recent
أخبار ساخنة

رواية حياتي الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم توته

jina
الصفحة الرئيسية

   رواية حياتي الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم توته

رواية حياتي الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم توته

رواية حياتي الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم توته


وفي حين يعبرون طريقهم 
براء : حيااااااااااااااة ... حاااااااااسبي
ولكن فات الآوان 
____________________________________________
إيلان : في ايه يا تاره مش شايفاني في اجتماع مهم 
تاره : أنا اسفه بس في حاجه مهمه تخص حرم حضرتك 
إيلان قام بسرعه : في ايه ؟ 
تاره : أنور كلم حضرتك وانا رديت وقالي أن .. حياة عملت حادثه وفي المستشفي 
إيلان بصدمه : ايه
____________________________________________ 
**الحوار مترجم
_كده تمام 
& لسه منعرفش ماتت ولا اي 
_ اكيد ماتت يعني متوصي عليها من كتير 
& نقلوها المستشفي بسرعه يعني في امل أن هيا تعيش 
_ نموتها تاني 
& كده هياخدوا بالهم يا ذكي 
_ هتصرف .. المهم متبلغش حد غير لما تموت 
& تمام 
____________________________________________
في المستشفى 
إيلان : ايه اللي حصل 
براء بعياط : .. حح .. حياة .. ك .. كنا .. خارجين .. من ... الجامعه 
رغدان : اهدي يا براء .. اهدي .. خلاص متتكلميش دلوقتي 
إيلان : انور 
انور : نعم 
إيلان : قولي ايه اللي حصل ؟ 
انور : عربيه خبطتها وهيا بتعدي الطريق 
إيلان بزعيق : وانت كنت فيييين ؟ 
انور : هيا كانت معديه مع صاحبتها وعربيه خبطتها بسرعه ومشيت 
إيلان : يا الله .. اومال أنا باعتك وراها ليه 
رغدان : خلاص يا إيلان انشاء الله هتكون كويسه 
بعد مرور ساعتين تقريبا 
خرج الدكتور من غرفة العمليات 
إيلان : طمني يا دكتور ايه الأخبار 
الدكتور : كويس انكم جبتوها بسرعه لو كنتوا اتاخرتوا شويه كان لا قدر الله معرفش ايه اللي حصل .. بس الخبطه كانت شديده جدا .. انشاء الله هتكون كويسه .. بس هيا حالتها مش مستقره دلوقتي .. اهم حاجه تدعولها 
إيلان : يعني حالتها هتستقر امتى 
الدكتور :  بعد مرور 24 ساعه بإذن الله .. ادعولها بس عشان حالتها خطر 
____________________________________________
** الحوار مترجم 
_ يبقي تموت قبل ال 24 ساعه 
& حاطين حراسه في المستشفي  
_ وانت شغلتك ايه 
& انا مش هموت حد .. أنا كنت بوريك البنت اللي هتموتها بس ولحد هنا دوري خلص 
_ وانا دوري اني اموت بس بمساعدتك .. وانا عايز اعدي من وسط الحراسات والمساعدة عليك 
& اساعدك ازاي 
_ دي شغلتك 
____________________________________________ 
طنط چيلان : ربنا يستر .. ربنا يستر .. ربنا يستر 
جميل : اهدي شويه يا چيلان 
طنط چيلان : اهدي ايه بس البنت دي من ساعة م جت عندنا وهيا في مشاكل وحوادث .. وكمان مش عايزني اروح اطمن عليها 
جميل : مرواحك مش هيفيد في حاجه .. لسه مفاقتش وبعدين ولادك معاها 
طنط چيلان : ربنا يستر 
____________________________________________
إيلان : يشرفوا .. والله العظيم اوصل للمافيا بس وانا هنهي وجودهم في الحياة 
أنور :  هما تقريبا مفيش بينهم وبين المافيا اي وصول 
إيلان : اكيد لازم ميكونش بينهم اي صله عشان ميجيبوش الشك عليهم ... بس انا عايز اطلب منك طلب 
أنور : اتفضل 
إيلان : تخليهم يكلموا المافيا بأي طريقه ولأطول من 30 ثانيه 
أنور :  اوعدك هحاول .. بس خد بالك وزود الحراسات عشان شكلهم بيخططوا لحاجه تانيه ومش هيرتاحوا غير لما ينفذوا اللي في دماغهم 
إيلان : مستنيهم .. شكلي كده هقلل الحراسات مش هزودها 
انور : ليه ؟ 
إيلان : اكيد مش هقولك 
____________________________________________
+ ايه ده لاء طبعا مينفعش 
& هو ايه اللي مينفعش بس .. قولتلك كله بحسابه 
+ بس لو اتكشفت هتكون كارثه أنا بجري على ايتام 
& بقولك 100 ألف جنيه .. يعني الفلوس دي هتنقلك لمستوى تاني 
+ 100 ألف ! 
& اه هديكي 50 دلوقتي و50 لما تخلصي 
+..............؟
& هااااااا قولتي ايه ؟ 
+ لاء مش هينفع المستشفي فيها كاميرات ولو اتكشفت مفيش فلوس هتحميني 
&متقلقيش كلو عليا الكاميرات وكلو حتي لو حد كشفك أنا هحميكي 
+ مش عارفه بس خايفه 
& متخافيش قولتلك .. الفلوس موجوده واللي هتنفذ موجوده يبقي ايه اللي يوقفنا موافقه ولا اشوف غيرك 
+ خلاص موافقه 
____________________________________________
**الحوار مترجم
& اتفقت معاها وهتخلص انهارده 
_ مش كان المفروض نرجع للماڤيا برضو 
&لاء قالو محدش يكلمنا غير لما نقولهم ماتت 
_ بس أنا مش مرتاح للممرضه دي 
& شكلها اهبل اصلا 
_ دي ممكن تتقفش يا فالح 
& والله أنا قلت هبله ومش هتقول لحد وبعدين هيا حقنه هتتحط في المحلول وخلصت 
_ كنت سيبتني أنا ادخل بنفسي بس منعتمدش على ممرضه 
____________________________________________
+ اتفق معايا اني احط الحقنه دي للمريضه اللي في غرفه 4 في الطوارئ 
$ الله يخربيتك ايه اللي خلاكي توافقي 
+ عرض عليا 100 الف جنيه 
$ انتي عايزه تحطي الحقنه دي لمريضه بمقابل مادي .. أنا مش هسكت
+ لاء والنبي انتي كده هتضيعيني 
$ انتي اللي هتضيعي البت الله يخربيتك 
+ لاء هو قالي حقنه اجهاض 
$ يا نصيبه سوده .. عايزه تموتي طفل لسه مجاش الدنيا 
+ اعمل ايه هو قالي كده مقابل المبلغ ده 
$ أنا مش هسكت هقول كل حاجه 
+ لاء والنبي طب بصي هديكي نصهم 
$ لاء طبعا مش هسكت .. دي روح 
+ دول عندهم عادي .. واحد شكله من بره مصر اصلا وكان بيتكلم عربي مكسر 
$ ولو احنا هنا في مصر ولازم اقف في وش الغلط 
+ طيب متقوليش لحد خالص عن اي حاجه وانا هحط الحقنه في المحلول وهمشي علطول
$ على جثتي هروح دلوقتي وهقول كل حاجه 
+ استني والنبي متقوليش حاجه 
____________________________________________
_اتكشفت 
& احنا ملناش دعوه يلا احنا نمشي وخلاص 
_ طيب والمافيا 
& هنكلمهم نقولهم نفذنا وناخد الفلوس ونخلع احنا كده مدفعناش تعريفه 
_ طيب استنا هكلمهم يحولولنا الحساب في مصر وبعدين نسافر اي حته 
& تمام 
____________________________________________
انور : هيكلموهم 
إيلان : كويس .. بس الممرضه اللي وافقت على أن هيا تحط الحقنه في المحلول دي مين 
انور : لاء دي تبعي .. مشانت قلت اتصرف وخليهم يكلموا المافيا .. أنا بقا عملت كده 
إيلان : واللي هتبلغ عليها 
انور : مش شغاله في المستشفي وكمان عرفت أن هما ادوها 50000 مزورين 
إيلان : ناصحين .. المهم بقا تجيبلي التليفون اللي هيتكلموا منه مع المافيا واعرفلي مكانهم 
انور : تمام 
____________________________________________
براء : مش هروح يا رغدان سيبني 
رغدان : اسيبك ايه بس مش هينفع .. بصي هيا هتفوق بكره ... الدكتور هو اللي قال يعني انتي دلوقتي وجودك أو عدمه مش هيفيد بحاجه 
براء : لاء عشان لما تصحى تلاقيني جنبها 
رغدان : روحي نامي بس وبكره الصبح هجيبك تاني .. وبعدين ايلان هو اللي قال لازم نمشي 
براء : لاء مش همشي دي صحبتي 
رغدان : لو كانت حياة بنفسها شافتك كده كانت قالتلك أنا كويسه وروحي نامي وتعالي بكره 
براء : لاء برضو .. هخليني هنا 
رغدان : يا الله .. اسمعي الكلام بقا 
براء : مش عايزه اروح أنا 
رغدان : يا بنتي استهدي بالله بقا .. بقالي ساعه بتحايل عليكي تروحي 
براء : مش عايزاها تفوق متلاقينيش جنبها 
رغدان : هنعيد في ام الكلام ده 100 مره .. أنا عارف 
____________________________________________
بعد مرور 3 ساعات 
انور : عرفت مكانهم 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent