recent
أخبار ساخنة

رواية أسيرة إبليس الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد

 رواية أسيرة إبليس الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد
رواية أسيرة إبليس الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد

رواية أسيرة إبليس الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد

ملك..... ابعدي عني ياجبل انت مختنيش غصب زمان سبني بقاا دلوقتي
جبل.. كنت اهبل علشان كنت فاكر انك هتكوني ملكي براضكي بس لازم تكوني ملكي غصب عنك
َ
ملك....... بلاش ياجبل.
جبل... بلاش ليه خايفه مني انا لسه حافظ كل حته في جسمك عامله ازي ولونها ابه وكمان طعمها ايه
انتي نسيتي انك نمتي في حضني
والصبح فوقتي مبتسمه واتجوزتي اخويه
😱😱😱😱فاكره
ملك بدموع... فاكره والله لكن قبل ماتنطق كان جبل انقضى عليها بالضرب
كويس انك لسه فاكره كل إلا عملتيه فيه علشان مش هبكفني عمرك
انا مش عارف هعمل فيكي ايه بس وحيات الا كان بين ملك وجبل لأخليكي تتمنى الموت من إلا هيحصل فيكي هنا
بس انا مصمم الوق طعمك قبل دخلتي على عروستي اصبر نفسي بيكي ادخل على العروسه وارجعلك 🙄
ملك..... ورحمه ابوك تسبني ورحمه اخوك تسبني ياجبل
جبل.... هو القمر يتساب دا انا لو سبتك يبقى مبعرفش زي ماقولتلي  عليا زمان فاكره يا َملوكه
وهو يجذبها من رجلها ويشد في بنطلونها يخلعهولها
وهي مش قادره تتحرك ايدها متكسرين وجسمها عباره عن جروح من الضرب
حتي العياط بدون فايده.........
#أسيره ابليس
#يمني محمد
مش حاسه بحاجه غير بظوافر وايد بتتسلل الي جسمها  لتجرحه مش تلمسه
حاسه بجسمه فوقها بيموتها مش بيدعبها
جبل سخن ملك بس مكملش معاها قام وسبها بضحكه انتصار. عليها... يعني عايزنى اهوا ونفسك فيه
بس دا غلط علشانك انا هخليكي انتي الا تتمنى المسك ياملك
وعلي صوت خبط على الباب
جبل بصوت غليظ.. مين
امه...... انزل ياجبل ضيوفك عايزنك ومتنساش انك عريس وعرستك زي فلقك القمر
جبل.. اندهلي المشطه ياما
امه... ليه ياولدي
جبل... عايزها تزوق المهندسه  وتمشطلها جسمها كله حتى شعرها وفايزه اختي  تدوي كسور ايدها
عايزها كيف القمر يامه
امه بصوت عالي... انت اتجننت ياولدي مش قولت هتدفنها ونرتاح من كل دا
جبل.... انا هقدمها هديه ولازم تكون قد المقام الا رابحاله
وخرج وساب الاوضه
مكاسب ام جيل..... وهي تنظر لملك والله وجه  وقت دفع الحساب باشمهندسه بس حسابك عسير مع والدي ومعايه
ملك وهي تبكي وحزينه... انا عايزه امشي من هنا
مكاسب ام جبل..... هتمشي بس  لما اكل من كبدك  الأول وافتكر كل إلا عملته زمان
ملك بصوت عالي
. انا عملت ايه زمان كله بسببك انتي انتي السبب انتي الا قولتلي ابعدي عن جبل
فاكره انتي عملتي فيه ايه
مكاسب وهي تضع يدها على بوق ملك.. اخرسي مش عايزه اسمع صوتك  انا عندي استعداد  اقطع لسانك دلوقتي بس مهما تقولي ابني مش هيصدقك مش هيصدق غير امه بس
ملك.. لا لما تكوني  امه بجد
مكاسب من نرفزتها من ماك ضربتها قلم كسر السليم الا فيهآ
وقالت. شكلك كده مش هتحتاجي  مشطه تندفك
انتي هتحتاجي مغسله علشان تغسلك وتكفنك
وخرجت... وهي تنده على بنتها بصوت عالي
فايزه... ايوه يامه
مكاسب.. والشر مالي عينها... اندهي على المغسله
فايزه... ليه يامه
مكاسب.. جيل موت ملك... أكرم الميت دفنه يابنتي لازم تتغسل وادفن الليله قبل ااصبح
فايزه وهي تحاول أن تصرخ لكن مكاسب اخ ستها
اخرسي يابت  انتي عايزه نقلب الفرح ميتم علشان خاطر الكلبه دي
خلاص ماتت وارتاحت وايامي تفتحي سيرتها لجيل  هقتلك وادفنم معاها  غوري اعملي الا قولتلك عليه
🙄🙄🙄🙄
ثم ندهت على الخدامه
مكاسب... علويه انتي علويه
علويه..... نعم ياستي الحاجه
مكاسب.... تعالي معايه فوق وروحي هاتي عود المحصول الملوخيه الا كان في يدي
علويه.. وهي تقرب على ودن مكاسب بلاش ياحاج دلوقتي الصوت هيبقى عالي
مكاسب.. نفذي َن غير مااسمع صوت لما اشوف ابني كان مبيعرفش ولا لا واشوفه لسه بختمتها ولا لا
كده كده سرها هيدفن معاها بس اطمن ان الواد دا من صلب ابني
👌👌👌👌وفجأة صوت صريخ هز الثريا 
ازي يعني هتغسلها وهي حيه لسه
الموضوع اتلغبط اووي بس اوعدك انها روايه تجنن
وجبل هيدخل على عروسته ولا هيدفن ملك  حبيته والا هي مرات اخوه 😱😱😱
يتبع ......
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent