recent
أخبار ساخنة

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الحادي عشر 11 بقلم راندا علي

jina
الصفحة الرئيسية
 رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الحادي عشر 11 بقلم راندا علي
رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الحادي عشر 11 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الحادي عشر 11 بقلم راندا علي


كيان حطت أيدها علي خدها/ ماشي ي سليم وقعدت تغني😂😂 وهي بتعيط/أنا محتاج غيبوبة تعبان😂
مالك يا أخويا ليه قرفان😂😂😂😂😂
زهقان من غدرك يا زمان الناس😂😂😂😂😂 فيه غدارة😂😂😂😂
صاحبك خانك ما هو غدار😂😂😂😂😂
داين تدان دنيتنا دي ثار😂😂😂😂😂
Randa Ali
زي محطك يوم في النار تنهي😂😂😂 حياته بإشارة
بالسلامة غوروا من هنا خذتوا كثير من وقتنا😂😂
مالكوش بخت في حظنا إنتوا طريقكم سليم واقف هيمو*ت😂😂 من بيضحك وقرب منها وحضنها جامد/مش هزعلك تاني عشان صوتك دا اللي بيخرم وداني وبيجبلي وجع 😂😂😂😂
كيان بنظره حاده / ابعد طيب كدا احنا ملناش كلام سوا😂😂😂😂
سليم هو بيبو*سها ف خدها/حقك عليا بقي اول مره 😂😂😂
كيان بزعيق /واخر مره 😂😂
سليم/ بت متزعقليش😂😂
كيان/ شوفت اهو😂😂😂
سليم/ مشى قصدي بس لسانك دا لو يبطل طولت السان 😂😂😂😂😂دي
كيان/ وحياة ربنا يوم متم*د ايدك عليا تاني لاشر*شحك😂😂😂😂😂😂 يا*ض😂😂😂😂
سليم بصدمه/ يا*ض وشر*شحك😂😂😂😂😂 تصدقي انك جز*مه ونا غلطان اني بصالحك😂😂😂😂
كيان/ هعديها بمزاجي صحيح هي مين اللي وحشتك وكنت بتكلمها😂😂😂😂😂
Randa Ali.
سليم يتغير الموضوع/ مش بكلم حد 😂😂😂
كيان بمكر /اها باين من سببك كارما مش عاوزه ترد
سليم وشه تغير/ مكنش قصدي بس هي بتدخل وزعلت ل😂😂😂😂😂ما كلمت وحده مش هي بتحب واحد تغير بقي عليه وتدخل ف حياته😂😂😂😂
كيان/ مهي مش بتحب😂😂😂
سليم بغضب/ نعم😂😂
كيان بخوف /كنت بهزر ي سطا معاك هي مش بتحب😂😂😂😂
سليم/ قولتي اي....😂😂😂
كيان /ثانيا ونت مالك تحب ولا لأ خليكي مع بتاعه بتاعتك
سليم بزعيق /يووووه ي كيان مكنتش 😂😂😂بكلم حد ولما حسيت انها هتخبط عملت نفسي بكلم عشان شوفها بتغير ولا لا
Randa Ali.
(اللي حرقتلي البارت بتوقعاتها مشوفكيش ف كومنت واحد بتتوقعي )😂😂
كيان/ اوووو دا انت طلعت😂 واقع😂 اوي علي عموم هي مش بتحب حد كنت بهزر😂😂😂😂
سليم قرب منها /قولتي اي ....😂😂😂😂
كيان بخوف وتبعد/ هزار ي سطا مع بعض اخواااط😂😂😂😂
سليم قرب وم*سكها من شعر*ها وبقي يميلها ويرفعها من😂😂😂😂😂😂 شعرها وبغضب/ وبتكدبي لي من سببك😂😂 هي زعلت
كيان بزعيق /سيب شعري يا*ض لاغز*ك😂😂😂
( انصدمت ي جماعه والله من كلمة هغز*ك وقالتلي قلبتي علي شعبي لي 😂😂 ) 
Randa Ali.
سليم وبيضغط علي شعرها/ يا*ض واغز*ك😂😂😂😂 اي يا بت كلامك دا مستحيل تكوني اختي ودي امنيتي😂😂😂😂😂😂
كيان بزعيق وجع من شعرها/ عاوز تتبري مني ي معف*ن 😂😂😂😂
سليم /مهو نصيبي نح*س وقدري انك اختي وربنا لافر*مك😂😂😂😂😂 ي كيان وكمان كدااابه بقي انا مع*فن😂😂😂😂😂 وربنا لاور*يكي😂😂😂
كيان بخوف ووجع من شعرها/ مانت السبب مدتنيش فرصه اقولك انها بتحبك😂😂
سليم/ وربنا مهسي...استني قولتي اي😂
كيان بوجع من شعرها /بتت*نيل علي عينها تحبك مش😂😂😂😂 عارفه علي اي
سليم فرح جامد بعدها بصلها بنظره حاده /عارفه لو كنتي😂😂😂😂 بتكدبي وحياة ربنا مهر*حمك😂😂
كيان بوجع من شعرها /واللهي مبكدب😂😂😂
سليم بتوهان وسرح/ طلعت بتحبني كنت حاسس
كيان بزعيق ووجع شعرها /عم المح*ن😂😂😂 والاحساس والمشاعر روح اسرح بعيد عني وسيب شعري😂😂😂😂😂
Randa Ali.
سليم بصلها وزقها وطلع يجري كيان وقعت الأرض وحاطه😂😂😂😂😂 ايدها علي ظهرها وبتقوم/ منك لله ي😂😂😂 كارما انتي وسليم اخويا اشوف فيكم يوم وبعدين😂😂😂 ضحكت جامد عيله مج*نونه والله ونا منهم ومالوا مجن*ونه بس قمر ياخلاسي 😂😂😂علي جمالك ي كوكو والعسل وسكر اللي فيكي قمر ي ناس لو كنت كتاب أنا😂😂😂 كنت هبقى كتاب عن الجمال😂
لو في سؤال عن الدلع انا إجابة السؤال😂
لو كنت سكة هكون يمين أنا عمري ما أكون شمال😂😂😂
معادلة صعبة وحلها محتاج ألف احتمال😂😂😂
لو كنت لعبة كنت هبقى عروسة باربي😂😂😂 لابسة بمبمي أما قلبي عمره ما يلعب بيه عيال😂😂
لو كنت يوم وفات كنت ابقى يوم تلات😂😂
مش عايز أكون كلام أنا عايز أكون سكات😂😂
الام بزعيق /العووووض😂😂😂 من عندك 😂😂😂😂ياااارب عوض عليا عوض الصابرين معرفتش اربي ي خسارة😂😂😂😂😂 تعبي خلفت اتنين مجا*نين😂😂😂 مجبتش حد نصفني ولا عوضني😂😂😂😂
كيان بخوف / يااااااه كل دا ي ماما عشان بكلم عن جمالي😂😂😂😂😂😂 وقرب منها وحضنتها 😂😂😂وباست أيدها/ ونا ليا مين بركه غيرك ي ست الكل ست😂😂😂 الحبايب ي حبيبه دا انتي ي ماما روحي وقلبي وصحبتي دا انتي حياااااااااااتشي يااغلى من روحي😂😂😂 ودمي
Randa Ali.
ياحنينة وكلك طيبة😂😂
يارب يخليكي يا أمي
زمان سهرتي وتعبتي وشلتي من عمري ليالي
ولسه برضه دلوقتي بتحملي الهم بدالي😂😂😂😂
انام وتسهري وتباتي تفكري بس ي ماما انتي مش بتفكري ولا بتسهر معايا وكمان بحزن بسهر لوحدي 😂😂😂وبفكر اكل اي وأسهر اكل لوحدي فين بقي زي مالاغنيه بتقول يتسهري😂😂😂😂😂
الام زقتها وبغضب وزعيق/ كدا كتييييير😂😂😂😂 هتمو**وووتوو"ووني العوض وراحه 😂😂😂من عندك يارب تعاااال ي بدر شوف ولادك عملوا 😂😂😂فيا اي جبولي السكر والضغط معرفتش اربي خسارة😂😂😂 تعبي فيكم العوض يارب ودخلت الاوضه ورزعت الباب وراها 
كيان بتفكير/ هي زعلت مني ولا اي ؟😂😂
سليم وصل تحت بيت كارما وبيرن عليها 😂😂
كارما قاعده  زي مهي علي السرير وبنفس اللبس مغرتش وقاعده بتعيط/ احزاااااااااني احزاااااااااني😂😂😂 اي دا اي رقم دا😂😂😂😂😂😂😂 الغريب الواحد مش 
Randa Ali. 
ناقص قر*ف وجو المعا*كسات بعياط/ الو 😂😂😂
سليم برقه وحب/ الو ي كارما😂😂😂
كارما ف نفسها وسرحت معقول دا بجد سليم لاااا اكيد متهيالي يعيني عليكي ي كارما بتحبي بدرجه دي أنه😂😂😂 بيتهيالك😂😂😂
سليم /الووو كارما روحتي فين
كارما /الو مع حضرتك مين وعاوز اي ومتصل لي وجبت رقم دي منين 😂😂😂
سليم /ايييي كل دي أسأله ولسه فاكره تسالي مين انا سليم😂😂😂😂 بسرعه كدا نسيتي صوتي
كارما رمت الفون وقامت وقفت علي السرير/ طلع حقيقي😂😂😂 واقع مش سليم متصل اعمل ايييي اعمل ايييي 
سليم/ كارماااا روحتي فين😂😂
كارما/ نعم ي دكتور سليم حضرتك بترن لي عاوز اي😂😂😂😂
سليم اهدي شويه وانزلي
كارما بزعيق نعمممم انزل فين ثانيا الوقت متأخر عيب ي دكتور😂😂😂😂
سليم عيب اي في اي ي بنتي انزلي انا تحت بيتك ومفيش حد ف الشارع هكلمك 😂😂😂😂😂😂
Randa Ali.
كارما بعناد /لا مش هنزل وبعدين مش زعقتلي وقولتلي ملكيش الحق تدخلي ف حياتي جاي لي بقي
سليم منك لله ي كيان الكل*ب /حقك عليا انا اسف انزلي بس وهنكلم😂😂😂😂
كارما /لا وروح خلي السنيوره بتاعتك تنفعك😂
سليم ضحك جامد علي غيرتها وفرح / هو انتي بتغيري
كارما / ا.لا.لا طبعا
سليم ضحك جامد / غيرتك حلوه مكنتش بكلم حد
كارما / بتكلم بجد احلف 
سليم/ والله لو منزلتي لاسقطك وخليكي تشيلي الماده
كارما بتسرع نزلت
كان قدام الباب الشارع ومشغل اغنيه وحط رجل علي الارض وماسك بوكيه ورد 
كارما واقفه بصدمه 
سليم وبداء يغني
من يوم ما جت عيونه في عينيّ
وشوفت ضحكته الجمبلة ديا
بحلم بيه يوم ما يبقى ليّ وأبقى ليه
وقام مسك أيدها وبقي يرقصو وهو بيغني
وأصحى ألاقيه حبيبي حواليّ
من يوم ما جت عيونه في عينيّ
وشوفت ضحكته الجمبلة ديا
بحلم بيه يوم ما يبقى ليّ وأبقى ليه
وأصحى ألاقيه حبيبي حواليّ
وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي
حبيبي جمبي في حضني الليلة دي
والله وبقيت معاه
نادى الفرح جمعنا بالحب نادى
(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه
وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي
حبيبي جمبي في حضني الليلة دي
والله وبقيت معاه
نادى الفرح جمعنا بالحب نادى
(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه
من قد إيه منايا لو أطولها
كلمة حبيبي يا حبيبي قولها
تهون سنين حياتي جمب الكلمة دي
فرحني قول أمانة طولها
من قد إيه منايا لو أطولها
كلمة حبيبي يا حبيبي قولها
تهون سنين حياتي جمب الكلمة دي
فرحني قول أمانة طولها
وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي
حبيبي جمبي في حضني الليلة دي
والله وبقيت معاه
نادى الفرح جمعنا بالحب نادى
(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه آه
وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي
حبيبي جمبي في حضني الليلة دي
والله وبقيت معاه
نادى الفرح جمعنا بالحب نادى
(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه
كارما دموع ف عيونها وفرحانه جامد مش متخيله أنه حقيقي 
رجع قعد مكانه وقدملها بوكيه الورد
كارما بصاله ودموع ف عيونها وبتضحك جامد وفرحانه صوتك وحش اوي
سليم كنت متاكد انك هتقولي كدا
كارما ضحكت وبصتله😂😂😂😂
اخد نفس عميق وبصلها بصوت عالي/انا بحبك ي كارما تقبلي تجوزيني وتشاركيني كل حياتي
كارما وشها حمر وحطت أيدها علي وشها وبعدها صوتت😂😂😂😂 جامد/ احلف قول وربنا 😂😂😂احلف وبقت تتنطط ف الشارع قول اني سمعت صح سليم فضل يضحك
Randa Ali.
 جامد وقام/ انا بحبك😂😂😂😂 وعاوز اتجوزك 
كارما بدموع وضحك جامد وبتتنطط/ عااوز يتجوزني😂😂😂😂😂 سمعت صح وحضنته جامد واخدت البوكيه وطلعت تجري ي ماااماااا سليم عاوز يتجوزني 😂😂😂😂
سليم يصدم الناس سمعتنا ياربي اخلص من كيان المجن*ونه اقع ق كارما وضحك جامد مج*نونه😂😂😂😂 بس قمر وبعشقها حبتها امته بس ي سليم مش عارف😂😂😂
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent