recent
أخبار ساخنة

رواية عذراء مع زوجي الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

 رواية عذراء مع زوجي الفصل الثالث 3 بقلم مجهول
رواية عذراء مع زوجي الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

رواية عذراء مع زوجي الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

حسيت  من جوايا اني اختنقت وحسيت قلبي بقا فيه نار  😈😈😈😈😈
احمد: امي مالك انتي وبابا عرضتيها عليا وانا اخترت بنت عمي.. ومسك ايدي 
ام احمد .. لا يا حبيبي ده ابوك هوه اللي شار واختار ..
ايمن سلفي :مالك يا ماما  .... سيبيه ده القرد ف عين امه غزال
اسعد سلفي : ادعي الله يستر عليها شكلها  نمرودة وشايفة نفسها علي اي ما اعرفش 
كريم سلفي الصغير : ريحتها وحشه 
اتعصبت  مرات عمي وقاامت 
لملمت السفره وغسلت الاطباق وزبطت المطبخ وطلعت على شقتي
كان احمد قاعد على لاب توب اول ما شافني طفااه مشيت على اوضتي ...
احمد : يا منى تعالي نتكلم شويه 
منى :معليش تعبانه كتير وعاوزه  انام 
احمد:خلاص على راحتك
 انا ها انزل شويه ولما ارجع نتكلم  
بكيت كتير حتى تعبت ونمت....
صحيت على ايد حنونه ب تلعب بشعري ...
احمد: بيفولي .انتي..طولتي ف النوم فيكي حاجه بتوجعك ولا حاجه 
منى : تعبانه ...وماما وحشتني اوي
احمد : تعبانه من ايه
منى : لا مافيش بس عاوزه امي
احمد :الساعه دلوقتي  12ونص حرام نصحيها  اكيد  نايمه 
قوليلي  انا اي  بيوجعك 
منى : جسمي بيوجعني و عيوني بوجعوني قلبي و عقلي كل حاجه بقت  بتوجعني
 انا تعبت يا  احمد ليه كل ده بيحصل معايا وانا ذنبي اي بس ولا غلطت ف ايه وبدات الدموع تنزل من عنيها 
 ...احمد: خلاص روقي  وقومي البسي نخرج شويه و نغير جو وبالمره اعزمك ع حاجه حلوه 😍😍
منى :بتتكلم جد يا احمد 😄 
احمد :ايوا يلا البسي وانا مستتيكي تحت .ف العربيه 
 .لبست بسرعة ونزلت بس اول ما نزلت ع السلم  لقيت مرت عمي بتفتح باب شقتها 
ام احمد : رايحه فين يا هانم ف نص الليل كده ومتشيكه ومزبطه نفسك ع الاخر ولا الرقاصه 
منى :انااا...احمد مستنيني  تحت 
ام احمد : انتي كدابه  وفاجره  
منى : والله يا مرات عمي احمد قلي البسي وانزلي ..
احمد : قلق من تاخير مني عليه نزل من عربيته  ودخل البيت لاقي امه ومراته احمد .....ايوا يا امي  خير 
ام احمد: شوف مراتك الفاجرة رايحة فين  ف نص  الليل وبسألها بتكذب 
احمد : عيب يا امي كلامك   ده
 انا مراتي مافيش  منها ف الدنيا 
 انا كنت مستتيها  ف العربيه ولما تأخرت نزلت اشوفها 
ام احمد : و رايحيين فين ان شاء الله
احمد : خارجين شويه  
ام احمد :  والله !!!!!طب خلاص انا هادخل  البس واجي معاكم انا واخوك اسعد 
استنا ٥ دقايق ..
 طبعا طلعنا كلنا سوا وانا كنت كأني مش موجودة مرات عمي عماله تتكلم  وتضحك وتلقح كلام  علييا وتشتم على امي
 وانا ساكته ودمعتي حبستها ورجعنا على البيت 
احمد : منى تعالي عاوزك
منى : انا تعبانه وعاوزه نام 
تصبح على خير 
الصبح كان يوم الجمعه ..
وكان احمد اجازه 
صحيت لقيت الفطار جاهز ع السفره 
احمد : يسعد صباح الحلوين الزعلانين
منى : وصباحك 
احمد : جهزتلك الفطار اي رأيك ف الدلع ده اظن كده ينفع  اكون عريس .....
منى : ايوا صح... يا بخت مريم فيك 
احمد :واي دخل مريم دلوقتي 
منى: مش مريم بنت خالك  اختيار امك وهاتتجوزها  بس نطلق 
احمد : اي الكلام ده يا مني انا اصلا ما بحبهاش ولا بطيقها ولو عاوز اتجوزها كنت اتحديت الدنيا واخدتها 
منى : طيب ليه ما اتحديت الدنيا وامك  واخدتني وقلت عاوز مني
احمد:  طب خلصي فطورك عشان نخرج
منى : لا لا انا اخرج معاك بعد اللي حصل امبارح مستحيل 
احمد: حتى لو هانروح عند اهلك 
منى : بتقول اي 😍😍
احمد : افطري والبسي بسرعة قبل ما امي تصحا  
جريت  على احمد وحضنته وبوسته على خدو ده
حسيت قلبي وقف وخجلت كتير بس بجد كان انسان بجنن طيب حنون ما شفت منه حاجه تزعلني  
و احمد حضني جامد و بقوه ومش كان عاوز يتركني ولا يسيبني ....
منى :  طب يلا عشان ما نتاخرش عليهم  
احمد .. خليكي شويه ف حضني 
منى :......بتعمل اي يا  احمد 
احمد : ريحتك روعه وحضنك اجمل  
باسني على جبيني وسابني ...
لبست ع سريع وقلبي بيدق بسرعه وجسمي بيرتعش نزلنا ع السلم ومسك ايدي وعديناصبحنا على عمي ومرات عمي واحمد قالهم اننا رايحين نزور بيت اهلي  وخرجنا فعلا  
ووصلت عند اهلي ..
امي : يا الف مليون اهلا وسهلا بالعرسان 
منى : حضنتها ونزلت دموعي كنت فعلا مشتاقه لحضنها اوي
ابي : اهلا وسهلا بالحلوين 
بصيت ليه جامد و بقوه لاني كنت بعيده عنه اخر فتره وكنت حاسه انه رماني عشان النفوذ والفلوس 
قضينا نهار بجنن عند اهلي كنت مبسوطه اوي و احمد كان طول الوقت ماسك ايدي وبياكلني وبغازلني قدامهم 
امي : خللي بالك م جوزك والله مافيه منه  شكل عيونه ب تلمع لمع وانتي جنبه
منى : احمد ف عيوني يا امي 
طلعنا من عند اهلي ورحنا قعدنا على البحر 
احمد : فاكره لما كنا  نروح على بيت جدو ونلعب سوا 
منى : ايوا فاكره و كنت بحب العب مع ابن خالتي محمد وانت كنت تتنرفز وعاوز تضربني 
احمد : كان دمه تقيل واحنا عيال
منى : ولحد دلوقتي دمه 😂تقيل 
احمد: يعني انتي مش بتحبيه ...قولي الجد
منى : 😂😂اناا لا طبعاا ده شايف نفسه اوي  عشان دكتور 
احمد: طيب وانا 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent