recent
أخبار ساخنة

رواية مكالمة مجهولة الفصل الثالث 3 بقلم سارة & جنى

رواية مكالمة مجهولة الفصل الثالث 3 بقلم سارة & جنى
رواية مكالمة مجهولة الفصل الثالث 3 بقلم سارة & جنى

رواية مكالمة مجهولة الفصل الثالث 3 بقلم سارة & جنى

طالما مجتيش بالساهل يبقي تيجي غصب عنك*
بصيت للرساله ونا كلي قلق مين ده واي غصب عني دي ياريت ميكونش اللي في بالي
لا لا اكيد حد بيعاكس أو متلغبط
قفلت الموبيل بس بالي مشغول مين ده ياربي صبرني هو ممكن يكون محمد 
لا ده بقالنا اسبوع او اكثر مش عارفين حاجه عن بعض 
وبعدين ده قري فاتحه ويمكن خطب من بدري اكيد حد بعتها غلط 
بصيت للرساله تاني قفلت الموبيل  ورميتو يارب ميكونش هو يارب ميكونش هو يارب م.... 
هناء* مالك يابت بتكلمني نفسك ليه
- مفيش حاجه يا ماما بس براجع قبل الدرس
* بصتلي بصه مش مقتنعه بيها وبقيتي دحيحه امتي يختي كدا
- من زمان بس انتي متعرفيش بنتك كويس😂❤️
* ربنا يوفقك يابنتي تعالي كلي عشان تلحقي تروحي الدرس
-حاضر ياماما جايه اهو
حاولت اخبي قلقي قدامهم 
فضلت سرحانه في كل حاجه حصلت مابينا من لمسه ايديه لايدي ووعدو ليا طب ليه يعمل كدا 
قطع شرودي 
* اي يابنتي مش بتاكلي ليه
- حاضر يا ماما هاكل اهو
* طب خلصي بسرعه عشان وقت درسك قرب يادوب تلحقي تلبسي
- حاضر 
مقدرتش اكل كتير خلصت بسرعه
* اي ده مكملتيش اكلك ليه
- عشان الحق الدرس ياماما مش بتقولي يادوب الحق البس
* طب يلا بسرعه 
- حاضر دقايق كدا وهلبس
مشيت على اوضتي وقفلت الباب 
طب انا هلبس اي دلوقتي بصيت لقيت الدريس 
افتكرت لما اول مره قابلتو بيه
فلاش بااااك
- انت فين يامحمد 
محمد* انا اهو انتي مش شيفاني ولا اي
- لا وياريت بقا تظهر انا مش شايفه اي حاجه من الزحمه دي 
* مابيني وبينك الشارع ده تعديه اجي اعديكي احسن
- لا انا كويسه هعدي انا 
* طب خلي بالك 
- حاضر اهو 
عديت وشوفتو ومكونتش مصدقه ان هشوفو تاني 
- اخيرا بس مش غريب سيكا ان لابس كلو اسود في اسود كدا 
*سيكا!!! لا ده شكلي مش عارف شخصيتك من الاول انتي ساره لا بجد
- طب خلاص همشي يعني
* لا استني بس بجد قمر في الفستان ده
وشي ضرب الوان ومعرفتش انطق بصلي وشوفت ابتسامتو اتمنيت ان الوقت يقف شويه عشان احفظ ملامحو
- احم شكرا يا كابتن
* كابتن!! يانهار اسووود امشي يا ساره امشي قدامي لحسن تدوسك تريلا ولا حاجه
- طب براحه ياعم
* ربنا يصبرني عليكي بس والله بحبك 
لما سمعت الكلمه قلبي دق بسرعه ومشينا 
فضلنا نتمشي كتير اوووي محستش بالوقت
* هو انتي هتفضلي تتمشي كتير كدا
- اه وبحب المشي 
* طب علي الاقل نتكلم في كافيه 
- امممم تمام موافقه 
* طب هاتي ايديكي عشان نعدي الشارع
وقفت سكته وباصه علي ايديه وهي ممدوده ليا وباصه لعيونو 
*طب هفضل كدا كتير انا ايدي وجعتني 
بصتلو وضحكت كانت اول مره ايدي تلمس ايديو وعدينا الشارع سوا 
ونا سرحانه وماسكه الدريس 
زينب* سارااااااااااا 
- اييييي في اي ودني اطرشت يخرب بيتك
(  ستووووب زينب اختي الصغيره لسه في تانيه اعدادي بس اي نينجا😂🌸 قصدي في المصايب يعني ليها دور كويس اووووي وعملت مصيبه ادبيست فيها وشوفتو غصب عني بس بعدين المهم نكمل) 
* ماما بتقولك خلصي عشان تلحقي الحصه
- حاضر هلبس بسرعه 
بصيت ثانيه كمان وجت في بالي اني البسو مش عارفه ليه وفعلا لبستو هو دريس بسيط جدااا حتي وعملي مش عارفه عجبو علي اي 
ابتسمت ابتسامه بسيطه لما افتكرتو وهو بيقولي بحبك طب هو ده بجد يعني قري فاتحه وخلاص كدا
نزلت دمعه من عيني ونا باصه لنفسي 
- لا انا قلت مش هفتكرو مسحت دمعتي 
لا يا ساره اوعي تنسي انو كل الفترا دي كان بيخدعك
خرجت لماما 
* اييي كل ده بتلبسي
- كنت مندمجه في المراجعه ياماما
زينب*  المراجعه برضو لا يا ماما مش مراجعه كانت سرحانه قدام الدولاب 
- خفه ما تخليكي في حالك بحب البس بشياكه
هناء* بااااس اي ونتي روحي الدرس وارجعي بسرعه
- حاضر يلا باي 
نزلت وافتكرت الرساله فتحت الفون وبصيت عليها طب يمكن يكون هو 
لا ده مش رقمو بس اي غصب عنك دي 
طب ارن علي الرقم واشوف مين 
لا خليها بعد الدرس احسن  وبعدين حتي لو هو لا يمكن ارجع وقفت شويه لحد ما يعدي القطر واعدي ناحيه السكه الحديد  فجأه حد وقف جمبي 
* ساره
- اي انت!!!! 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent