recent
أخبار ساخنة

رواية احببت مشاغبة الفصل السابع 7 بقلم الاء فوزي

 رواية احببت مشاغبة الفصل السابع 7 بقلم الاء فوزي
رواية احببت مشاغبة الفصل السابع 7 بقلم الاء فوزي

رواية احببت مشاغبة الفصل السابع 7 بقلم الاء فوزي


في الكليه عند البنات 
حنين ماااتقبلتش مع ملك النهارده بسبب كلامها ليها في التلفون اللي جرحها 
ملك شافت حنين من بعيد وديرت وشها ومشت 
حنين:بسنت استنيني هنا متمشيش 
بسنت : حاضر متغيبيش  
حنين: ملك .... ياملك استني. يااابت استني يخربيتك 
ملك بزعل: عايزه اي ياحنين 
حنين :امممم انتي زعلانه مني 
ملك بدموع : ايو ياحنين انتي اول مره تكلميني كدا وزعلتيني خالص منك 
حنين مسحت دموعها: طب بتعيطي لي ياعيوطه هانم حقك عليا والله كنت تعبانه وما عارفه بقول اي انا اسفه 
ملك : حصل خير .....بسنت عامله اي 
حنين اتغير وشها ع سيره بسنت: اي لا هيا كويسه الحمد لله بس مضايقه شويه ومش عايزه تقرب منك واحده واحده هتقرب تاني اووعدك بكدا ويلي بقا المحاضره بدات بعد ما تخلصي كلميني 
ملك : اوكي 
حنين بستها:سلام ياااقطتي 
ملك مع نفسها : ياتري ياحنين فيكي اي انتي وبسنت بداتوا تتغيروا معايا اوووي بسنت واتعودت اما انتي دانتي اللي شدتيني من شله السوء وانتوا اللي ليا ربنا يهدينا لبعض ودخلت محاضرتها 
بسنت : اممم هو انتي مزعله ملك ياحنين هيا بتعيط لي 
حنين : صراحه كلمتني امبارح بعد ما طلعت من عندك واتعصبت عليها و.............(وحكتلها اللي حصل)
بسنت:هيا ملهاش ذنب ياحنين ملك طيبه اوووي متزعلهاش 
حنين متفاجئه:انتي يابت انتي مش كنتي مش طيقاها ولا انتي عندك انفصااام ولا اي دا اي القرف اللي انا فيه دا ياربي 
بسنت :هههههه اهدي يامجنونه .....لا نا فكرت كويس وملك ملهاش دعوه متتاخدش في الرجلين اخوها اللي زباله يعني هو اللي يتعاقب هيا ملهاش ذنب 
حنين: طب هاتي بوسه بقا علشان هنرجع كلنا تاني شله نا وانتي وملك والبت القزره التانيه مريم 
بسنت : امال هيا فين ومختفيه لي 
حنين : بتصيف ياختي في الغردقه يااابختها بنت اللذينه دي ااه ياااااني ناس مسحوله هنا وناس بتتغردق في الغردقه يختاااااااااااااي اتاخرنا ع المحاضره يخربيتك وشدت بسنت وطلعت تجري
بسنت: ههههه براحه يخربيتك هتوديني في داهيه كدا 
حنين :طب بسرعه يختي الدكتور شكله لسه مجاااش الحمد لله ربنا نجدنا 
عند أسر في الشركه لسه معاد العياده مجاش 
أسر لسكرتيرته جهزيلي كل حاجه عايزه توقيع علشان مش فاضي الفتره الجايه ومش هكون موجود 
مروه: حاضر يافندم 
أسر تلفونه رن 
أسر : الو  ..... ايو يامايا
مايا : دكتور حضرتك معادك النهارده في العياده الساعه ٢
أسر افتكر أن المجنونه هتيجي النهارده ابتسم : اممم ايوا يامايا فاكر كويس نص ساعه واكون موجود 
مايا : اوكي يدكتور توصل بالسلامه باي
أسر : سلام 
وفضل يفكر في مواقف حنين معاه وبص لاديه اللي عضته منه وابتسم : والله مجنونه فعلا.ههه
قطع تفكيره صوت تلفونه 
أسر : الو 
سهير : اسر ياحبيبي ..متنساش معادنا النهارده 
أسر : معاد اي ياماما 
سهير : معادنا عند ماجده صحبتي انا عطتلهم معاد النهارده الساعه سبعه اوعي تتاخر 
أسر بضيق : حاضر ياماما. مع انه مش عاجبني اللي انتي بتعمليه بس حاضر نا حاليا هروح العياده هخلص شغل ونتقابل 
سهير بابتسامه نصر : اوكي ياااحبيبي يلي سلام 
أسر اتضايق وجات قدامه صوره حنين وهيا بتاكل البسكوت وبتقوله خد بسكوتك طعمه مش حلو ابتسم وخرج راح العياده 
_______________
صفاء : ايوا يابت ياحنين 
حنين: ايوا ياماما 
صفاء: خلصتي كليتك ولا اي  معادنا الساعه ٢
حنين : ايوا ياماما خلصت وهروح نا وبسنت خليكي انتي 
صفاء: امال بتخليني البس واجهز نفسي لي يابنتلجزمه طالما مش عايزاني اروح بترني تقولي البسي لي 
حنين :اه صح بخليكي تلبسي لي امممم اهي رياضه ياماما 
صفاء قفلت في وشها 
حنين  بصت التلفون وبصت لبسنت وملك :بتموووووت فيا 
وضحكوا كلهم 
بسنت بتحاول تفتح كلام مع ملك :هتيجي معانا ياملك 
ملك بابتسامه ومش مصدقه أن بسنت كلمتها ملك ببلاهه: اااااااا
بسنت : اي يابنتي بقولك هتروحي معانا حنين تعمل حشو درس ولا لا 
ملك حضنت بسنت جامد وفضلت تعيط وبسنت طبطبت عليها وقالتلها: حقك عليا عارفه أن كنت بتعامل معاكي بطريقه وحشه بس معلش كنت تعبانه وغصب عني والله 
ملك مسحت دموعها زي الاطفال : نا مش زعلانه منك خلاص طالما رجعتي تكلميني 
حنين بتاكل شوكولاته بتلذذ وموسخه بوقها وشكلها معفن طبعا  : اعععم هييييييح توحفاااا الشوكولاته دي تاخدو حته وردت علطول ع نفسها شالله تطفحوها 
ملك وبسنت بصولها وانفحروا في الضحك 
ملك: ههههههههههه يابت اكبري بقا يخربيتك 
بسنت : هههههههههههههه بوظتي اللحظه 
حنين : ماانتوا عمالين تحبوا في بعض والواحد مرارته يدوبك والله يلي ياااختي انتي وهيا انجروا ع العربيه 
بسنت: عربيه اهلك هيا يعني 
ملك : اراك توزع من مالك امك 
حنين : طب والله احلف مااركب وابقوا شوفوا مين اللي هيقنع اهاليكوا نخرج يوم الجمعه 
بسنت : بجد ياحنين هنخرج زي الاول وناكل ايس كريم ونتريق ع الناس 
حنين بصتلها بقرق: ابو لهب يتحدث 
ملك : حبيبتي يانينا هاتي بوسه 
حنين : اوعي يابت ياملزقه انتي يلي ااركبوا 
وركبو وملك وصلتهم العياده ورجعت الفيلا علشان سووووهيييير هاننم عايزاها 
ياتري اي هيحصل عند أسر وحنين ؟
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent