recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت تلك السمراء الفصل العاشر 10 بقلم حورية

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أحببت تلك السمراء الفصل العاشر 10 بقلم حورية

رواية أحببت تلك السمراء الفصل العاشر 10 بقلم حورية

رواية أحببت تلك السمراء الفصل العاشر 10 بقلم حورية


فرح:- يوسف.. 
يوسف بصدمه:- فرح.. 
فرح بضحك:- بقا هو ده شغلك المهم يا يوسف..
يوسف بتوتر:- فرح اهدي وياريت تفهميني.. 
فرح بعصبيه:- افهم ايه قولي افهم انك خا*ين وشخص كد*اب يـ يوسف.. 
اميره بخبث:- هي دي مراتك السمرا يـ يوسف.. 
يوسف بغضب:- اميررره.. 
وفجاه صوت كف نزل علي وش اميره.. 
اميره بغضب:- انتي ازاي تمدي ايديك عليا يـ حيوا*نه.. 
فرح ببرود :- لما تتكلمي عليا تتكلمي باحترام انتي مش هتقارني نفسك بيا انتي واحده اكيد عارفها من الشارع اما انا بنت من عيله محترمه.. 
ساره بعصبيه:- مكنتش اتوقع منك كده يـ يوسف.. 
يوسف:- ياريت تسمعيني يا فرح وبعدين خدي قرارك.. 
فرح:- مش عايزه اسمع حاجه بس تصدق يـ يوسف انتوا الانتين شبه بعض .. 
اميره بابتسامه:- اكيد يا حبببتي 
فرح بتكمله:- نفس الوسا*خه.. 
ياريت تطلقني بهدوء.. 
يوسف بعصبيه:- مش هطلقك يا فرح انتي فاهمه.. 
فرح ببرود:- هنشوف يـ يوسف  وسبته ومشيت.. 
ساره بحزن:- هو مش يستاهلك يا فرح.. 
فرح ببكاء:- بس انا حبيبته يـ ساره من كل قلبي ليه يعمل فيا كده..💔 
ساره بحزن:- اهدي يا حبيبتي كويس ان ربنا كشف حقيقته قبل ما تعملوا الفرح.. 
فرح بحزن:-معاكي حق يـ ساره..   
ساره:- يلا يا حبيبتي نمشي من هنا عشان الوقت اتاخر.. 
فرح بحزن:- يلا..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في بيت فرح.. ✰
ادهم بخوف:- اتاخرتي كده ليه فرح.. 
فرح بحزن:- مفيش يـ بابا بس كنت مع ساره قاعدين علي البحر و نسينا الوقت.. 
ادهم بحب:- تمااام يا حبيبتي ادخلي ارتاحي انتي شكلك تعبانه.. 
فرح:- حاضر.. 
في غرفه فرح... ♡
ميرنا:- مالك يا فرح.. 
فرح بابتسامة:- مفيش يا روح فرح بس انا تعبانه عشان طول اليوووم بره.. 
ميرنا:- يعني انتي مش مخبيه عليا حاجه يا فرح.. 
فرح:- لا ميرنا هخبي ايه يعني.. 
ميرنا بحب:- طيب تصبحي علي جنه.. 
فرح:- وانتي من اهلها.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في شقه الزمالك عند يوسف.. ♡
يوسف بغضب:- انتي اللي عرفتيها صح..  ومش عايزك تكد*بي
اميره بخوف:-  ايوه انا.. 
يوسف ماسكه من شعرها.. بقا واحده رخي*صه تعمل فياكده.. 
اميره ببكاء:-ما هي كانت لازم تعرف  وكانت هتعرف في يوووم من الاياااام... 
يوسف بعصبيه:- تقومي تروحي تقولها وتجبيها الشقه هنا يـ زبا*له.. 
اميره:- مكنتش اقصد صدقني.. سيب شعري يـ يوسف.. 
يوسف:- صدقيني انتي لو فرح سبتني هتندمي علي اليوم اللي عرفتيني فيه... وسبها ومشي
اميره بخبث:- صدقني انت اللي هتندم يـ يوسف علي ضربك ليا ده.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في فيلا البحيري.. ♡
احمد بعصبيه:- اقف عندك يا يوسف.. 
يوسف:- نعم يـ بابا.. 
احمد بغضب:- انتي ازاي تيجي سكران بالمنظر ده هاااا.. 
يوسف بهدوء:-  اسف يا بابا مش هتكرر تاني.. عن اذنك هطلع انااام.. 
احمد بغضب:- اتفضل.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح اليووم التالي... ♡
عند فرح.. ♥
_ اصحيييييي يا فرررررح.. 
فرح بعصبيه:- في ايه يا ساره علي الصبح.. 
ساره:- اتاخرنا علي الجامعه يا فرحتي.. 
فرح بهدوء:- بس انا مش رايحه.. 
ساره:- من قال كده.. 
فرح:- انااا.. 
ساره:- لا يا حبيبتي مش عندنا الكلام ده انتي هتقومي تلبسي وتيجي معاايا مع انا مش هروح لوحدي  و.. 
فرح:- بسسسسس اسكتي انا قايمه البس ده مصدقت ماصوره وفتحت.. 😂
ميرنا بضحك:- اهم حاجه الثبات علي الراي... 
فرح بابتسامة:- طبعاا.. 
ميرنا:- طيب انا همشي بقا عشان معاد الجلسه يا فرح... 
فرح:- تمااام يا حبيبتي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
عند يوسف.. ♡
يوسف:-صباح الخير يـ بابا.. 
احمد. بهدوء:- صبااااح النوور
يوسف:- انا اسف علي اللي حصل امبارح اوعدك مش هتكرر تاني.. 
احمد:- اتمني ده اللي يحصل.. 
يوسف:- طيب انا رايح الشركه.. 
احمد:- تمااام... 
꧁꧂                                    
في شركه البحيري جروب.. ♡
براء بحزن:- انت غلطان يـ يوسف المفروض كنت عرفتها من الاول.. 
 يوسف:- كنت عايزني اعمل ايه يعني اروح اقولها ايه اني اكتشفت بعد كل المده دي اني عندي طفل عمره خمس سنين.. 
براء:- طيب انتي هتطلقها زي ما هي عاوزه.. 
يوسف:- مستحيل ده يحصل فرح ملكي ومش لحد غيري.. 
براء:- ربنا يريح قلبك يا صحبي.. 
يوسف:- امين يارب 
براء:- انا هروح اشوف شغلي سلام.. 
يوسف:- سلام.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
مر شهر بدون أحداث تذكر غير أن ميرنا في نهايه العلاج بتاعها وفرح رافضه تسمع يوسف نهائي...
في بيت فرح.. ♡
ادهم بعصبيه :- ياريت تفهميني ايه اللي بيحصل يا فرح بقالك فتره متغيره وقاعده في اوضتك ومش بتخرجي منها.. 
فرح بحزن:- صدقني يـ بابا مفيش حاجه.. 
ادهم بهدوء:- انتي بتكد*بي يا فرح نظره عينك بتقول غير كده.. فرح انا  ابوكي يعني سندك وهكون في ضهرك في اي وقت.. 
فرح بحزن:- حكتله علي اللي حصل طول الفتره دي كلها.. 
ادهم بغضب:- ازاي يا فرح مش هتقوليلي حاجه زي كده للدرجادي مكنتيش واثقه فيا اني اقدر اجبلك حقك... 
فرح بحزن:- انا اسفه يـ بابا بس انا مكنتش عارفه اعمل ايه.. 
ادهم بهدوء :- تمااام 
ورن علي احمد والد يوسف وقاله انو عاوزه في موضوع ضروري هو و يوسف.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
بعد ساعه يوسف واحمد وصلوا 
احمد بابتسامة:- اذيك يا ادهم.. 
ادهم:- الحمد لله بخير.. 
احمد:- ايه هو الموضوع اللي عايزني فيه انا ويوسف...
ادهم بهدوء:- يوسف يطلق فرح.. 
يوسف بعصبيه:- اسفه يا عمي انا مش هطلقها.. 
فرح:- بس انا عايزه اطلق.. 
احمد:- في ايه يا ادهم ممكن تفهمني.. 
ادهم حكله علي كل حاجه.. 
احمد بحزن:-  ليه يا يوسف.. 
يوسف:- انتوا فاهمين غلط يا بابا.. 
ادهم ببرود :- ارمي عليها اليمين يلا.. 
يوسف بعصبيه:- مش هطلقها يا عمي.. 
احمد:- فكري تاني يا فرح في موضوع الطلاق.. 
فرح بحزن:- اسفه يا عمي انا معتش واثقه في يوسف خليه يطلقني.. 
احمد بحزن :- طلقها يـ والا ولا انت ابني ولا  اعرفك... 
يوسف بحزن :- انتي  طالق  يا فرح.. 
ادهم بهدوء :- بالتلاته يـ يوسف.. 
يوسف بدموع:- انتي طالق بالتلاته يا فرح... 
فرح:-.... 
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent