recent
أخبار ساخنة

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل العاشر 10 بقلم راندا علي

jina
الصفحة الرئيسية
 رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل العاشر 10 بقلم راندا علي
رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل العاشر 10 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل العاشر 10 بقلم راندا علي


سليم بغيره / كارما اهلا بحضرتك 😂😂😂
كارما مستغراب / دكتور هو في حاجه 
سليم / لا ابدا 😂
وراح دخل اوضته😂
كيان / الحمدلله دايما بتيجي ف الوقت المناسب 😂 تعالي ندخل اوضتي
كارما بتفكير / كيان هو مالوا دكتور سليم 
كيان يتغير الموضوع / مالوا مهو زي النح*س اهو 😂😂😂
Randa Ali.
كارما بغيظ / نح*س ف عينك متقوليش كدا 😂😂😂
كيان / عي*نك ف نن 😂 عينك لما يط*لع أن شاء الله انا ات*شتم 😂😂😂😂😂😂😂
كارما بترجع لوراه من الخوف / كوكو مالك ي حبيبتي بهزر اكيد مقصدش ي روح قلبي 😂😂😂😂
كيان بعدم ثقه وبتبصلها😂😂😂😂
كارما قربت وبستها بخوف / بهزر ي روحي
كيان سكتت بعدها بضحكه / اسكتي نسيت احكيلك
كارما / اي في احكي قولي سليم عاوز يتجوزني صح 😂
كيان / هو مخك دا مفهوش غير سليم وبس 😂
كارما بحزن / امال اي
Randa Ali.
كيان طلعت الفون وفتحت الوتس / بصي الغب*ي دا دخلي شوفي عملت اي في😂😂😂😂
كارما فضلت تقراءه وهي عماله تضحك😂😂😂
كارما / يلهوو*وي ي كيان انتي لسانك 😂مش سايب حد كدا ابدا😂😂😂😂
كيان بتقرب منها / قصدك 😂اني لساني طويل 😂صح كدا😂😂😂
كارما بترجع لوراه وبخوف / تعرفي😂 أنه يستاهل عشان😂😂😂😂 ميدخلش ل بنات الناس تاني 😂😂😂
كيان قعدت / ايوا كد اتعدلي😂😂😂
كارما بشك / هو جاب رقمك منين ميكنش مروان لان دايما عيونه عليكي😂😂😂😂
كيان بتأكيد / لا طبعا هو هيجيب رقمي منين مش هو 
كارما / يلا نذاكر بقي احسن بو*مة الف*قر 😂😂😂عندنا بكرا وعملنا امتحان وهو مبيصدق يمسكلك😂😂 علي غلطه 
كيان بضحك جامد / انتي كل شويه تطلعي عليه اسم 😂😂😂😂
كارما بضحك / yes😂 بس تعرفي أنه قمر😂😂 بس أسلوبه دا اللي بيخليني😂😂😂 اطلع عليه الاسماء دي
كيان / اممم قمر وسليم حلو اوووي الكلام😂😂😂😂
كارما بتسرع / اقصد الشكل بس والله لاكن سليم دا كل حاجه جميله عندي😂😂😂😂😂😂😂
Randa Ali.
كيان بقرف / عم المحن😂😂😂 خف شويه ويلا نذاكر😂😂😂
كارما / لما نشوف حضرتك لما تحبي هتبقي اي😂😂😂😂😂
كيان بثقه / مش انا اللي بتاعت الكلام العيال دا😂😂😂😂😂( متعرفش أنها هتبقي اكتر من كارما ف الحب )
كارما / لا والله كلام عيال ماااااااشي لما نشوفك انتي و.. ولا😂😂😂😂 بلاش يلا نذاكر
وبدأنا نذاكر 😂 ومتنحين بردو😂😂😂😂
كيان / يلا ي حلوه علي سليم 😂😂😂😂
كارما / لا مش كل مره ثانيا هو مش طاي*قني 😂😂😂
كيان بضحكه بمكر / لا متقلقيش روحي يلا😂😂
كارما / قولتلك هو مش طاي*قني 😂😂😂
كيان / روحي بس ونتي ليكي عندي خبر هيفرحك اوي😂😂
كارما / احلفي قولي هو اي هاااا اكلمي 😂😂😂😂
كيان / يخرب*يتك ويخربي*ت سنينك اتهدي مش هقولك غير لما تروحي😂😂😂😂😂😂
Randa Ali.
كارما / ماشي بس اتفقنا هتقولي واخدت الكتاب وراحتله اوضته خبطت علي الباب 
سليم ماسك الفون وبيكلم / ادخل😂😂😂
دخلت كارما 
سليم ف الفون / ماشي ي حبيبتي هلبس وهعدي عليكي لانك وحشتيني اوي اوي اوي وعاوز اشوفك😂😂😂
كارما بغيره ودموع محبوسه وعصبيه / دا اي ان شاء الله دا ومين دي اللي بكلمها😂😂😂😂😂😂
سليم / طيب ي حبيبتي هقفل وهكلمك وقت تاني وقفل😂😂😂😂
سليم بعصبيه / انتي ازاي تكلميني كدا اصلا وبتاع اي تسالي ليكي الحق ف اي متكونيش خطيبتي
كارما حست بوجع جامد وأنها اتج*رحت من كلامه دموعها نزلت 
Randa Ali.
كارما بدموع / ا.ن.انا اسفه فعلا مليش الحق والكتاب وقع منها وطلعت تجري علي الباب ومشيت 
كيان قامت تجري / كارما استني استني سليم في اي حصل ولي صوتكم كان عالي كدا
سليم بعصبيه وقرب من كيان / شغل الاس*تهبال دا مش عليا انا هي جيالك انتي ملهاش الحق تدخل ف حياتي ولا تدخلي اوضتي
كيان بصتله / انت بتزعق كدا لي ليا اصلا وهي بس عشان انت الدكتور ف الجامعه كانت جايه توريك مسأله
سليم بزعيق / انتي تح*ترمي نفسك معايا وصوتك دا ميعلاش عليا وتل*مي نفسك وتح*ترمي نفسك معايا
كيان بعصبيه / انا مح*ترمه غ*صب عن عينك
سليم ض*ربها ب لقلم جامد ودي اول مره يمد ايدو عليها
كيان حطت أيدها علي خدها ودموعها نزلت وبصتله ودخلت أوضتها وقفلتها ونامت علي السرير وفضلت تعيط جامد
Randa Ali.
سليم بزعل جامد / غبي غبي ازاي تعمل كدا 
رقم غريب دخل ل كيان 
_ زعلانه لي 
كيان قامت وهي بتعيط لما سمعت صوت المسج فكرتها كارما 
كيان / مين تاني
_ قولتلك مش لازم تعرفي حد بيحبك وبس 
كيان / اااه هو انت تاني بلوك هينور تاني
_ استني قلبي حاسس انك زعلانه قوليلي لي 
كيان ف نفسها / هو حس ازاي وضحكت ( رغم أنها بتعيط )
كيان / ميخصكش ولو مقولتش  مين هتاخد احلي بلوك
_ هفضل ادخلك ومش هسيبك لاني بحبك
كيان / بجد طيب ماشي هابي بلووووك وعملت بلوك
كيان / ي تري هو مين وتصلت علي كارما فضلت تكنسل عليها
سليم فتح الباب ودخل
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent