recent
أخبار ساخنة

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل العاشر 10 بقلم ياسمين الهجرسي

الصفحة الرئيسية

  رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل العاشر 10 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل العاشر 10 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل العاشر 10 بقلم ياسمين الهجرسي


عند كوكي في المستشفي
عامر : راح لكوكي المستشفى وكان معي باقه ورد حلوه قوي فتح الباب مفاجاه عامر جه يابنات الورد لمين الورد ل كوكي الحلوه الجميله ولا اقولك انا شفت بنت بره وبيصفر ايه صاروخ واو كان نفسي لديها الورد لما لاحظ أن كوكي زعلت بس اعمل ايه طلع عندها سنه ونزل علي رقبه ومد أيده ممكن مولاتي تسمحلي وتتعطف عليا وتقبل مني الورد المتواضع ده اللي ضاع جماله جانب سحر عيونك يا مولاتي.
كوكي: ابتسمت شكرا يا عامر.
عامر : قام وقف ومثل انه زعلان.
اعمل ايه يا رب هي عشان جميله ورقيقه تعمل في كده انا الورد ورديه ورديه ورده لون خدودها ورده لون شفايفها وفي الاخر تقول لي شكرا يا عامر طب قولي ليا  اي كلمه يا معالي ظابط عامر اي حاجه تضحكي على العقل بها مش شكرا وبعدين يعني عشان انتي حلوه شويه هتعملي كده في قلبي.
كوكي: اعمل انا مبقتش انفع اعمل حاجه خالص.
عامر:  يالا عشان في مفاجاه جامده النهارده.
كوكي : مفاجاه ايه هنخرج انا حجزت ياخت  و هنقضي اليوم كله فيه هنلف بحر اسكندريه انا قدامي 12 ساعه مش هتفرقي  حضني فيهم هتقومي تلبسي ولا اشيلك زي ما انت كده ونخلص حتي دمك خفيفي بكل البط اللي علي الترنج ده اهي فرصه ناهده يعوم معانا شوى وينبي ثواب
كوكي : بتضحك بكل صوتها مش هتتغير يا عامر انا تعبانه ومش قادره مش عايزه اخرج ولا شوف حد سبني لوحدى وقضي الكام ساعه دول مع حد بتحبه .
عامر : انا معنديش وقت الكلام ده وشال  البطانيه من عليها احنا خارجين يعني خارجين يا طنط فتح الباب لو سمحتي لبس كوكي .
مامت كوكي:  بس كده انت انتظر  برع خمس دقايق وهتكون جاهزه عامر : خرج وفضل يضرب الحيطه ب و زعلان على الحاله اللي هي وصلت لها على مراضها و على شكلها على حالتها النفسيه كانت  بتعشق الخروج و الحاجه الوحيده اللي كانت بتعمل المشاكل  بينهم أن  عامر  مش فاضي يخرج معها دلوقتي بقت هي اللي مش عايزه تخرج و تستخبي من الناس
مامت كوكي : تفضل يا حبيبي انا خلصت.
عامر مسح دموعه ودخل شالها ايه القمر ده الناس كلها تحسدني عليكي وطي ووشها انا نفسي اكل شفايفك بس لما نخرج وهي اكسفت وخبت وشها في صدره ووصل العربيه ونايمها في حضنه وسواق وصلهم لليخت.
عامر شالها وطلعوا اليخت كان موجود شيف عشان يشوي ليهم سمك  واعيشها يوم ما كانتش تحلم به وفجاه تعبت 
كوكي:  عامر ممكن توصلني السرير عاوز ارتاح شويه لاني تعبانه جدا.
عامر :  لكي ادويه وشالها ونزل بيها 
نايما على السرير  واخدها في حضنه لحد ما نامت وبعد ما صحيت شلها وطلع بيها  على سطح وفضل حضنها وباسها من كل حته في وشها والدنيا مطرت كانت مبسوطه قوي بالمطر  وهو كمان هزر معها وهو شايلها وبعد كده الوقت اتاخر رجعها المستشفى 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
ورجع الفيلا
قابل سليم
سليم : ازيك  يا عامر مالك شكلك مش عاجبني ليه.
عامر اترمي في حضنه وفضل يعيط الدنيا جات عليا اوي وظلمتتي في اكتر حاجه بعشقها.
سليم :رفع وشه اجمد كده محدش يقدر يلمس شعره منك انت ناسي انت مين انت عامر سيف الدين يعني اللي يوجعني في شعره فيك انا أدفنه صاحي انت ابني مش اخويا  مالك يا قلب اخوك.
عامر مش وقته انا لازم اكون في الكليه كمان ساعتين لما ارجع في الاجازه اقولك بس اطمن مفيش حد عملي حاجه اللي حصلي دى الحاجه الوحيده اللي ميقدرش عليها بشر.
سليم : انت راجل وانا واثق فيك بس كل اقدر اقولك عليه خلي بالك من نفسك وسبها علي الله ولما توصل طمني عليك عشان نتكلم يالا هوصلك للعربيه وفضل معاه لحد ما ركب ودخل طلع لسهيله انتي عامله ايه يا حبيبتي .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
سهيله :  أبيه وحشتني اوي نورت اوضتي.
سليم : عامله ايه في المذاكرة كلها كام شهر وندخل الامتحان.
سهيله انشاء الله سفيره وهتشوف يا ابيه عشان الليك بحضرتك.
سليم باسها من دماغها انشاء الله يا حبيبتي انتي قدها تصبحي علي خير.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
خبط ودخل علي مامته
فريده : عامل ايه يا قلب امك .
سليم : الحمدلله يا امي ادعيلي انا كلمت الدكتور وقالي أن حضرتك اتحسنتي وممكن تمشي من غير ما حد يساعدك انا مبسوط اوي يا أمي
واتبرعت بمبلغ كبير اوى النهارده المستشفى 57357 عشان ربنا كرمنا بشفاكي.
فريده : ربنا يزيدك يا حبيبي بس انا اول ما احس اني كويسه هروح اعمل عمره انشاء الله.
سليم : انشاء الله اول تنوى امريني وانا هخلص الأوراق بعد اذنك.
فريده : ما يامرش علي قلبك حب يوجعه وكل يتمني قلبك ربنا يحقهولك.
سليم : ياااه يا امي ياريت ساعتها ابقي مسكت القمر بايدى 
فريده : انشاء الله يا حبيبي قول ل همس اني زعلانه منها طول اليوم نايمه تعبانه ما شفتهاش.
سليم: قام وقف فجاه وليه محدش كلمني يا امي حرام عليكي كده وهي عندها ايه بعد اذنك يا امي تصبحي علي خير.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
 وسابها ودخل عند همس.
همس : قرب عليها كانت نايمه في سريره مالك يا قلب سليم تتعبي طول اليوم من غير ما تكلميني ليه مش انا حبيب همس وأمانه ينفع كده.
همس : بدموع انا اتصلت عليك كتير بس انت مردتش عليا اكيد كنت مع وحده حلوه صح عشان كده نسيت همس.
سليم : بيبتسم مين قالك كده
 انا فعلا في واحده حلوه وزى القمر هي اللي شغلاني طول اليوم وبفكر فيها مش قادره تغيب عن بالي اعمل ايه اعذريني  لقتني بحبها ومش قادر علي قلبي سكنته يا همس.
همس : دموعها زادت ماشي يا ابيه ربنا يسعدك ولسه هتقوم وسليم مسكها ومن اديها راحه فين ياوجع قلبي انا زعلتك في حاجه انا خفت عليكي اوى لما عرفت انك تعبانه .
همس : وفر الخوف للي انت بتحبها وشغلاك طول اليوم وسحبت اديها وقامت من جانبه وهو قام مسكها واخدها في حضنه اوعي يا همس تزعلي وميكنش حضني هو الامان ليكي همس انتي غيرتي حياتي لما بشوف  دموعك بتفقدني رجولتي وزعلك بيحسسني اني ضعيف يا قلب سليم ومفيش حد شغلني غيرك انتي اللي بتشغليني وانتي هي اللي قدرت علي قلب سليم.
همس : باسته من دماغه انا عمرى ما هبعد عنك حتي لو انت طلبت ده توعدني انك تحبني.
سليم : هو انا لسه هحبك انا عشقتك وقدرتي تدوبي قلب سليم اللي كان قطعه تلج مقدرش عليه حد غير همسه حياتي اللي طلعتي في ليله تشبه الموت وكانت هي الحياه فيها وباسها من دماغها يارب يخليكي ليا
همس : عارف انا نفسي اكون طولك عشان ابص في عيونك عارف انا أما كنت في المول جبت شوذ طويله اوي عشان لما بحب ابوسك لازم اقف علي رجليك كده وطلعت وقفت علي رجليه عشان انت زى فرسان الرويات طول بعرض وانا صغيره وهو ما سكها من وسطها وهي بحركاتها بتحرك كل ذره رجوله جواه وسرح في عيونها عيونك سحر وشفايفك طريق طويل نفسي أوصله وشعرك بحر نفسي اغرق فيه وشالها رفاعها باسها من دماغها. همس : اتكسفت خمس دقايق وهجيلك انا حضرتلك لبس عشان انت معنتيش هتلبس غير من أيدى وانا هعملك مفجاه حلوه.
سليم: مبتسم شكرا يا جميل بس اوعي تقعي مش هلحقك وانتي بالكعب العالي يا قلب سليم .
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent