recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت لدغة الفصل الثامن 8 بقلم آلاء عوض

jina
الصفحة الرئيسية

  رواية أحببت لدغة الفصل الثامن 8 بقلم آلاء عوض

رواية أحببت لدغة الفصل الثامن 8 بقلم آلاء عوض

رواية أحببت لدغة الفصل الثامن 8 بقلم آلاء عوض


في بيت سما
رامز وأم رامز موجودين عندهم
رامز / امال بنتك فين يا طنط
ام سما / من ساعت مرجعت معاك وهي نايمه
رامز / يلهوي نايمه من الضهر للمغرب😧
ام سما / اه والله يابني
رامز / احم طب ينفع اروح اصحيها
ام رامز / مينفعش يا رامز عشان الحجاب
ام سما / لاء هي نامت اصلا بالاسدال كانت بتصلي الضهر ونامت استنى كده هشوفها
ام سما دخلت اوضه سما براحه وشتفتتا نايمه بالاسدال 
ام سما / خش صحي الغيبوبه دي يا رامز دي هرقضي العيد كله نايمه 
(ملحوظه يا بنات ابو سما وابو رامز متوفين اكيد انتو مستغربين ازاي أم سما وافقت أن رامز يخش لسما لأنها عارفه انه بيحبها وعارفه ان بنتها بتحبه عشان كده وافقت)
رامز دخل اوضه سما وكتم ضحكته بالعافيه على شكلها وهي نايمه
رامز ب / سما سما سماااا قومي
سما بنعاس/ انت كمان يا يامز هتجيلي في الأحلام
رامز / يا بت قومي ده حقيقه
سما بهلوسه / ده انت رخم في الحلم شبه الحقيقه بردو
رامز فضل يضحك عليها عشان بتتكلم وهي نايمه 
رامز / قومي يا سما
سما مفيش رد
رامز طلع جاب ازازه مايه
وهوبااااااا😂😂
سما قامت مفزوعه
سما / ااااه يا يخم يا حماي
رامز / فكره يا سما اول مره اتقابلنا وانت بتقوليلي يا حماي 😂😂
سما / طبعا فاكيه هي دي حاجه تتنسي اي ده اي ده انت اي إللي دخلك هنا
رامز بخبث / امال لو عرفتي انا عملت اي وانت نايمه
سما بخضه / يلهوي انت هببت اي
رامز كل ده بيضحك على تعابير وشها
سما / انطق يا عم هببت اي
رامز / والله ما هببت حاجه يلا تعالي نخرج
سما / ما احنا خيجنا النهايده
رامز / اصل صحابي عزمني انا وانت
سما باستغراب / وهما عيفوني منين
رامز / عرفوكي منين اي انا كل حاجه بخدك معايا فيها 😂😂
سما / اه صح نسيت بس انا اي إللي هيجبني مع صحابك الشباب 
رامز / ما هو هيجيبو مراتتهم 
سما / حلو الكلام 
رامز / يلا قومي البسي وانا هستناكي بره بس البسي شبهي احسن
سما / خلاص اوك
رامز طلع وسما لبست نفس هدوم الصبح عشان عايزه تكون شبه رامز 
رامز وسما مشير على المكان اللي صحابي بيتجمعو فيه
✨✨✨✨✨✨
بعدها بساعه كان وصلو عند الجنينه اللي فيها صحاب رامز
رامز / احنا جينا يا شباب
صحاب رامز / منورين
رامز / دي سما صحبتي اكيد عرفنها
صحاب رامز / اكيييد 😂😂
رامز / طب يلا يا شباب نسيب الحريم مع بعض شويه
صحاب رامز / اه يلا
رامز وأصحابه قامو يتمشو شويه
كاميليا مرات كريم صاحب رامز 
كاميليا / تعالى يا سما اقعدي متتكسفيش
سما قعدت معاهم وهزرت شويه واتكلم شويه لحايت ما جيه السؤال اللي وترها
ساميه مرات محمد صاحب رامز
ساميه / بس انت ورامز اي النظام
سما باستغراب / نظام اي
ساميه / يعني مقضينيها كده صحوبيه وبس مش ناويين تتجوزو
سما / الصياحه احنا صحاب وبس مفكيناش في موضوع الايتباط
ساميه / فكري كويس يا حبيبتي  شكل رامز بيحبك اوي اوعي تضيعيه من ايدك نصيحه من اختك
سما / أن شاء الله
سما ورامز خلصو قعدتهم مع بعض وبعدين مشيو طول ما هما في الطريق وسما سرحانه في كلام ساميه
رامز / مالك يا سما سرحانه كده ليه
سما / هااا لا مفيش
رامز / انا عارفك يا سما قولي حصل اي
سما / هو احنا هنفضل كده لحايت أمته
رامز /كده اللي هو ازاي يعني
سما / يعني هنفضل مقضينتا كده صحوبيه وبس 
رامز / هو في حد قالك حاجه 
سما حكت كل حاجه لرامز 
رامز / الصراحه عندها حق 
سما / يعني اي 
رامز / يعني بحبك يا سما 
سما بصدمه / اييي
يتبع.....
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent