recent
أخبار ساخنة

رواية أحببته الفصل الثالث 3 بقلم نسمة

 رواية أحببته الفصل الثالث 3 بقلم نسمة
رواية أحببته الفصل الثالث 3 بقلم نسمة

رواية أحببته الفصل الثالث 3 بقلم نسمة

عمر راح جنبها وحضنها وقربها لقلبه وهي كانت مبسوطه وحاسه بالامان محاوطها عمر بدأ يحكيلها حدوته لحد مانمت 
=أوعدك أنك هتحبيني ومش هتسبيني وربنا يقدرني واسعدك ياحبيبتي بعدها عمر نام هو مبسوط 
تاني يوم 
عمر بحنان = نسمة نسمة 
_امممم 
=مش يلا بقي سااعه ١١ واهلنا قربوا يجوا 
قامت بسرعه _ايي بجد ساعه ١١ يلهوووي انا نمت كل ده اكيد هما ع وصول استني هقوم اجهز 
=هششش اهدي شويه هيجوا كمان شويه تعالي افطري وبعدها اجهزي ماشي 
_حاضر استني احضر فطار 
=لاا ياستي انا حضرته برا ع سفره 
بعد فطار 
_انا هقوم اشيل اللفطار واعملك قهوه معايا 
=لا استني هنعمل كل حاجه سوا ماشي ونحضر العصير 
نسمة وعمر شالوا الاكل وعملوا العصير والحلوي ليهم وبعدها نسمه اخدت شور ولبست دريس سماوي وكان شكله حلو عليهاا وفردت شعرها وحطت ميكب خفيف وذوت روج وطلعت لعمر 
عمر تنح لما شفها 
=اي دا 
_هو اي مش حلوه 
=مش حلوه ظانتي تجنني يخربيتك 
_امال ف اي 
=فرده شعرك ليي وحطاه روج 
_واي يعني عادي ياعمر 
عمر بغيره واضحه =لا مش عادي متحطيش روج غير لياا انا بس وشعرك محدش يشوفه غيري ماشي 
عمر راح الاوضه وجاب طرحه ليها ولم ليها شعرها وحطلها طرحه ونسمة كانت فرحانه من غيرته عليهاا بعدها عمر قرب شفايفه من شفايفها وباسها بشوق وحنان مسح بيع روج فضل لحد ما كانت هتخنق سابها 
عمر =كدا احسن واحلي متحطيش تاني فاهمه 
نسمة اتكسفت _حااضر 
الباب خبط وانقذها من الموقف ده جريت ع الاوضه وعمر فتح 
_اهلا وسهلا 
مبرروك يا عريس 
_الله يبارك فيكي 
_تعالوا في صالون نسمه دقيقتين وطالعه 
نسمة ظبطت نفسها وطلعت ليهم 
طلعت حضنت امه وامها واخواته 
مبرروك يابنتي 
الله يبارك فيكي ياماما 
حضنت بابها _وحشتيني 
_وانت اكتر يابابا ودمعت ف حضنه 
قعدوا شويه ونسمه قامت تجيب عصير وعمر راح وراها 
=بصي امسكي انتي الحلويات ليهم وانا هاخد العصير ماشي 
اوك 
طلعوا قدموا العصير والحلوي ليهم وفضلوا شويه يهزروا ويضحكوا وكان الجو حلو بعدها اهلهم مشيوا 
عمر=ينفع بنت قلبي دلوقتي تروح تذاكر وانا هنزل اجيب حاجه واجاي 
_هطول برا
=لاا هما ١٠ دقايق مش هطول والله عليكي 
عمر نزل ورجع بعدها وكان معاه ملازم وكيس في شوكولاته وشيبسي 
_اي دا ياعمر 
=دا ياستي ملازم انا اتصلت صبح ع واحد صاحبي جابهملي ليكي ملازم دول لمدرسين كويسين وليهم خبره كويسه وهيساعدوكي وجبتلك شوكولاته وشيبسي ليكي انا عارف انك بتحبيهم زي البنات يعني 
نسمة جريت حضنته وطبعت بوسه ع خده ببرائتها
 بفرحه وبراءه طفله=شكراا اوي انا بحبك اوي ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك 
عمر كان مبسوط بكلمه بحبك بس هو عارف انه قالتها عادي وعارف انها محبتهوش لدرجه يكون حبيبها وزوجها عمر لف يده ع خصره وضمها لقلبه جامد 
=وانا بموت فيكي وربنا يخليكي ليااا وميحرمنيش منك مش يلا بقي لازم بنتي تروح تذاكر عايز مجموع حلو وتحقق حلمنا 
_حلمنا 
=اه حلمنا حلمي هو حلمك وانا متاكد بنت قلبي قد الحلم يلا روحي ذاكري وانا هعملك عصير 
نسمة بفرحه وضحكه من قلبها =حاضر 
نسمة راحت تذاكر وعمر عملها عصير وعطاه ليها وحضر الغداء كماان منا م تخلص فضلت تلات ساعات بتذاكر لحد ما تعبت وفضلوا ع حال ده عمر كان بينزل شغل وهي بتروح تذاكر وهو راجع يجبلها شوكولاته وكان دايما بيجبلها ملازم وجمع مدرسين شرحهم خلو ع يوتيوب خلها تذاكر وفضل جنبها وبيشجها دايما وكان بيخرجها كل اسبوع تغير مودها وبليل كانوا بيقعدوا ف بلكونه ويحكوا عن حياتهم لبعض وبعدها ياخدها ف حضنه ويحكيلها حدوتهلحد ماتنام 🙂😹
وفضلوا كدا لحد يوم نتيجه 
=خايفه
_لاا طول مانت معاياا مش بخاف انت الامان بتاعي 
=طب يلا قومي اجهزي هنطلع نتمشي شويه 
حاضر
نسمع جهزت ولبست درس موف ف اسود وكان شكلها حلو وعليه طرحه موف ونزلوا اتفسحوا وبعدها رجعت وكانت صدمه ليها 
كانت شقه مليانه بلونات وكان فيه تورته عليها صورتهم سوا وجنب تورته زظرف 
بدموع=عمرر 
_روحي هاتي ظرف وتعالي 
راحت جابت ظرف وفتحته وكانت صدمه ليها كانت جايبه ٩٩%دموعها نزلت من فرحتها جريت وحضنته عمرر وعيطت ف حضنه وفضل تشكر ربناا وتعيط 
=هشش بتعيطي ليه انا كنت عارف انك قدها بنتي شاطره وقد حلمها صح 
_اه .. انت عملت دا امتاا وعرفت امتاا 
=كانوا اخواتي البنات الاتنين عند امي اتصلت عليهم وخليتهم يعملوا كدا ونتيجه عرفتها لما نزلنا وحبيت افجاءك بنتي تستاهل كل حاجه حلوه مش كفايه دموع واضحكي ويلا نقطع تورته دي 
_يلا 
نسمه راحت تقطع تورته هي وعمر وبعدها رقصوا سلو فضلوا يضحكوا ويهزروا لحد ما ناموا عدا شهر تاني وعمر قدم ليها في كليه طب وبدات دراسه وكانت حياتهم هاديه هي عشقت عمر ومحبتهوش بس حبت تقوله يوم عيد ميلاده 
=نسمه انا نازل شغل هتلاقي عندك ف دولاب فلوس خوديها وانتي نازله نسم...
=اي دا مالك 
_مفيش انا كويسه بس شويه برد وشويه هكون كويسه 
تحبي اخدك لدكتور 
لا متخافش انا هكون كويسه انزل روح شغلك وهكون كويسه 
=بصي انا هنزل ومش هطول ساعتين تلاته بكتير وهاجي لو تعبتي اكتر اتصلي علياا وانا هاجي علشان خاطري اوعديني 
_اوعدك نسمه حضنته وهو نزل قلقان عليها 
نسمه مناخيرها نزلت د'''م ودي مش اول مره ليها فتره كدا ومكنتش بتقول لعمر بس مرخ دي ذات تعب قررت تروح لدكتوور من غير ما عمر مايعرف 
نسمه جهزت وراحت لدكتور ودكتور طلب شويه تحاليل وهي عملتهم ودكتور قالها هتظهر كمان ٣ ساعات او اقل قالها هيتصل يقولها نتيجه 
وهي روحت واستنت عمر 
عمر جيه وهو قلقان عليها 
=انا اسف والله بس مقدرتش ارجع بدري وكنت هموت من قلق عليكي اتصلتي بيكي وكان تلفونك مقفول بس قل.....
_عمر طلقني 
يتبع ......
لقراءة الفصل الرابع والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent