recent
أخبار ساخنة

رواية طفلة الآدم الفصل التاسع 9 بقلم ملك محمد

 رواية طفلة الآدم الفصل التاسع 9 بقلم ملك محمد
رواية طفلة الآدم الفصل التاسع 9 بقلم ملك محمد

رواية طفلة الآدم الفصل التاسع 9 بقلم ملك محمد

غزل: مش موافقة 
آدم: نعم 
غزل مش موافقة وسلام بقا عشان اتأخرت وجت تمشي 
آدم وهوا بيمسكها: يعني دا اخر قرار 
غزل بثبات: آه وعن اذنك 
وسبته ومشيت 
آدم ركب عربيته وبيسوق وهوا عشمه بأنها توافق رااح وتوقعاته اتخذلت 
غزل في نفسها: ايوة دا الصح بلاش هبل 
قلبها: لية موافقتيش ماانتي كدا هيفتكر إنك خذلتيه 
عقلها: احسن انها موفقتش اية كرامتها فين في كل داااا وكمان متنساش الكلام القاله عليها 
غزل: بسسس خلاااص كفاية ومشيت 
روحت غزل
ايات جريت عليها: عملتي ايه 
غزل وهيا بتخلع الكوتش: قولتله مش موافقة 
ايات: اية لية وازاي 
غزل بستغراب: اية الأذاي ايات انا عارفة انك زهقتي مني بس ولهي لوعايزاني امشي دلوقتي امشي همشي 
ايات: معقول تفكري فيا كده بعد ماكلنا عيش وملح مع بعض عمتا ياستي بس توقعاتي انك هتوافقي مش اكتر عمتا انا داخلة انام وفية العشا في التلاجة انا مش جعانة جايا تمشي 
لقت غزل بتعيط 
ايات: غزل طب بتعيطي ليه دلوقتي 
غزل: تعبت ياأيات اي بنت زي مابيكون كل العايزاة انها تتعلم وتحقق البتتمنى وتكون عايشة في حياة مستقرة وهادية لكن انا تعبت مش عارفة حسة اني خسرت آدم لأنوا شخص كويس جداً 
وكمان انا صليت استخارة وحسيت براحة شديدة يعني سألت ربنا وصليت كنت حسة براحة كبيرة انا تعبت وفي متاهة كبيرة جدا 
أيات وهيا بتخدها في حضنها: اهدي اهدي يغزل هوا انا معرفهوش ولا عمري شوفته بس انتي حتة لو اجوزتيه انتي لسة صغيرة اووي لسة طفلة بصي يغزل ادخلي اتوضي وصلي وخدي بيجامة من عندي وعيطي في صلاتك وخدي من الدرج عندي في الأوضة المصحف هتلاقيه اقعدي واقري قران وانا هعملك حاجه نشربها ونشوف هنعمل ايه 
غزل بصتلها وقالتلها: بجد شكرا على كل حاجة انتي بتعميلها ليا شكراً 
أيات: حببتي قولتلك اني اختك 
غزل: احلى اخت 
قامت غزل وعملت زي القلتهولها بظبط وايات دخلت تعمل حاجة يشربها 
عند آدم وصل الفيلا لقى الأسعاف وملك بتعيط 
آدم بخضة من المنظر: ملاك ملاك فيه ايه؟ 
ملاك بعياط: ماما ماما دخلت اوضتها لقتها مغم عليها اتصلت بيك كتير م بترد خاالص اتصلت بالأسعاف جت وخدت ماما 
انا هركب مع ماما وانت اسبقنا على هناك بالعربية يلااا 
آدم: تمام ماشي يلا 
ركبت ملاك مع مامتها في عربية الاسعاف وادم وراهم وصلوا المستشفى ومامتوا دخلت المستشفى والدكتور جوا بيكشف عليها وملاك برا بتعيط وأدم وخدها في حضنوا واتصل بفهد يجي 
جاة فهد والدكتور طلع 
الدكتور: آدم بية والدة حضرتك خدت علاج غلط مش علاجها وحصلها سكتة قلبية بسبب القلب وياريت متعرضهوهاش لأي ضغط او جهد وعصبية وكويس انكوا لحقتوها في اسرع وقت عن اذنك وتقدر تدخلها 
دخلوا آدم وملاك وفهد يطمنوا عليها 
مامت آدم بتعب: اطلع برة م عايزة اشوفك وبتشاور على آدم 
آدم بحزن: امي اناا 
مامت آدم بصت الناحية التانية وهيا مش عايزة تسمعوا راح آدم طلع براا 
ملاك: كدا يماما تخوفيني عليكي 
مامتها: حببتي متخفيش انا كويسة ملاك راحت حضنتها 
فهد: الحمدلله على السلامة يست الكل 
مامت آدم شهد: الله يسلمك يابني 
فهد: مش ناوية تحني على آدم شوية يشهودة 
شهد: انا بربية علشان يتعلم ميقولش كدا تاني على حد مأذهوش وبعدين انا بدعي كل يوم يلاقيها ولهي 
فهد: يارب 
آدم طلع براا وقرر انو يتصل بغزل لأنو خد رقمها من المطعم 
عند غزل كانت قاعدة مع أيات بيشربوا كوفي 
لقت رقم غريب بيتصل عليها 
غزل: الو مين معايا    اااااااية طيب تمام انا جاية حالا 
أيات: فية اي يابنتي 
غزل: آدم اتصل بيا وبيقولي إن مامتوا في مستشفى 🏥******
وعايزة تشوفني 
أيات: طب اصبري انا جاية معاكي 
غزل: طيب يلاا لبسوا وراحوا غزل وايات بعربية أيات 
وصلوا المستشفى القال عليها آدم 
غزل في الأستقبال: لو سمحت فية ست كبيرة لسة جاية هنا حالا 
الاستقبال: سنية قصدك الأستاذة شهد اللسة جاية دلوقتي 
غزل بتردد: ااه 
الاستقبال: الدور التاني غرفة رقم 9
غزل: تمام 
وطلعت هيا وايات 
غزل: آدم فين طنط شهد 
آدم بفرحة انو شافها: جوا اتفضلي دخلت غزل ومعاها أيات 
غزل وراحت تحضن شهد: طنط اذيك وحشتيني 
شهد: ااه يكلبة كدا تمشي ولازم اتعب علشان تيجي 
غزل وهيا بتضحك بين دموعها: معلش سامحيني المهم انتي عاملة ايه واي اخبارك 
شهد: اهو زي ماانتي شايفة الحمدلله على كل حال 
آدم: اهوا جبتاهالك كدا راضية عني 
شهد بضحك: اااه راضية آدم رحلها وحضنها 
وملاك حضنت غزل وكل دا وايات واقفة هتموت من الكسوف ومن فهد المشلش عينو من عليها 
آدم: احم احم اي يمعلم 
فهد باحراج: اي يأدم 😂🙂
ايات لمحاولة تغير الجو: اهلا استاذ آدم انا ايات الأسيوطي صاحبة شركة ICUO للأزياء صاحبة غزل ألف سلامة على حضرتك يطنط 
مامت آدم شهد: اللة يسلمك يبنتي 
آدم: اهلا بحضرتك استاذة ايات 
فهد: اهلا وسهلا بيكي ياأنسة ايات 
ايات بكسوف: اهلا بحضرتك 
بعد شوية ادم وهوا بيوصل غزل 
آدم: شكرا انك جيتي واوعدك م هتشوفيني تا ••••
غزل بمقاطعة: آدم انا موافقة 🙂🙂
يتبع ......
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent