recent
أخبار ساخنة

رواية حب عمري الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

 رواية حب عمري الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد
رواية حب عمري الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

رواية حب عمري الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

ليل بصدمة ....انت 😳
ادكتر بابتسامه....اه انا ف ايه عادي بحر وبيلم وجع الناس كلهاا 
ليل اتعدلت بتوتر ...دكتر انا اسفه والله بس اتخضية شويه
ادكتر بابتسامه...ولا يهمك وبلاش دكتر دي انا كريم 
ليل...اتشرفت 
كريم هو وبيقعد...امممم اي الحكاية بقي قوليلي يمكن اساعدك 
ليل بسرحان...ف حاجات متنفعش تتقال بس 
كريم...اي الاكتئاب دااا بصي مفيش حاجه بتحصل اله وليهاا حاجه قصادهاا يعني اخسرتي حد بتحبيه ربنا قصاد داا هيبعتلك حد يخليكي تبكي من الفرحة ولو العكس بردو ف الاخر بيجبر انفوس 
..ياريت يوصل ١٠٠٠ كومنت ولايك عشان تكمل الرواية علي خير .....
ليل...كلامك حلوو اوي يا دكتر 
كريم...ههههه اصل انا عارف شويه ف النفسية كده دراسة يعني وغير كده انا عشت ايااام سوده كتير متتعدش بس اهو ربنا جبر بخاطري وبقيت دكتر معروف والحمدالله سمعتي كويسه وباكل وبشرب وبصلي وصحتي كويسه هههههه وقتهاا اضحكة اوووي من قلبي مش عارفه اي السبب بس مرتاحة وضحكة صافية من قلبي اول مرة اضحك كده 
كريممم...الووووو رحتي فين من الصبح بكلمك وبعدين تعالي هنا انا معرفش اسمك لحد دلوقتي
ليل بابتسامه...ليل 
كريم...واو اسم علي مسمه احم قصدي اسمك حلو 
ليل بخفوت...مرسي
طيب عن اذنك
جيه وقف مرة وحدة قدامي وقلي لااا خليكي شويه
وقتهاا فضلت ابص ف عنيه مش عارفة ليه وحتي قلبي كان ليه دقة كده غريبة اوووي اووي ابتسمتله وقلتله لازم امشي وقتهاا وشه اتغير اوي انا حسيت ب كده بس تجاهلت الاحساس داا ومشيت واول مدخلت البيت لقيت امي عملالي الاكل ال بحبه وبابا جبلي فستان جديد 
وقتهااا فرحت اووي اووي وندمت اووي اني فكرت لو كان حصلي حاجه اهلي كانو هيبقو ازاي حمد ربنا اني معملتش كده وقمت اتوضيت وصليت وفضلت ادعي من جوووه قلبي
( يارب لو كان لي نصيب فيه اجعله لي ولو لا انا هكون راضية بإي حاجه منك) وقتهاا دموعي لاول مرة تنزل برتياح حلو اوي طيب مهو ف حاجه بتريح الابنأدم ف الدنياا غير الموت قمت وانا فرحانة مش عارفه ليه بس مبسوطه اني معملتش حاجه تغضب ربنا حبيت زي اي بنت بس محصلش نصيب طلعت اشم شويه هوا من البلكونه وعيني وقعت ع بيت مصطفي بل غلط حسيت بشوية وجع بس مش زي الاول انا عارفه انو مصطفي مش قاعد ف بيتو بس ابتسمت ورجعت قفلت البلكونه وطلعت عند ماما وبابا كانو خلاص حضرو الاكل مهو من ساعة مدخلت المستشفي وهما بيخافو علياا اووي اووي اكتر من الاول 
ليل...ماما بابا يلا بقي هموت من الجوع
الاب...ايوا ياروح بابا اهو جايين 
احلام بطفولة...انا مش هعمل حاجه بقي انا تعبت
ليل بابتسامه... امممم يااروبه انتي اختي وقتها شفت فعنيهاا سؤال واضح اووي اوي بس خايفة تسألو 
ليل...احلام انتي عايزه تقوليلي حاجه
احلام بلعت ريقهاا ...هه 
ليل...هه اي قولي انا سمعاكي ياروحي
احلام ببكاء...ليلل هونتي ممكن تموتي لو مجوزتيش ال اسمه مصطفي جارناا دا
ليل بدموع...لا ياروحي اموت اي بلا عبط مين ال قلك الكلام الفارغ دااا
احلام بطفولة ...اصل انا اما بتفرج ع اتليفزيون وللقي اتنين بيحبو بعض مجوزوش البنت بتنتحر يا ليل وانا اهئ اهئ 
اختي فضلت تبكي وانا اعيط معاهاا 
ليل...اهدي ياروحي مفيش الكلام دااا ابدا احنا مسلمين واكيد حاجه زي دي هتخلي ربنا يزعل مننا صح 
احلام بابتسامه طفولة ...ايواا صح ياليل
ليل...طيب بما انك عارفة اني مستحيل اعمل كده انا خلاص مناش نصيب مع بعض مش معنا كده اني اروح انط من البلكونه ههههههههه ولا اي
احلام بضحك ورتياح...هههههه صح بعيد الشر عنك
الاب...يلا ياولاد الاكل خلاص اتحضر 
الام...سمو بالله 
ليل واحلام....بسم الله الرحمن الرحيم 
كناا والحمدالله حبيت اضيع وقتي قعد اتفرج ع التليفزيون شوية لحد اما نمت ومحستش بنفسي 
ف مكان اخر ف نفس الوقت
مصطفي كان رايح يركب مكروباص وقفه وركب وهو وقاعد لقي نفس البنت نايمه شكلهاا حلو اوي 
مصطفي ف سره...ههههه والله صدف عجيبه 
فونه رن فتح وكان صوته عالي الوووووو جاي اهو ف اطريق اهدو بس
البنت ...وطي صوتك اي داا
مصطفي هو وباصص عليه.. ايوا حااااضر وبيعللي ف صوته اكتر ااه ااه
البنت بعصبية ... جاتك اووه تاخدك من هنا
مصطفي قفل الفون ومازال باصص عليهاا...اممم وبعدين ف أم لسانك دا
البنت بمشاكسه...انت قصدك ع مين ياروح امك
مصطفي بعصبية وقذة ع اسنانه مسكها من ايدها...بتقولي اييييييييه 
البنت...اناا 
يتبع ......
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent