recent
أخبار ساخنة

رواية حور السيف الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد

 رواية حور السيف الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد
رواية حور السيف الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد

رواية حور السيف الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد

زين.شكل العروسه مش حلوة
سيف بتوهان.قمر
زين. شكلنا وقعنا 
سيف.امشي يلااا من هنا
زين.مرسي علي قل التقدير
طلع زين عند ملاك تبقا اخت سيف و زين
ملاك.عايز اه يلاا (لا كده يا صحابي مش عملنك اهتمم خلاص انا من رقي تسيب البيت و تمشي)
زين.يلاا
ملاك.ياسطا بهزر معاك 
زين.يا سطا انا قاعد مع واحد صحابي
ملاك.سيف فين ده مكانش موافق ومعرفش اه جاه دلوقتي عايز يعمل الفرح بعد اسبوع
زين.مين قالك
ملاك.ماما وبعدين هو في حاجه بتخب علي 
زين.انا خارج
ملاك.ريح فين 
زين.انتي.مالك
ملاك.انا غلطانه لان سالتك اصلا
زين خارج وطلع التليفون
زبن.انتي فين
~~~.ليه
زين.عايز جارعه لان ال معيا خلصت
~~~. اقابلك في ****
زين فعلا راح اقابله وخد منها الحاجه(بدره) 
تاني يوم 
سناء: يلا يا بت اصحي علشان تروحي تجيبي الفستان 
حور: يا ماما انا تعبانه 
سناء: اخلصي با زفته اصحي
حور: خالي غرام تروح لان انا اصلا مش فاديه 
سناء: هي نقصه استهبل يا بت انتي اخلاصي قومي
حور قامت من النوم 
عند الموز بتاعنا 
سيف لبس بدله لونه اسود وجزمه لونه اسود واتجاه الي الشركه
كان الجميع ينظر لها اعجاب وفي الذي ينظر اليها بحقد
لكنه اتجاه الي مكتبه بكل غرور 
سيف: فين ورق الصفقه الجديده 
السكرتيره. اتفضل مستر سيف
كان سيف ينظر لي هذا الورق بكل اهتمم
سيف نظر اليها انه تخرج بره المكتب
عند ملاك اخت سيف 
تستيقظ من نوامه وتفتح عينه الخضراء 
وتاخد شور وتصلي ركعيتين 
عند حور
غرام: بت
حور. اه بت دي اقولك ايه اتعدلي 
غرام بتقلد حور. نينينيني
حور. ياماما خالي غرام تسكت علشان والله لو اتكلمت معايا اهزقه
سناء. انتي طفله قاعدي ساكته وملكيش دعوه بي اختك
غرام. انا عملت حاجه 
حور بصتله بقرف ومشيت 
غرام. شوفي بتعمل. اه يا مامي ماشي شوفي اعمل اه فيها 
سناء. ملكيش. دعوه بي اختك 
حور ذهبت تاخد شور وكانت في الحمام
دخلت غرام الغرفه وكبت زيت قدام الغرفه
غرام.ههههههه(شريرة)
عند سيف خلاص شغل واتجاه الي البيت لا ليس بيت انه قصر
لبس تي شيرت لونه اسود وبنطلون و كوتش
واتجاه بيت حور 
عند حور طلعت من الحمام 
حور. اهه (اوباا وقعت)
غرام.هههههههه احسن
سناء جات علي صوت حور
حور وهي بتقوم.هي السبب يا ماما
غرام.انا مش عملت حاجه
حور.كدابه
سناء مسكت غرام من ودانه 
غرام.اه يا ماما اسفه
سناء.بتكدبي ليه 
غرام.عادي ياماما.انا.كانت بهزر معها وهي عرفه
حور.لا مش عرفه
سناء.زعقت في غرام وغرام اتجاه الي الغرفه.الخاصة ليها
حور لبست تي شيرت بنص كم و بنطلون بوي فريند وكوتش ابيض
وجاه سيف و ذهب هو و حور الي مول كبير
حور انت ما جئت بشكل المول لانه بجد كان جميل
حور اختارت فستان ابيض قصير من قدم وطويل من ورا وكان بي كب وكان جميل عليها
حور.حلو ولا لا
سيف.زفت
حور.لا بجد حلو انا اختارته
سيف.وانا قولت لا
حور.بس
سيف.ال قولته يتسمع فهمه
حور.خلاص هو اصلا مش حلو
سيف.ده جميل
حور.لكن.
سيف.اختارنا ده
حور اتغظت جدا لان كل.لما تقول حاجه يقول لا او مش يديها اهتمم
سيف.كام
كان في واحد كان وقف
&&&:وهو ينظر الي حور.
بي****
سيف.روحي اركبي العربيه
حور.بس انا عايزه
سيف بي نرفزه.انا قولت اه
حور ذهبت الي العربيه
سيف دفع الفلوس
سيف.ضربه بي البوكس
سيف.علشان تحط عينك علي حاجه متخصكش 
واتجاه الي العربيه
حور كانت بتحول.تكلم
سيف.عايزه اه
حور.انا مش عايزه حاجه انا اتكلمت
سيف.حور
حور.خلاص طب انا عايزه الحقيقي اشوف ماما قمر
اتجاه سيف ال بيته 
وبعد وقت وصله
قمر.اذيك يا بنتي
حور.الحمدلله
زين.مين القمر ومد ايده يسلم حور كانت جاي تسلم
سيف مد ايده وسلم بدل من حور
سيف.مش بتسلم
زين.اتحرج
حور قاعدات مع قمر و ملاك وسلمت عليهم
وسيف وصله 
و ذهبت الي البيت 
سناء.اتخراتي ليه
حور.قاعد مع طنط حور و ملاك
غرام.انا عايزه اتفرج علي الفستان 
حور.خودي يا ختي
عدي اسبوع وي وجاء وقت كتب الكتاب
يتبع ......
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent