recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 بقلم ملك وائل

 رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 بقلم ملك وائل
رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 بقلم ملك وائل

رواية عشق الأدهم الفصل السابع 7 بقلم ملك وائل

ادهم بصدمه: هاجر 
طلع يجري عليها 
ويهزاها يمين وشمال 
ادهم بخوف : هاجر يا هاجر قومي بقا بطلي هزار  
هاجر اترمت في حضن ادهم ومسك فبه جامد 
هاجر بعيط: ادهم متسبنيش لزام يعني اعمل كده علشان تشوفو وعلي فكره بقا كانت بشوفك كل يوم وضربتو ف كتفو اهون عليك كده يا ادهم انا تعبانه من غيرك  
ادهم حضنها عي فعلا كانت وحشه بس برضو في دماغو انها خاينه 
ادهم قام من مكانو وقالها ياريت تاكل وشك اصفر ومشي من غير ما يسمع ردها 
 نزل  ركب العربيه وقعد وهو زعلان
هاجر كانت لسه قعده مش عارفه تعمل اي اكتر من كده 
ادهم ساق العربيه ومشي روح وفضل قاعد يفاكر
احمد كان قاعد علشان مكان الرصاصه كان لسه وجعه جدا كان بيفكر ينتقم من ادهم ازاي ومش عارف هيعمل اي معاه.....
هاحر قامت لبست ونزلت راحت شقه ادهم 
خبطت ادهم قام يفتح واتصدم ان هاجر هي الي علي الباب كان هيقفل الباب بس هاجر سبقته ودخالت 
ادهم:يانعم 
هاجر بدموع:عوزه فرصه وحده بس يا ادهم علشان خاطري انا مش عارفه اعيش من غيرك معنديش حد وانتا عارفه ان انا مش بعرف اعدي اليوم غير برخامه بتاعتك يا ادهم علشان خاطري بلاش تبعد عني مش بابا جوزني ليك علشان تحافظ عليا يا ادهم علشان خاطري فرصه وحده بس
ادهم ببرود:اتفضلي اطلعي بره 
هاحر بعيط:انا عملت كل حاجه ولسه انتا مصمم ان انا خاينه مع اني مش عارفه انا هعمل كده ليه وانا وحده متربيه بس خلاص يا ادهم يبقا تطلقني رسمي علي الورق انا مش عوزه غير كده وانتا مصمم علي كده 
ادهم:تمام هبقا اجيب المأذون ويبقا الطلاق رسمي 
هاحر نزلت وفضلت تعيط روحت علي شقتها وفضلت تعيط لحد ما نامت 
احمد كان قايم يفت التلاجه يشوف فيها اي بس مكانش فيه حاجه قام لبس ونزل يجيب حاجات للبيت...
اول ما نزل فضل ماشي كتير راح ججاب الي عوزه لحد ما خلص كل حاجه وكان بيعدي الطريق والفلوس وقعت منو ميل يجيبها ولسه بيعدي كانت عربيه رمتو لبعيد 
الناس كلها اتلمت ف المكان واخدو احمد علي المستشفي 
دخال اوضه العمليات بسرعه الحاله كانت صعبه 
وبعد ساعه  بظبط الدكتور خرج من اوضه العمليات 
مكانش حد مستني احمد علشان ملهوش حد لكن الي خبطو كان واقف 
هو:عا يا دكتور طمني الحاله الي دخالت من ساعه عامل اي
الدكتور:هو كويس هيتنقل الاوضه عاديه دلوقتي 
هو:الحمد الله يا رب كل مصارف المستشفي عليا 
الدكتور:تمام تقدر تنزل الحسابات تحت 
هو:تمام 
بعد شويه احمد اتنقل الاوضه العاديه وبداء يفوق كان وشو كلو جروب وايدو ورجلو خدوش وجروح 
بدتء يفوق ويتكلام  الراجل الي خبطو دخالو 
هو:انا اسف جدا انا كانت بتكلام في التلفون ومكانتش مراكز انا دفاعت كل مصارف المستشفي وتلفونك اتكسر معرفتش اوصل لحد من اهلك اتفضل ده تلفوني تقدر تكلام الي عوزه 
احمد بتعب :حصل خير بس لمه تبقا سايق بلاش تلفون انا كانت ممكن اموت وانتا هتتسجن 
هو:لاء بعد الشر عليك وانشاء الله خير انا همشي دلوقتي وهاجي بليل وهطمن عليك بس شوف هتكلام مين الاول  
احمد رن علي ادهم لكن ادهم كان نايم 
رن تاني ادهم فاق من النوم ورد علي التلفون واول ما رد 
احمد:ادهم 
ادهم بغضب:عوز اي تاني يا حيو*ان 
احمد:عوزك تاجي المستشفي دي****
ادهم:ليه انشاء الله 
احمد:لو عوز تعرف كل حاجه وليه هاحر كانت بتكلامني تعالي وقف السكه الراجل اخد الفون ومشي 
ادهم فضل يفكر يروح ولا لاء لحد ما قام لبس ونزل فتح العربيه وراح علي المستشفي الي احمد قالو عليها اول ما وصل دخال المستشفي وسئال علي الحاله 
ادهم:هو الحاله الي كانت فيها حدثه واحد اسمو احمد علي الممرضه:اوضه رقم 13 
ادهم:تمام شكرا 
وطلع الاوضه وفتح الباب من غير ما يخبط احمد اتخض
ادهم بغضب:عوز اي انا مش طايق اشوف وشك 
احمد بهدوء:مش عوز حاجه بس حابب اقولك ان هاحر مش خاينه 
ادهم بصدمه:........
يتبع ......
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent