recent
أخبار ساخنة

اسكريبت غضب الرعد الجزء الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

الصفحة الرئيسية

  اسكريبت غضب الرعد الجزء الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

اسكريبت غضب الرعد الجزء الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

اسكريبت غضب الرعد الجزء الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير


رعد هج*م عليها بكل و*حشيه و*ق*طع هدو*مها ولم يسمع صراخها. 
رعد فاق بصدمة:  انتي مش بنت 😳. 
تقي بخوف:  هف... 
طخخخخ ضر*بها كف وقعها من علي السرير. 
رعد بغضب فضل يضر*ب فيها بكل جبرو"ت وغل:  يا بنت 🐕 يا وس** طالعتي بتاع رجا*لة وحياة امي ماهرحمك قلع حز*مه و فضل يضر"ب فيها وهي تصراخ لخد ما اغمى عليها سابها ونزل. 
غفران بخوف:  اي الصوت دا. 
رعد ببرود:  جيبلي واحدة شما*ل يا ابويا ليه واحدة مش بنت. 
غفران بصدمة:  انت اكيد غلطان البنت سليمة و.. 
رعد مقاطعا:  لا والله فيك الخير يا ولدي يا اسماعيلللللل. 
جاه الحارس:  اؤمرك يا بيه. 
رعد:  البت يلي مر*ميه فوق دي ممنوع اي اكل او شرب وتتر*مي زي الكلا"ب كده فاهم. 
غفران بغضب:  اخرس نسيت انه انا هنا الكبير ولا ايه امشي انت يا اسماعيل. 
رعد ببرود:  لا منستش يا ترا بقا الوس** دي كانت مدو*رها مع مين او يكون انت يا... 
طخخخ كف علي وش رعد. 
رعد بصدمة:  انت بتضر*بني عشانها انت عمرك ما عملتها يا.. 
غفران بوجع و سند علي التربيزة:  يارتني عملتها من زمان بدل حالتك دي معرفتش اربيك يا ابني بوظتك بدلعي خسارة تربيتي وتعليمي يا الف خساره. 
رعد مشي وكل حزن وغضب من تقي. 
غفران طلع ليها انصدم:  فتتتحيةةةة دكتور بسرعة. 
تقي كانت فاقدة واعيها. 
الدكتور جات وكشفت عليها ومشي. 
تقي بدموع:  و الهي مظلومة يا بيه. 
غفران بحنان:  انا يلي مربيكي علي ايدي يا بنتي وعارفك كويس بس رعد. 
تقي مكمله:  رعد دا حيو"ان مش بني ادم يلي انا اتربيت معه دا مستحيل يكون هو ح.. 
سكتت ابتسم غفران:  بتحبيه. 
تقي بدموع:  كنت لما اتربيت معه و كان سندي لكن لما سافر ورجع مبقاش رعد يلي اعرفه. 
غفران:  احكي لي حصل ايه. 
تقي هتحكي جاه الخدام:  فيصل بيه تحت مستني حضرتك. 
غفران بتذكر:  طيب قولي له نازل حالا. 
الخدام:  اؤمرك. 
غفران لتقي:  متخافيش شوية وجاي تاني. 
تقي دموعها نازلة:  حاضر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
.................... 
في بيت مازن. 
غزل:  من رعد. 
مازن: 😳😳ايهه. 
غزل بخبث:  ايوا اي رايك نستفيد. 
مازن بغضب:  انتي اتجننتي بتقولي ايه. 
غزل بمكر:  رعد ما هيصدق يلاقيني و ابنه هيكتب كل حاجه باسمه و نقت"له ونورثه. 
مازن مصدوم من كلامها:  انتي بتقولي ايه. 
غزل:  ايوا وهتصل عليه. 
مازن ضر"بها كف:  انتي طلعتي بتاع فلوس. 
غزل بغضب:  ايدك اومال فاكر ايه متعملش دور الملاك دا انت خو*نت صحبك واخدت منه حبيبته كمان. 
مازن بندم:  عشان حبيتك. 
غزل:  يوه بقا مانا بحبك بس المهم نكسب. 
مازن بقرف:  اوعي.... 
زقها ومشي. 
غزل عملت حاجه هتقلب كل الرواية راسا علي عقل. 
بقلم ميرا ابوالخير.
.......... 
رعد توعد لتقي بالد*مار. 
رجع البيت وطلع لاقها منكمشه في نفسها ابتسم بخبث وشدها اتخضت. 
تقي بخوف:  ع عايز ايه. 
رعد ساكت وبيشدها من ايدها.... 
تقي بتحاول تفك ايديها شالها ونزل بيها. 
غفران:  في اي. 
رعد بردو مردش واخدها وغفران فشل يوقفه ساق ومشي. 
غفران قاعد بيدعي وقلبه مقبوض فجاءة اشتغل ضر"ب النار. 
غفران طلع مسد*سه:  يبقا هو يلي حكم علي نفسه. 
نزل جري وهي قامت ومش عارفه تمشي. 
شريف:  هي فين. 
غفران بغضب:  ازاي تتجرا وتدخل بيتي. 
شريف ببرود:  ليا عندكم امانة. 
غفران للحراس:  امسكوهم. 
شريف للحراس بتوعه اقتلو"هم. 
شريف رجالته كانوا اكتر و قدروا يوقعوا كل رجاله غفران علي الارض. 
غفران بيرفع مسد"سه:  اطلع احسن مو"تك قرب. 
شريف بضحك: ههههه لا حلوة اوي دي قال اطلع قال هطلع فعلا بس بعد لما اخد روحك عمر مسد"سه وضر"ب طلقة و...... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
...................... 
مازن قاعد ندمان قرر يعترف لرعد ولكن عربية جايه من بعيد و..... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
...................... 
وصل ميدان عام. 
رعد نزل و نزلها معه:  يلا. 
تقي بخوف:  يلا ايه. 
رعد بخبث:  ا*قل*عي عايز اشو"فك علي مو*ضعك و اخد كل حقو"قي كزو"ج قدم كل النااس. 
تقي بصدمه..... 
يتبع...
لقراءة الجزء الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي اجزاء الاسكريبت : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent