recent
أخبار ساخنة

رواية طفلة بين أحضان الشيطان الفصل السادس 6 بقلم مجهولة

 رواية طفلة بين أحضان الشيطان الفصل السادس 6 بقلم مجهولة
رواية طفلة بين أحضان الشيطان الفصل السادس 6 بقلم مجهولة

رواية طفلة بين أحضان الشيطان الفصل السادس 6 بقلم مجهولة

روان بخوف:انت عملت فيها ايه 
خالد ضرب*ها بالقلم:من حقي اعمل فيها اللي انا عايزه ازاي تهربي انا مش عارف اصلا ازاي وثقت فيكي صدقيني هتندمي 
روان: اعمل اللي انت عايزه اضرب*ني اس*جنني اقتل*ني اختي متلمسهاش هي كل روحي 
خالد: لو اذيتك انتي مش هتتأثري بس لو اذيت اختك هتتأذي اكيد لهذا السبب عطيت اختك سلسلة الماس فيها قن*بل*ة وانا عندي زر لو عملتي اي حاجة غلط هت*م*وت اختك فورا ههههه دلوقتي هتعملي ايه
روان: انت شيطان وك*لب وحقي*ر 
خالد قرب وجهه لوجهها وبهمس:انا من الاول قلت لك انا لوسفير نبر وان يالله مع السلامة عندي حفلة خطوبة لازم احضرها 
روان: طيب فكني عايزة اتحمم
خالد: ومين قال اني هاخذك معي 
روان: يعني هتتركني وحدي هنا 
خالد: انتي مش هتطلعي من الغرفة دي غير لما انا ارضى عن حضرتك 
روان: واختي
خالد: مفيش اختي او اختك فيه انا وبس لو عجبني تصرفك هطلعك بصفتك زوجة خالد اركون ماعجبني هتظلي عشيقة خالد اركون اوك 
تركها لحزنها ودخل للحمام وبعد خمسة دقائق خرج بكامل اناقته حتى روان لم تستطع ابعاد عيناها عنه وضع عطره  التفت لها وابتسم وخرج متوجها للحديقة فجأة رن هاتفه 
خالد: الوو............شكرا 
خالد: رنيييم
رنيم: نعم يافن
خالد: عايز لمياء وبابا عندي دلوقتي في المكتب يالله
رنيم: حاضر
#######
في حديقة اركون كان فيصل واقفا بكامل اناقته ينتظر حضور خطيبته مع اهلها 
رهف: اخي الحلو اهدى اخر مرة شفتك كذا لما كانت هتطلع نتيجتك 
فيصل: والله متوتر خايفة تصير اي حاجة تخرب لي فرحتي 
رهف: متخفش اطمن وتوكل على ربك 
فيصل: طيب كمال فين مظهرش من امس 
رهف: هيجي بعد ساعة فيه مشاكل بالشركة 
في مكتب خالد كانت لمياء جالسة بتوتر وجاسم كان واقفا بهدوء ومتوتر بينما كان خالد يصرخ عليهم 
خالد: انتوا شوهتوني الاول رايح يعمل صفقات وراي بإسم شركتي والثانية رايحة تلغيها بدون علمي لا  ازاي لمياء انتي العاقلة لو هو ماعنده عقل انتي عندك عقل وذكاء انتي لازم تجي تقولي لي وانا هحل الموضوع بسهولة انتي رحتي وهددتي الرجال بدلائل مزورة هذا غير قانوني هو وافق  عشاني 
لمياء: خالد انا كنت عايزة حل الموضوع بدون علمك لانك اكيد هتعصب 
خالد: بس مكنتش هتهان زي دلوقتي خالد اركون عمره ماتراجع عن صفقة ودلوقتي  مش عارف هعمل فيكو ايييه 
خرج من المكتب ودخل لجناحه وهو يرتجف توجه لدرج واخذ منه علبة دواء  وتناوله وشرب الماء وجلس على الكرسي وبعد مرور دقيقتان نهض وتوجه لروان وفك يدها 
خالد: اغراضك وتلفونك بالحقيبة اللي على الطاولة ولو حسيت بأي غلط اختك ه*تمو*ت 
خرج وهي دخلت للحمام استحممت وارتدت شورت اسود كان ضخما عليها وكأنها ارتدت بنطلونا وليس شورت وتيشيرت خمري وصل لنصف فخذها توجهت لشرفة نظرت لتراه واقفا يتكلم مع الصحافة 
روان: خايفة من حبك اكثر من كرهك لاني احب شخص غيرك يا خالد مقدرش احب شخص غيره توجهت لسرير وفتحت حقيبتها اخذت هاتفها  واتصلت فورا عليه لكنه كان يقفل عليها  وضعته على وضع الصامت ووضعته تحت السرير وحاولت النوم رغم الضجة والموسيقى 
########
الساعة التاسعة صباحا نهضت روان لتجده يضع عطره 
روان بتوتر: خالد
خالد: عايزة ايه
روان: انت جبت اغراضي بس ماجبت ملابسي واسفة اني لبست ملابسك بس والله مالقيت شيء البسه غيرهم 
خالد توجه لسرير وجلس جنبها ورفع شعرها عن عيونها 
خالد: زوجة خالد اركون مستحيل تلبس ملابس مرتين وصيت عليهم امس هيوصلوا النهاردة واي حاجة عايزاها انتي قولي لي بس
روان ودمعتها بطرف رموشها:ارجوك خليني شوف اختي 
خالد اقترب من وجهها:اختك بأمان لا تخافي تقدري تشوفيها بعد ما ارجع 
روان:طيب عائلتك تعرف انك تزوجت 
خالد: انا اعلنت امس اني تزوجت والكل عارف لهذا السبب انتي هتنزلي لتحت النهارده وهتتعرفي على عائلتي كلها 
فجأة اندق الباب نهض خالد وفتحه 
رنيم: سيدي هاذي الاشياء اللي طلبتها 
خالد: طيب رنيم الفطور جاهز 
رنيم: 9:30 هيكون جاهز 
خالد اقفل الغرفة وادخل الحقائب لغرفة الملابس الموجودة بالحمام 
خالد: يلا استحمي دلوقتي والبسي هدومك عشان منتأخرش اكتر من كده 
روان: طيب 
بعد دخول روان الحمام رن هاتفه 
خالد: الووو
نور: استاذ خالد انت تأخرت عشان كده كنت عايزة اذكرك انه عندك موعد مع كيفن كريستوفر 
خالد: طيب نصف ساعة وانا معكم 
خرجت روان وكانت ترتدي جينز باللون الاخضر ضيق وتيشيرت اسود وحذاء رياضي ابيض وسرحت شعرها على شكل ذيل حصان 
روان: انا جاهزة 
خالد: يلا اصلا تأخرت بسببك 
روان: هه ضحكتني 
فتح الباب وخرجت وانفتح الباب المقابل لغرفتهما وانصدمت صدمة عمرها عندما رأت شخص حرك كل مشاعرها 
يتبع ......
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent