recent
أخبار ساخنة

رواية ضحية المالك الفصل الخامس 5 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية ضحية المالك الفصل الخامس 5 بقلم ميرا أبوالخير
رواية ضحية المالك الفصل الخامس 5 بقلم ميرا أبوالخير

رواية ضحية المالك الفصل الخامس 5 بقلم ميرا أبوالخير

 بنت:  جايه عشان حامل. 
مالك بصدمة: حامل من مين. 
البنت بدلع وحوطت رقبته:  حامل منك يا بيبي. 
مالك بعصبيه زقها:  حامل مني انا يا ر*خيصه..
ميل وشد شعرها جامد:  اوعي تكوني فاكرة اني هصدقك يا شما*ل واتختم علي قفايا لا فوووقيييي انت بتكلمي مالك الالفي. 
البنت بخوف:  والهي ابنك وتعالي عند الدكتور نتاكد ولا انت ناسي لما نمت معايا من شهرين. 
مالك بغضب:  انا اه عملت كده لكن انتي واحدة قذ*رة واكيد جايه تلبسيني التهمه دي. 
ماهي بدموع:  لا محدش لم*سني بعدك. 
عز جاه والصحافه ابدءت تاخد بالها. 
عز لمالك:  كفاية كده عشان الناس هتتجمع. 
مالك ببرود:  اوك اعملي حسابك يا بت انتي هنتاكد انه ابني ولا لا اقسم بالله لو لا لق*تلك يا و**سخه. 
ماهي بدموع:  ولو ابنك هتتجوزني وتعلن جوزانا قدم الكل. 
مالك ببرود:  هنشوف سلام. 
امر مالك الحارس يجيب ضحى علي العربية وهو هيمشي. 
................. 
فتحت عينيها بصدمه: انت. 
اسر بخبث:  نورتي يا بت عمي. 
ضحى بخوف وبترجع لورا:  ا انت خرجت من الس*جن امتي. 
اسر بمكر و بيقرب منها:  من زمان و ايه رايك في العز دا هيبقا ملكك لوحدك بس تتجوزيني.
ضحى بغضب:  انت انسان مر*يض انا واحدة متجوزة. 
غضب اسر بجنان: ايهههه. 
ضحى بتبلع ريقها:  اه متجوزة ر.... 
طخخخ. 
اسر بغضب قلع حزمة:  وحياة امي لربيكي جوز ميننن. 
ضحى ببخوف:  جوزي مالك الالفي لو يعرف انك خطفتني هيق"تلك. 
اسر ضر"بها بالحزم وفضل يضر"ب فيها لحد ما اغمى عليها. 
نزل بخوف: ض ضحى فوقي فوقييي... انتم يا كلااااااا"ب هاتوا دكتور بسرعة. 
شالها حاطها علي السرير جاه الدكتور ضم جر*وحها ومشي. 
اعد علي السرير جنبها وهي فاقدة للواعي بص علي شفيفها. و جس"مها بر*غبة مد ايده و يحسس عل"يها. 
اسر بهوس وجنان:  ا انتي هتبقي م مراتي و هجيب منك عيال كتير اه و هتبقى في حضني انا هق*تل جوزك وتبقى بتاعتي بتاعتي وبس بدء يقلع"ها هدومها قل*عها الفستان بتاعها وبقت بالهدوم الد*اخليه.
اسر بجنون: هحط بصمتي عليكي دلوقتي.
قلع التيشرت بتاعه وقرب منها و....... 
.......... 
مالك وصل الفيله. 
دور علي ضحى مش لاقها اتصل بالحارس..... 
مالك بغضب:  دوروا عليها في كل حتة مشغل معايا نسو"ان. 
الحارس بخوف: اؤمرك. 
رمي تليفونه كسره واعد طلع اللاب توب وشاف الكاميرات لاقي خطف ضحى عمل زوم لابس قناع. 
اتصل بعز:  اقلب الدنيا علي ضحى حالا. 
عز:  بندور يا مالك ملهاش اي اثر. 
مالك بعصبيه:  هيكون اخدها فين. 
عز:  اهدا انت بس هنلاقيها. 
مالك راح المخزن و شاف ابو ضحى: فوقلي كده مين له يد في خطف بنتك. 
ابوها بتعب:  مانت مشهور اكيد حد تبعك. 
مالك بغضب:  محدش يقدر يقرب من مراتي منهم انطق. 
ابوها بالم:  ا اسر. 
مالك:  اسر مين. 
ابوها:  ابن اخويا الغير شر*عي اتحبس و كان مجنون بيها داخل الس"جن عشان ضر"ب حد كان بيتقدملها مجنون بيها اتلاقيه هو. 
مالك بغضب:  ودا القيه فين انطق. 
ابوها:  في *****. 
مالك خرج وهو خارج قابل ماهي.
ماهي:  جبت الدكتور. 
مالك بغضب وزقها:  اوعي من واشي. 
عز جاه:  خاليكي انا هتصرف روح انت يا مالك. 
طلع يجري و الحراس كانوا وراه. 
راح العنوان والكل رفع سلا*حه و الدنيا ساكت. 
داخلوا وكسروا الباب و فضل مالك يدور ملقوش اي حاجه. 
مالك بعصبيه:  دوروا كويس ايههه. 
الحراس فضلوا يدورا في الفيله مش لاقيين اي حاجه  . 
عز اتصل ب مالك. 
مالك بعصبيه:  ايه الاخبار عندك. 
عز:  مش تمام دورنا مش لاقنها و للاسف في خبر تاني. 
مالك بغضب:  ايه انطق. 
عز:  ماهي فعلا حامل منك. 
مالك 😳😳..... 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent