اوس اوس مين دا    جنه جنه 
جنه بنوم  /بعد ما الميس تمشي هنلعب سوا بس بقا 
رعد/قومي يابنت **
جنه /بجد هتتجوزني زي بابي ومامي
رعد بصدمه /هيا حصلت يابنت اميره طب اعمل اي اغسل عاري بايدي وقال في نفسه عار اي انت اتهبلت بنتك اربع سنين
رعد/جنه جنه جنه جنه قومي ياغيبوبه 
جنه صحيت فاجاه وقامت /اي في اي مين مات 
رعد مسكها من البجامه /مين اوس دا يابت 
جنه /بابي اوس اوس مين 
رعد /لا صحصحي كده  براحه انتي لسه مفوقتيش زي امك 
جنه /اوس دا زميلي في الكلاس يابابي في حاجه 
رعد /لا ياروح ابوكي روحي البسي وانا هشوف اوس هيدفع مهر كام
جنه بستغراب من كلام رعد /تمام
بعد مرور الوقت كله جهز وكانت اميره لبسه بنطلون اسود وتيشرت ابيض وشوز بنفس اللون
وياسمين لبست فستان لبني وطرحه بيضاء وكانت في قمه الاناقه والجمال وشوز ابيض
ومرام لبست فستان ازرق جميل وواسع وخمار يليق بها وكانت مثل الحوريه في الملابس المحتشمه وشوز ابيض
وجنه لبست شورت جينز وتيشرت باللون الأحمر
رعد /اي ياله نفطر بقا
أكرم /اه كلنا موجودين
رعد /تمام نفطر ونطلع نكمل اليوم بتعنا
سليم /تمام
راحوا يفطروا 
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
المجهول /نفذ كمان يومين بالظبط ولو طلبت انك تخلص عليهم اعملها لازم اخد الحق بتاعي 
المجهول /تمام الرجاله جاهزه ولو حصل حاجه هنخلص عليهم كلهم واهو السمك جعان 
المجهول /تمام 
(ناس وحشه اوي 😥) 
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
بعد ما فطروا وقاموا 
رعد /تحبوا نبدأ منين 
أكرم /والله انا بقول نطلع نقعد شويه علي البحر وبعدها نعمل Diving
يوسف /رأي من رأيه برده
اميره /وانا موافقه
ياسمين /وانا
مرام /وانا بس هعمل Divingازاي ببطني دي
ياسمين /لا ياحلوه انتي هتقعدي  مع ماما
مرام /لا مليش دعوه 
يوسف /ياروحي انا هخليك ظي تعملي كل اللي انتي عاوزاه ياذات الخمار ياحوريه قلبي 
اميره /اي ياعم احنا موجودين 
ياسمين /اي المحن دا 
يوسف /انتوا مالكوا 
أكرم /اتعلمي يااختي
ياسمين /ياله بقا بس يااكرم هو انا مش قيلالك بحبك من شهرين 
أكرم /الطم من شهرين يامفتري اختك اهي علشان لما الجيران يجوا يحوشوا بنا مليش دعوة 
ياسمين /علي فكره جو السكاكين لسه موجود 
أكرم /احممم طب ياله علشان نلحق بقا 
رعد /انا بقول كده برده والفندق مش ناقص دم ولون احمر خليها في البحر ياياسمين محدش هيحس وانا اخوكي في ضهرك وانت يااكرم بنتك انا هربيها 
أكرم /يالهوي عليا وعلي سنيني السوده ياله ياعم السياح بتبص علينا 
طلعوا وراحوا علي البحر وكان جو جميل وقعدوا يهزروا ويلعبوا واميره تجري علي البحر ورعد بيجري وراها كاب يركض خلف ابنته ومدللته
رعد جري ومسكها من خصرها وشالها وفضل يلف بيها وهيا تضحك 
اميره /هههههههه كفايه كفايه 
رعد بضحك /مش دا اللي انتي عاوزه خلاص بقا نتمتع 
وشالها وفضل يجري بيها علي البحر والناس بتتفرج عليهم وبيستغربوا مين اللي بيعملوا كده وبيستغربوا اكتر لما يعرفوا انه صاحب الفندق ازاي المفروض يكون عاقل وليس مثل الشخص الذي أمامهم
أكرم /تيجي نتجنن شويه 
ياسمين بخوف /هتعمل اي يامجنون وقامت تجري 
مرام /ايوه خليك انت عاقل 
يوسف /كات علي عيني والله بس انتي اتخنتي اوي 
مرام /قصدك اي بقا اني مش بقيت حلوه وانك مبقتش تحبني 
يوسف /الهرمونات طلعت تعالي ياقلبي نتمشي  عن اذنك ياعمي
سليم /روح الله يكون في عونك 
وجنه قعده تلعب 
بعد مده رجع رعد واميره بيضحكوا بس كان في ولد معها
رعد /مين دا ياجنه 
جنه /اعمل اي بقا انت خت مامي ومشيت وأكرم خد ياسو وأكرم خد مرام ومشيوا اعمل اي جيت لعبت مع كريم 
رعد /يالهوي بت انتي من الصعيد شويه اوس وشويه كريم 
جنه /وفي احمد ومصطفي ويوسف بس اوس مش عاوزني العب معاهم بقا 
اميره /وانتي بتعملي اي دلوقتي 
جنه /بنلعب 
كريم/عمووو عمووو 
رعد /نعم ياحبيبي 
كريم /جوزني جنتي 
رعد /اجري ياله العب بعيد ياله مامي بتنادي
رعد /انتي يابت اتهدي بقا ختي ولاد مصر كلهم كفايه 
جنه بلا مبالاه /وانا مالي هما بيحبوني 
رعد /بنتك هتجبلي جلطه 
اميره /قلب مامي قموره وتتحب
  رعد /هتموتوني انتوا الاتنين حسبي الله ونعم الوكيل 
ياله علشان نشوف حاجه تانيه نعملها 
اميره /ياله
اتجمعوا واتفقوا  يعملوا Divingلاكن مرام لا بسبب الحمل 
يوسف / انا مش هنزل معاكوا 
مرام /لا روح  انا هقعد مع اونكل سليم وطنط هدي 
يوسف /وانا هقعد معاكوا عادي 
مرام /يابني انا كويسه وبعدين ما هنكمل اليوم سوا ياله روحوا بقا
أكرم /خلاص ياله يايوسف 
اتحركوا وراحوا يجهزوا ولبسوا وجهزوا وركبوا اليخت وصلوا نص البحر وبدأ في القفز 
وكان المنظر جميل والشعب المرجاني والمنظر الجميل والاسماك بالوان مختلفه 
خلصوا  اليوم وكان يوم جميل اوي بين البحر ولDivingوراحوا قعدوا في كافيه علي البحر بليل وكان يةم ممتع وجميل
اميره /ااااه معنتش قدره رجلي
ياسمين /وانا كمان
مرام /عارفين ناقص اي غزل البنات
اميره /عندك حق رعد هات غزل البنات
رعد /اجيب منين غزل البنات دلوقتي 
أكرم /بكره بكره 
ياسمين /لا دلوقتي لسه بدري ياله 
سليم /طب انا هطلع واطمن علي الاولاد وانام بقا عيا ياهدي 
هدي /تصبحوا على خير يا حبايبي 
الجميع /وانتوا من اهل الخير
........... /مش معقول رعد 
أكرم /يامصبتك يافوزي 
يوسف /مكنش يومك ياحبيبي 
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
تفتكروا مين نده علي رعد؟ 
والمجهول بيحطط لأي تاني؟ ومين المجهول؟ 
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent