recent
أخبار ساخنة

رواية حب عمري الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد

 رواية حب عمري الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد
رواية حب عمري الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد

رواية حب عمري الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد

البنت ببكاء وخوف..انا 
والله م مكانش قصدي هي عامله اي الحجه 
مصطفي ضحك مرة وحدة ههههههه ع طريقة كلامهاا وهزارها..ههههه انتي كده بجد
البنت بابتسامه...ازاي حضرتك يعني
مصطفي ومزال يضحك...ههههه دمك داا هههه والخوف وجرأه مرة وحدة كده يعني
البنت ...ااه ع عادي يعني يا استاذ
مصطفي...حضرتك واستاذ وبتاع لا مصطفي بس
البنت بابتسامه وضحكة تخطف القلب..هههههه ماشي يا مصطفي بس ههههههه
مصطفي بضحك...ههههههه والله بقت كده هههه ماشي اسم الكريمه اي
البنت...وانت مال امك يعني هتجوزني مثلا
مصطفي بعصبية...انا مال اي يااختي كملي
البنت بخوف. . قصدي ا اسمي سوماا قصدي ا اسماء ياا مصطفي بس
مصطفي بضحك...ههههههه ماشي يااا اسماااء 
بتمنا مشفكيش تاني
اسماء ببرطمه..يارب ياخوي يعني من جماال امك العسل دا
مصطفي...بتقولي اي
اسماء...ولا حاجه بكح كح كح
مصطفي...احسن
اسماء...وجع ف بطنك
مصطفي بضحك..😝😝
ليل قامت من النوم علي البحر ع طول ولقت ادكتر كريم قاعد ف مكانها تاني استغربت وراحتله 
ليل بابتسامه...احم ح حضرتك م مكاني 
كريم لف عليهاا وفضلو يبادلو انظرات شويه وبعدين فاق كريم ...احم هو م من زمان باجي هنا عشان روحي ترجعلي 
ليل بعدم فهم...نعممم روحك احم انا مش فاهمه حاجه
كريم قال نفس كلامها ال قالته اول مرة ...ف حاجات متنفعش تتقال يا لللليلل 
ليل بمشاعر متلخبطه لاول مرة بلعت ريقها وقالت وهي باصه ف عيونه .. ان انت عاوز اي 
كريم بابتسامه.. مش فاهم
ليل بدون وعي وغير مدركه بما تقوله...لما بتكلم معاك ب بحس بقلبي هيقف وحطة ايدها علي قلبهاا❤ ب بحس مش عايزه امشي من هنا ولا امشي من قدامك ليييييه كده و قاطعه كريم بيقرب منها وعيونه مدمعه اوووي ..بحبك
ليل بعيون مدمعه.. ايه😳
كريم ابتسم ..وقال ومازال عيونه عليهاا...والله بحبك اوي اوي اووووووي ومن زمااان كمان 
ليل بلعت ريقها بصعوبه وقالت...ا ازاي م مش فاهمه حاجه
كريم اداهاا ضهرو وحط ايدو ف جيوبه ..تعرفي وحدة اسمها رحمة 
ليل بابتسامه...ايوا ص صحبتي
كريم لفلهاا ...وختي 
ليل...😳اختك انت
كريم بابتسامه...امممم اختي انا ف يوم كنت جاي اجيبهاا من الكافية ال بتروحوه وشفتك معاها اكتر من مرة ومن ساعتهاا ونا مش شايلك من عقلي ولا تفكيري شفتي بقي 
وتنهد وقال...كنت مستني اما اتخرج وتقدملك بس عرفت من اختي انك مخطوبه لحد انتي بتحبيه ومحصلش نصيب بعدد وقتها لحد لما انتي جيتي المستشفي لما اغمي عليكي
ليل مش مستوعبة اي كلمة معقول ف حد بيحبهاا كل الحب دااا وهي مش شيفاه معقول كان بيتمناني كل يوم وانا مش شيفاه حاجه صعبة بجد 
كريم...انا اسف بس والله كله ال قلته هو الحقيقة ومفيش غيرهاا 
ليل بتوتر ...انا ع عوزه امشي ع عن اذنك 
وفضلت تجري لحد اما وصلت للبيت وهي مبسوطه اوووي بس متعرفش السبب 
دخلت اوضهاا وترمت ع السرير تضحك من قلبهاا 
ليل...امال ال كنت بحسه مع مصطفي اي داا مش حب لاااا لااا مش حب ال الحب ال انا حسه دلوقتي انا متأكده من ال بقوله ههههههههههه
ف مكان اخر ف نفس الوقت..
مصطفي كان قاعد ع البحر وبيفتكر كل حاجه بينه وبين ليل ومغمض عنيه
فلاش....بحبك ياليل 
ليل بابتسامه ..وانا كمان
مصطفي...بجد 
ليل...امممم بجد ياروح ليل
بااااااك
مصطفي ابتسم وفتكر لما زعقلها 
فلاش
انتي مش بتردي ع الفون ازفت لييه 
ليل...والله كنت نايمه يا مصطفي
مصطفي...والله لعلقك ياليل فاهمه ابقي عديهاا تاني
ليل...خلاص يا موصطفي
مصطفي...اقفلي اقفلي احسن مولع فيكي 
ومرة وحدة وهو ومزال مغمض 
جات ف بالو البنت 
البنت...حاسب ياسطا
ابتسم وقام ركب الموتسكل بتاعه ومشي وفنص الطريق فجاء..
يتبع ......
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent