recent
أخبار ساخنة

رواية ليس اخي الفصل الرابع 4 بقلم اسماء محمد

 رواية ليس اخي الفصل الرابع 4 بقلم اسماء محمد

رواية ليس اخي الفصل الرابع 4 بقلم اسماء محمد

رواية ليس اخي الفصل الرابع 4 بقلم اسماء محمد


وفجاه كريم شاف كارمه خارجه من الأوضه وجايه بتعيط
كريم بقلق:مالك يا روحي
كارمه اترمت في حضنه وفضلت تعيط 
كريم:لالا لا لا ليه بس كده يا حبيبي
كارمه بشهقات وتاخد نفسها بصعوبه:ا..نا....اس......فه
كريم:ليه يا قلبي متتاسفش ليه كل ده اهدي ونتكلم
كارمه بعد ما هديت:أنا اسفه يا كريم انت ملكش ذنب في اللي حصل اسفه بس صدمه كنت كبيره 
كريم:ولا يهمك يا قمري بس مشوفش دموع الغاليه دي تاني
كارمه: حاضر 
كريم بهزار:أنا كريم الجابر مروحش شغلي شهر بحاله دي معجزه
كارمه: اسفه والله
كريم:فداكي دنيا دي كلها يا روحي 
كارمه:وعد خلاص بقا هيقا كويسه
كريم ومسك وسهل بين أيده:ليه بس كده اي سواد اللي تحت عينك ده وليه كده خسيتي كده
كارمه:خلاص بقا مفيش كلام ده وهرجع احسن من الاول 
كريم :طب يالا عشان ننام
كارمه:بشرط انام في حضنك
كريم:يالا بسرعه 
وجه النهار بسرعه 
كريم صحي براحه لقها نايمه 
كريم في نفسه: اي ده يا خربيتك قمر حتي وانتي زعلانه ملاك ياربي اي اللي أنا بعمله ده من امته وانا بركز في شكلها ولا بركز معاها كده انا هغذي الشيطان وأقوم لبس 
كارمن صحيت وكنت خايفه أنها لوحدها قامت اخدت شور وقعده تعمل شعرها:هو أنا ليه متعلقه بيه كده طب ليه بفرح لما بيكون جمبي لا لا لا مفيش حاجه يا كوكي فوقي كده  اللي حسه بيه غلط
********************""
في مكان آخر 
مجهول١:اخيرا رقبه كريم الجابر وكل شركات أبوه تحت ايدي هههههه اخيرا هدمركم
مجهول٢:اصبر ياباشا كله هيبقى معك
مجهول١:هصبر بس عشان اشوف كسرته قدام عنيه 
*************************
كريم بصوت جمهوري وعروقه بارزه:انطقققق ياض 
متهم ساكت وخائف 
كريم:مش هتقول مين قالك تعمل كده طب أنا بقا هعرفك ازاي كريم الجابر بنفسه يسالك وانت تسكت وفضل يضرب فيه 
رامي صاحب كريم الوحيد:كفايه ضرب في الرجل هيموت في ايدك من صبح بتضرب فيه
كريم بغضب شديد:اسكتتتت خالص انت متعرفش كان هيعمل اي اسكت خالص 
رامي بقلق:طب هتروح فين
كريم:هروح شركات اطمن علي الاسهم 
رامي:طب وشغل 
كريم:يولع سلام 
***********************
في شركه 
كريم بصوت جمهوري وغضب هيدمر كل شئ:انتم يا بهايم اللي شغلين هنا ازاي نخسر كل ده ازاي الاسهم تقع بشكل ده انتم متخلفين مخصوم منكم شهرين عشان تعرفوا تشوفوا شغلكم ونعوض الخساير دي 
كريم في سره بغضب:والله ما هرحمك 
***************************
في مكان آخر
مجهول:اي رايك ياباشا دي اول ضربه 
مجهول٢:عفارم عليك اخيرا هشوف كريم الجابر. تحت ايدي راكع وكل أملاكه معايا
*******************
كريم روح البيت عشان يطمن علي كارمه وخايف يعملوا فيها حاجه داخل البيت لقي فاضي وسمع صوت من مطبخ 
كارمه:ااااه عندي ربع طاير من دماغي ااااه
كريم نسي نفسه:اوووووبا اي ده ياكوكي
كارمه اتفزعت: حرام عليك يا كريم وقفت قلبي
كريم: بتعملي اي
كارمه بضحكه جميله :اكل يا فندم 
كريم سارح في ضحكتها اللي نسيته همه وسحرته هااااا 
كارمه:هااا اي انت عندك خال اهبل ياض ولا اي 
كريم صفر:ايوا كده ارجعي كوكي دبش 
كارمه ضربته وضحكت
كريم:طب يالا عشان هموت من جوع اهروح اغير هدومي واجي 
كارمه:بسرعه عشان عملتلك مكرونه بالبشاميل جبتها من اليوتيوب
كريم بهزر:يارب ما نخش المستشفى في حاله تسمم
كارمه:يالا الاكل هيبرد
كريم بيتكلم بسرعه:جامده اوي تسلم ايدك يا كوكي طلعتي تنفعي في حاجه
كارمه كشرت:طب ات الاكل مش هتاكل 
كريم:بهزار معاكي الواحد بقاله كتير ما اكلش كده
كارمه:بالهنا والشفا 
كريم:ممكن طلب
كارمه:اطلب يا آخره صبري
كريم:نسيب البيت ونروح الفيلا عشان اطمن عليكي اكتر وكمان في حراسه هناك
كارمه:موافقه بس شرط
كريم:اؤمري
كارمه: أمسك شركه مش شركات بابا 
كريم:وانا موافق عشان محتاج حد زيك بس مش دلوقتي لما الأمور تهدأ
كارمن بفرحه:هييي شكرا يا احلي كيمو هروح احضر شنطتي وبسته من خده 
كريم في سره :وبعدها معاكي ياكارمه كده كتير 
تاني يوم
ماركه بذهول:الله هي دي فيلاتك 
كريم:تؤتؤتؤ فلاتنا اي رايك انت اللي عامل كل دريكور ده علي ذوقي 
كارمه:ذوقك حلو اوي بجد
كريم:طب اسيبك أنا هروح الشغل اتفرجي براحتك ومتطلعيش بره ومتخرجيش غير بأذن ماشي يالا سلام وعندك حراسه بره ماشي 
كارمه بحب:يالا سلام بقا
*************************
كريم راح ركب العربيه وراح شركه
كريم في سره:والله ماهرحمك 
راح شركه وقابل رامي 
رامي:هااا هتعمل اي 
كريم :لو قرب من كارمه والله ما هخلي علي الارض 
رامي بخبث:اي ده يابرووو انت وقعت
كريم :اسكت بدل ما هضربك
رامي براحتك سلام 
تلفون رن 
كريم:ألو
كارمن بمرح:كوكي 
كريم حس انه روحه رجعتله وابتسم:نعم ياقلبي
كارمه:ممكن انزل المول اجيب حاجات
كريم:خدي معاكي حراسه
كارمه:طب اروح عند صحبتي ونبي 
كريم:لا هتروحي مول بس
كارمه:حاضر سلام يا بيبي 
كريم في سره:انتي عاملتيلي اي يا كارمه ربنا يستر
***************""
في مول أحد يراقب كارمه 
شخص:انسه كارمه اتفضلي عوزين حضرتك بس 
كارمه بقلق:تمام
كارمه طلعت فون :كريم الو أنا خايفه
كريم بقلق:مالك
كارمه:حكتله 
كريم:بقولك امشي علطول وخالي حراسه وراكي 
كارمه:وحاضر سلام وروحت البيت بقلق وخوف 
**********"""""""
علي (حد من حراس):باشا في عربيه ماشيه ورانا غريبه 
كريم بقلق علي حبيبته:خليكوا جاهزين لي حاجه 
علي:تمام 
***********"""
سكرتيره:فندم الصندوق ده جه ل حضرتك
كريم :اتي 
وشاف صور خليته يصيبه بجنون وعيونه مليانه شر .
كده خلص بارت رابع ياريت رايكم هيفرق معايا جدا اهو البارت طويل وياتري اي توقعاتكم 
هل كريم بيحب كارمه
مين اللي بيئذيهم 
صور دي اي 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent