recent
أخبار ساخنة

رواية ملكت الأسد الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة حسن

jina
الصفحة الرئيسية

   رواية ملكت الأسد الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة حسن


أسد خرج وهو بيلف فوطه حولينا وسطه وخرج دخل لبس وخرج
أسد. انتي
ملك. نعم
أسد. نامي
أسد نام على السرير
ملك بخوف. اقلع
أسد بهدوء. لاا نامي زي ما انتي
ملك بصتلو. ونامت ع الارض
بليل أسد فضل صحي مستنيها تقوم وتنام جانبه
أسد. نام انت بتفكر ف ايي
أسد حاول ينام معرفش
أسد قام شالها بهدوء وحطها على السرير واخدها ف خضنه
ملك كنت بتتدخل في حضنه اكتر وتتمسح فيه زي القطط
أسد نام علطول 
تاني يوم الصباح 
ملك قامت من النوم لاقت نفسها ف حضن أسد 
ملك حاولت تقوم بخوف 
حاولت تتحرك معرفتش 
أسد صاحيى من كتر الحركة 
أسد بعصبيه. فى ايي 
ملك بخوف. واللهي انا كنت نايمه ع الارض. ونبي بلاش تتضربني 
أسد. قومي جهزلي الحمام اخلصيي 
ملك قامت بسرعه دخلت الحمام. 
أسد فضل قاعد ع السرير 
اسد لنفسه. ازاي عملت كده. أسد فوق بق فوق 
ملك بصوت واطي. انا خلصت 
أسد دخل الحمام اخد دش وخرج 
عند ملك كنت قاعدة ع  السرير بخوف 
أسد. يلاا هتلاقي هدوم هنا البسها علشان هننزل نجبلك هدوم 
ملك بفرحة. بجد 
أسد بضيق. ايوه اخلصي 
ملك قربت من أسد وحضنته جامد. شكرا 
ملك دخلت الحمام بسرعه علشان تلبس وبعدين خرجت 
أسد اخدتهاا ونزل وركبوا العربيه 
أسد. اطلع ع المول *
السواق. تحت امرك يا اسد بيه 
بعد شويه وصلوا المول 
ملك بفرحة. الله دا جميل خالص 
أسد متكلمش كان بيفكر ف حاجه 
ملك اشترت هدوم كتيرررر 
لحد ما وصلوا عند المحل بتاع الهدوم الداخلية 
أسد لحراسة. خليكم هنا 
أسد دخل معها 
ملك كان وشها احمر ومكسوفه 
الشغاله ف المحل . نعم يفندم 
أسد. شوفي المدام عايزه ايي 
الشغاله. اتفضلي يفندم 
ملك كنت مكسوفه ومش عارفه تقول اي. ان. انا.
أسد. عايزين هدوم داخلية ليه ع مقاسها وكمان لانجيري
ملك مكنتش فاهمه يعني اييي لانحبيري
الشغاله. تحت امركك يفندم
بعد ما خلصوا
خرجوا وركبوا العربيه
ف الطريق ملك كنت تعبانه اويي وعايزه تنام
بعد شويه وصلوا
أسد. اطلعي انتي انا رايح مشوار
ملك..
ألسواق. الهانم نامت يا اسد باشا شكلها تعبانه خالص
أسد شالها بهدوء
أسد. جيبوا انتوا الحاجات طلعوا فوق
أسد طلع بيها ع فوق
وقفل الباب بعد ما حطوا الحاجات
اسد قلعها هدومها بهدوء ولبسها القميص بتاعه وقرب منها ودفن وشه ف رقبتها يشم رحتها
أسد قام بسرعه وخرج  نزل ركب العربيه
أسد. اطلع على هشام بيه
بعد شويه أسد نزل ودخل بهدوء وهو بيحاول يلمس كل  حاجه قدامه
هشام بستغرب. ايي أسد باشا منورنا النهارده
أسد بعصبيه. مالها.
هشام. هي مين
أسد بعصبيه. الزفته اللي انت جايبها مستحيل تكون واحده عاقله. انت مجوزني واحده مريضه
هشام بهدوء. بتقول كده ليه
أسد بصوت عالي. رد عليه. بقول كده ليه. كلامها تصرفت انها تروح المول تفرح زي الأطفال ايي اول مره تشوف مول لااا وكله كوم لما اقولها هنجلك هدوم تفرح وتحضني في وتنسه كل حاجه ف ثانية. واحده عاقله تعمل كده
هشام با امل. يعني انت نزلت معها تجبلها هدوم ليها
أسد لعن نفسه انه قال كده قدام ابوه. انا عايز افهم انت ازاي تجوزني واحده مريضه
هشام. بس هي مش مريضه وفعلاا هي أول مره تتدخل مول أو تخرج ف حياتها
أسد. نعم. دا اللى هوا ازي
هشام بهدوء. ملك بابها مات وهي صغيره وامها علطول راحت اتجوزت جوزها داا كان علطول بيحاول يقرب من ملك
أسد اتعصب من فكره ان حد بيلمسها غيره بس مسك نفسه
هشام. حاول كتير يقرب منها لحد ما ستها ام ابوها اخدتت بالها وساعتها خدتها تعيش معها ومكنتش بتخرج أو تخليها تتعامل مع حد خالص لأنها كنت خايفه عليها علشان كده ملك زي الملاك بتسامح وتفرح ع حاجات تفاهة هي اصلاا من حقوقها. وانا اصلاا كلمت دكتورة
أسد. دكتورة
هشام. مش  المعنى هى تفهمها كل حاجه المفروض واحدة ف سنها تكون فاهمها هتعرفها الدينا والناس وكل حاجه
.....
أسد مشي من غير ما يرد عليه
وطلع ركب العربيه وطلع ع الفيلا
أسد نزل من العربيه بتعب
وطلع ع فوق دخل الاوضه مسمعش صوت عرف انها لسه نايم
أسد غير هدوم ولبس شورت قصير بس ونام جانبها واخدتها ف حضنه
اسد. اعمل معكي ايي دلوقتي. انا مستحيل اخليكي تعرفي وتفهمي اي حاجه او اي حد غيري انتي مش هتخرجي من هنا. انتي ف عرين الأسد دلوقتي.
يتبع.....
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent