recent
أخبار ساخنة

رواية منقذي الفصل الخامس 5 بقلم شوشو محمد

 رواية منقذي الفصل الخامس 5 بقلم شوشو محمد
رواية منقذي الفصل الخامس 5 بقلم شوشو محمد

رواية منقذي الفصل الخامس 5 بقلم شوشو محمد

نور سلام ياخويا ياساتر  دانتا رخم اوي😝
ينزل خيري ويجد نور تجلس ع السفره 
نور اي ياجدو كل ده مستنياك تنزل عشان تفطر دانا محضرالك الفطار بايدي
خيري وتعبت نفسك ليه ياحبيبي
نور ولا تعب ولا حاجه ياجدو 
تنزل هاله وهي ترتدي ملابسها 
نور ع فين ياقمر 
هاله هروح اجيب حاجاتنا عشان جدك عوزنا ناعد معاه 
نور بفرحه ياسلام ايوه كده الواحد ياعد ع المرجيحه برحته😂 اجي معاكي 
هاله لا خليكي انا السواق هيوديني ويجبني بسرعه 
خيري ام اقوم أنا كمان لاني ورايا اجتماع مهم ف الشركه 
نور اجي معاك عشان خاطري ياجدو 🥺
خيري تيجي تعملي اي بس يانور
نور  اشوف الشركه واعد معاك وع فكره انا ممكن اساعدك كمان انا اعرف لغات كتير 
خيري مشاء الله لي انتي ف كليه اي 
نور ف كليه السن 
خيري ماشي ياستي البسي بسرعه عشان متاخرش ع الاجتماع 
نور اوكي ثواني وبقا جاهزه  وبعد شويه تنزل نور وتذهب مع جدها الشركه 
عند الشركه🏢
نور اي ده دي الشركه بتاعتك ياجدو 
خيري اه عجبتك
نور دي تحفه انا اول مره اشوف شركه ف الحقيقه كنت بشوفها بس ف المسلسلات التركي 😂🤣
خيري المسلسلات التركي🤨 طب ياله ياله ندخل اتاخرت 
نور ياله ياقلبي
 تدخل نور مع جدها الي مكتبه 
وف المكتب 
نور مشاء الله كل ده مكتب ده قد شقتنا مرتين 
خيري بحزن عجبك 
نور اوي انا عوزه اشتغل معاك ياجدو 
خيري تشتغلي اي 
نور اي حاجه سكرتيره مثلا  
خيري خالص ماشي ادم كان محتاج سكرتيره عشان السكرتيره بتاعته هتتجوز  
نور انا ابقا سكرتيره الرخم ده 
يدخل ادم ويقول ياله ياجدو الاجتماع الناس بتستناك وينظر لنور ويقول اي الي جابك هنا 
نور انا جايه مع جدو 
ادم جايه مع جدو ع اساس أنها رحله 
نور لا ع اساس اني هشتغل هنا 
ادم وهتشتغلي اي ان شاء الله ومين سمح بكده
نور سكرتيرتك وجدو هو الي قلي 
ادم سكرتيرتي انا🤨 وانتي تعرفي اي عن الشغل 
وبعدين لازم سكرتيرتي تعرف انجليزي كويس 
نور بتكبر انا اعرف كل اللغات 🙃 
ادم ياسلام لي انتي ف اي 
نور ف كليه السن ياسيدي
ادم السن وانا بقول لسانك طويل ليه عشان كده 😂😂
نور تنظر له بغيظ وتقول هههه خفه 😤
ادم طيب نجرب مش هنخصر حاجه وينظرو لخيري جدو  لكنه خرج ولم ينتبهوا له 
نور جده خرج امته
 ادم مختش بالي عن ازنك عشان عندي شغل 
نور طب وانا 
ادم لا انتي تاعدي تشربي نعناع يهدي اعصابك عم نخلص سلام يا سكرتيرتي 🤣  
نور تنظر لاثره وتقول سلام 
بعد ساعه يعود ادم الي المكتب ويجد نور نائمه ع الكنبه فيتقدم منها ويجلس ع الارض وينظر الي ملامحها الهادئه وبشرتها الصافية ويقول ف نفسه بقا معقول انتي تعبانه وممكن تموتي ف اي وقت بس لا انا مش هسيبك تموتي انا هاتبرعلك وتعملي العمليه وتخفي يابنت عمتي ثم يقول بهدوء نور نور تنظر لهو نور بتعب وتقول ادم 
ادم انتي اي الي نيمك كده 
نور انا حاسيت بتعب ونمت انا تعبانه اوي يا ادم  ومش قدره اقف ع رجلي 
ادم وهو ينظر لها بخوف ويقول طب  تعالي ويقوم بحملها ويركبها ف العربيه ويتجه الي القصر 
يدخل ادم يحمل نور 
هاله مالك يانور 
نور مفيش ياماما انا بس كنت ديخه شويه ف ادم شالني 
هاله طب تعالي كلي حاجه ونامي شويه 
 نور لا انا مش قدره اكل انا هنام معلش يا ادم تعبتك معايا 
ادم بحزن لا ولا تعب ولا حاجه انتي حته خفيفه 
تنظر له نور وتبتسم وتذهب الي الغرفه تنام 
يذهب ادم الي غرفته ينام ع السرير وينظر الي الفراغ 
وف المساء يقوم ادم وينظر من شباك غرفته يجد نور تجلس ع المرجيحه وتضع الهند فري يبدل ملابسه وينزل 
ادم وهو يجلس بجانبها 
نور  ياماما بردو موصر تموتني مرعوبه
ادم لا بعد الشر عليكي اي بتسمعي اي 
نور  باستغراب لانه قلها بعد الشر بسمع اغنيه لليسا اصل بحبها جدا 
ادم اه بس اليسا بتغني عن الحب والي بيسمعها يبقي بيحب 
نور مش شرط منا بسمعها ومبحبش 
ادم اه طيب ياستي لسه تعبانه 
نور شويه 
ادم لا سلامتك بقالك يانور 
نور 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent