recent
أخبار ساخنة

رواية عذراء مع زوجي الفصل السادس 6 بقلم مجهول

 رواية عذراء مع زوجي الفصل السادس 6 بقلم مجهول
رواية عذراء مع زوجي الفصل السادس 6 بقلم مجهول

رواية عذراء مع زوجي الفصل السادس 6 بقلم مجهول

احمد: انا بحبك والله بحبك  بقالنا شهرين متجوزين وكل ليله بستناكي تكوني اميرتي وانتي رافضه 
منى : قلت لك  طلقني 
احمد : انتي كنت عطول تهربي مني 
خبتعرفينيسستيني انك مش عاوزاني  وانا تعبت بدي وانتي بالمقابل ما بتهتمي ولا حتى عبرتيلي عن اعجابك 
 شكيت ان في حد تاني بقلبك ولما امي قالتلي انك حامل 
ومتأكدة وسألتها  هيا عملت اختبار حمل وقالت اه اسودت الدنيا ف وجهي و حسيت نفسب ضعيف 
مني ....انتي الهوا اللي بتنفسه 
منى بغار عليكي مجنون بيكي
 اديني  حبك وثقتك 
منى : انت مابقاش ليك مكان خلاص  بقلبي اذا واحنا لسه بنبني بالحب هدمته وكسرته انت واحد مجنون ....
انا بس هاكمل  معاك كمان ٣ شهور على الاتفاق الاول وبعدها  نطلق ...
احمد : بس انا بحبك 
منى : وانا بكرهك 😺😺🙅🙍
....
كانت عيونه متل الجمر 
وايديه ب يرتعشو طلع بسرعة من البيت وخبط الباب وراه وانا قعدت على الارض وبقيت  ابكي بجنون هدمني كسرني ...كنت حاسة ان قلبي متل الجمر جسمي كلو نار ..الدمعه بتنزل من عيوني بتحرق خدووودي  وانا بفتكر كلامه وهو بيقول  وانا بحبك والله بحبك 
والله بتنفسك ....
.بكيت كتير مش عارفه ازاي  نمت على الارض صحيت على صوت موبايلي وهو برن ...بصيت لاقيت  الدنيا ليل بصيت ف الساعه  لاقيتها ١ ونص  ...
.رقم غريب ... بيرن
 السلام عليكم مستشفى الطواريء مع حضرتك . احنا لاقينا  رقمك على موبايل  المصاب 
منى : خير..مين المصاب 
الممرضه: احنا ما نعرفش مين ياريت حضرتك تشرفينا تتعرفي على المريض..
منى : اوك مسافة الطريق 
نزلت على  شقه عمي ورنيت كتير على موبايل  احمد كان خارج التغطيه رحنا انا وعمي على المسشفى وسالنا 
وعدينا  على العنايه المركزه .
.كان احمد المصاب بس شفتو شهقت وكنت هاقع ع الارض اول ما شفته 
 كان كله شاش ودم ...
اخدت الممرضه منا الاسم وكل تفاصيل احمد وقالت انو عمل حادثه كبيره وكان سايق العربيه  بطريقه مجنونه ....👹
منى : يارب تحميه يارب ما يصيبه مكروه ...
امي : طولي بالك يا  بنتي قولي يارب 
ام احمد : يارب تحميه  يارب ماتضرني فيه
امي : يارب يا ام احمد وكلي امرك لربك 
قل لن يصيبنا الا ما كتبه الله لنا  صدق الله العظيم 
حاله احمد كانت خطره وكان لازم يفضل  ٢٤ ساعه تحت الاجهزه عشان يتاكدو انه سليم ويتاكدو ان النزيف وقف 
دكتور : ياريت تروحوا مافيش داعي لوقفتكم هنا لو حصل حاجه هانتصل بيكم .....
منى : مش هتحرك الا رجل احمد قبل رجلي ..
ابي :  ينظر الي ابو ابو احمد 
خللاص اخي خلينا نمشي والصبح نيجي   
امي :اي رايك ام احمد تروحي والصبح بدري بتيجي عشان  تشوفي اولادك وبيتك .....
مشيوا كلهم و سابوني  ...استاذنت الممرضه اشوفه  ٥ دقايق 
 لبستني مريله وكمامه ودخلت ...
حسيت قلبي بيتقطع لما لاقيت  كل مكان في جسمه عليه جهاز 
راسه كلها شاش ....وجهه اصفر ..حسيت روحي بتطلع .
دموعي بتنزل بغزاره ....
قربت منه بوسته من راسه
 زي ما كان بيبوسني ...
مسكت ايده وقعدت جنبه
منى : حبيبي عاوز  تسيني  
وتروح لمين 😢
 مين غيرك يا عيوني😂
 مع مين ها اضحك  مين اللي ها اسهر بحضنه بغيرك😢😢
امانه ما تسيبنيش خليك جمبي😢
حبيبي قوم انت سندي  انت حبيبي😢
 واخويا وابويا انت كل حاجه حلوه 
احمد انا  بحبك  ..... يا احمد 
 لا..... لا ...دانا اكتر من بحبك😢😢 
انااا بتنفسك ومسكت ايده الاتنين وبتبوس فيهم  وبتبكي ...وقالت😢😢
عرفت الوجع  وانت بعيد عن حضني ..😢.
.احمد مين اللي ها يدافع عني 😢
يلا يا احمد  قووووووم ....😢
حاسه انك  سامعني يلا يا حبيبي 
 خليك  قوي عاوزين نعيش مبسوطين😢
 عاوزين نجيب ولاد كتير 😢
نفسي انام في حضنك 😢
واصحى على ريحتك ...😢
صفر جهاز القلب ودقيقه كانت الغرفه مليانه دكاتره وممرضات طلبوا مني اطلع برا بسرعه ..وانا اقولهم سيبوني جنبه ابوسك ايديكم وخرجوني 
فضلت ١٠ دقايق  قدام اوضته 
رايحه جايه ادعي ربنا 
يتبع...
لقراءة الفصل السابع والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent