رواية زواج أطفال الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية زواج أطفال الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج أطفال الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة


رواية زواج أطفال الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة

زين.. ليه يا تيته احنا عملنا اى 
جميله.. أنا مش ماشيه من هنا غير لما اعرف ان مراتك  حامل  بقولك اهو 
منى.. حماتى عندها حق  وانا عايزة اشوف احفادى 
لين  مسكت  ايده بخوف.. اتصرف  
زين  .. اهدي في ايه 
جميله.. بتتوشوشوا في ايه  
زين.. ولا حاجه  
منى.. يلا مستنين خبر حلو  
زين  .. ماشي  ومسك ايدها  وطلع  
لين. خلت الاوضه  وهو وراها 
لين.. مليش دعوه  مش هعمل كده  احنا هنتطلق بكرا 
زين.. اهدي  انتى محسسانى  انى عايز كده انا كمان  
لين.. هنعمل ايه 
زين.. مش عارف  كده كده هتمشي بكرا  
لين.. انت غبى  بتقولك مش ماشيه غير ماتعرف انى حامل  
زين  بصلها  وضحك.. هههه مش متخيلك الصراحه  
لين.. بطل  رخامه  مش  وقته  
زين.. عندك حل؟ غير ان.... 
لين  رجعت لورا.. زين  لأ  بالله عليك  متلمسنى 
زين.. انتى هبله يابت انا عمري ما اعمل كده  
لين.. طيب  ممكن  نقولها  علي الحقيقه  .. لأ لأ مش هينفع  برضو  خلاص  نمثل  انى حامل  لغاية ماتمشي  
زين.. فكره  حلوه برضو  
لين.. خلصانه  
زين.. اشطا  نامى  بقا  عشان  نشوف هنعمل ايه بكرا  
لين  نامت  وهو جمبها  
في نص الليل  اتقلب  وحضنها من ضهرها  هى مكنتش  نامت كانت  بتفكر هتعمل ايه  .. اتخضت  لما لقته  جاى عليها  وحست بقشعره  .. زين  ابعد  .. زييين  وفضلت تبعده  معرفتش  لفت وشها  كان قريب منها  اوى  فضلت متنحه  فيه  
هو انت  حلو كده  ازاى  وملامحك هاديه اوى  
حطت ايدها على وشه.. وطيب كمان  وراجل بتصرفاتك مع انك لسه صغير  ياترى ده  اعجاب  !  لأ  لأ مفيش حاجه  اكيد  
زين  مسك  ايدها اللى على وشه.. خلاص بقي عرفت اني حلو 
لين اتخضت  وبتسحب ايدها مش عارفه  
زين  ابتسم وهو لسه مغمض.. نامى يا لين  
لين.. طب ابعد  
زين  شدها  ليه اكتر  .. اهو  
لين.. يووه يا زين  
مردش عليها  وفضل كده  وهى بتحاول تبعد مش عارفه  قامت  نايمه  
............  ...........  ............  
تاني يوم  منى طلعت تصحيهم  خبطت محدش  رد  فتحت الباب  لقته حاضنها ونايمين  
منى.. يخوواتى قمرات ربنا يحفظكم  
راحت عند زين.. زين  يا حبيبي  قوم يلا  عشان  الفطار  
زين  صحى  .. حاضر  
منى.. صحى لين بقا انا نازله  
زين  فضل يبصلها  وخلاص  راح عند خدها  باسها.. والله هو شكله اعجاب فعلاً  😂 
لين. لييين قومي  يلا  
لين.. شويه كمان  بس عشان خاطري  
زين.. شويه اى 
لين.. اقعد معاك شويه  مش عاوزه اروح 
زين.. ههه  خلاص ماشي  قومي افطرى  
لين.. ممم 
زين.. دى  بتحلم  لسه  وقام  شايلها  ع البانيو  وغرقها ميه  
لين.. يلهوي  بغرق بغرقق 
زين  ضحك جامد عليها  
لين.. بطل  رخامه  يا زين  الجو برد  
زين.. عشان  تفوقي  
لين  .. برردانه  جيب الفوطه  
زين  جابها  وراح  حطها  عليها  
لين  كانت بترتعش  .. زين  بصلها  وهى بصتله  
زين.. مش عاوزه تمشي صح  
لين.. هاا لا عايزة  
زين.. بس انا مش عايز 
لين.. ليه 
زين قرب منها  .. مش عارف  
لين  اتوترت.. طيب  ابعد بقا  عشان  .. 
زين.. عشان  اي 
لين.. مش عارفه 
زين  قرب من  وشها اكتر  وهوب  بو*سه  😂😂 
خلاص  هما الاتنين  في عالم تاني  دلوقتي  لين مش بعدته عنها  وهو كان  مبسوط 
بعد شويه  بعد  عنها  حك  راسه.. يمكن اعجاب  !  
لين  اتكسفت.. يمكن  
زين  ابتسم.. هو كده  اكيد  
لين كانت  مكسوفه منه  حطت ايدها  على  وشها  .. خلاص  بقي  اطلع عشان اغير  
زين  ضحك عليها  ونزل 
...........  ...........  ...........  
منى.. ممكن نعرف  سر السعادة دى  
زين.. مفيش  مبسوط  عادي  
جميله.. ربنا يفرحك  
زين.. يارب  
جميله.. مراتك فين  
زين.. نازله اهى  
خلصو فطار  وراحوا الدرس  
ملك.. الحقي زين  جه  .. والبت الحربايه كمان  اهى  كانت مرياحنا الفتره اللي فاتت  
.. آه  شكله كان مسافر  
ملك.. مش عارفه  المهم انه رجع  
.. طيب ياختي  
ملك.. يلهوي  الحقي  ده بيضحكلها 
.. ياعينى الكراش ضاع  
ملك.. بطلى  بقا عشان مقومش اجيبها من شعرها  
.. ما يمكن قريبته  اصل مره شوفتهم في العربيه مع بعض 
ملك.. كماان  
.. ركزى ف الحصه عشان المستر بيبصلنا  
المستر.. كنتى فين يالين  كل ده  
لين.. كنت تعبانه  شويه  
المستر.. حمد لله على سلامتك  كنتي  وحشانا والله  
لين.. الله يسلمك  
المستر.. اقعدي اخر  الحصه اشرحلك اللى فات  
لين.. ماشي  
خلصو  والمجموعه مشيت  لين لسه قاعده  وزين قاعد  
ملك.. هو مش هيمشي  هيقعد معاها  
.. واحنا  مالنا  يلااا وشدتها ومشوا  
المستر.. تعالي  هنا  جمبى  
زين  راح  هو  قعد  .. كنت  عايز  افهم دول برضو عشان كنت غايب  
المستر  .. طبعا  طبعا  
لين  بصتله وضحكت  وهو  كمان  
المستر.. لاحظ   .. هو انتو عارفين بعض  
زين  .. آه  مراتي  
المستر  بزهول.. ازاى  
زين.. عادي  فيها ايه  
المستر.. لسه صغيرين  يعني  
زين  .. يلااا  الحصه  عشان  نمشي  
المستر  شرح لهم  ومشيوا  
زين.. مش فاهم انا  وحشاهم لى  
لين  حست انه غيران  .. محبوبه بقا  
زين.. حبك برص  
لين.. أنا نفسي في ايس كريم  
زين.. اى ده بتتوحمى 
لين.. ههههه 
زين  ضحك هو كمان  .. احلى ايس كريم  
لين.. ماشي  
........  ..........  ...........  
منى.. نورتو  
لين  بغباء.. تيته  ماما  أنا  حامل  
جميله.. نعم؟ 
منى.. ايه؟ 
زين.. ازاى؟  
😂😂😂
لين  .. أى يجماعه  حامل  
زين.. يخربيت غباءك هتودينا ف داهيه  
منى.. حامل اى يحبيبتي  ازاى 
جميله.. في  يومين  ده اى السرعه دي 
لين.. ءءء أنا حاسه انى  بدوخ  كتير  فقولت كده  
منى.. خد مراتك واطلع يا زين عايزين نشوف المسلسل  
زين  شدها.. تعالى  يختي  تعالي  
زين  ماسكها من  قفاها  دخلها وقفل الباب 
لين.. حاسب 
زين.. انتي يبت عايزة تموتينى 
لين.. الله  مش احنا اتفقنا على كده  
زين.. تقومى تقولي انهارده  هو ازى يعني  حمل ف يومين  مش فاهم
لين.. معرفش  بقا  
زين.. غبيه 
لين.. خلاص  
زين.. قومي  ذاكري  قومي  جتك نيله  
خلصوا مذاكره  وناموا  
عدى  اسبوع  عادي جدا  وكان عيد ميلاد  لين  انهارده  
زين.. ماما  تيته عايزين  نحتفل  بقا  
منى.. أنا  رأيي  تحتفل انت وهى لوحدكم فوق  وبعدين بالنهار  كلنا  
جميله.. كلامك صح 
زين.. ماشي  انتو ظبتوا كل حاجه  وانا هاخدها  ونخرج تمام 
منى  بصت لجميله بابتسامة خبيثه.. تمام  
ظبطوا  كل حاجه  وزين ولين كانوا برا  
لين.. يلا نروح بقا  عشان  بردت  
زين قلع الجاكيت  خدي  
لين.. لأ  هتتعب  يلا  بس 
زين  .. مش مهم  ولبسهولها 
لين.. تسلم  
زين.. يلا  نمشي  
روحوا.. 🚶‍♀️
لين.. هما ناموا ولا ايه  
زين.. تقريبا  
طلعوا  فوق  لين لسه هتدخل  زين  حط ايده علي عينها 
لين.. في ايه  
زين  .. مفيش ادخلى  
فتحت  النور  واتصدمت  .. وااو الله  أنا  مبسوطه اويي 
زين.. عجبك 
لين.. اوى اوى  
زين.. كل سنه وانتي طيبه 
لين.. وانت طيب  يا  زين  ربنا يخليك  
زين  راح  عند  التربيزه  وولع شمعه وهى طفتها  
خد كوباية عصير وهى كمان  وشربوا 
زين  .. احمم  كل سنه وانتي طيبه وعقبال مليون سنه  كل سنه وانتي حبيبتي 
لين.. وانت طي... انت قولت ايه؟ 
زين مسك ايدها.. وانتى حبيبتي  
لين  بصت ف الارض  بكسوف  
زين.. رفع وشها 
لين حبت تغير الموضوع  .. امم هو السرير عليه ورد لي 
زين.. مش عارف ماما وتيتا اللى منظمين كل حاجه  
لين.. اها 
زين  بدأ يحس بشعور غريب  وقرب  يدوخ.. لين  أنا 
لين.. مالك 
زين.. مش عارف  بس انا  بحبك  بحبك اوى  ومش قادر ابعد عنك  مش عارف ده حصل امتى  
لين  مردتش بس كانت مكسوفه ومبسوطه  
زين  أنا بقول  السكوت  علامة الرضا  وقام  شايلها  وراح ع السرير  
لين شهت.. زين  في ايه  
زين قرب منها.. مش عارف بس.. فضل يقرب وهى بتحاول تبعده  بس  خلاص  معدتش بتقاوم وسابته  .... 
نمشي احنا بقا  🙂😂
تاني  يوم  لين  فتحت عينها  براحه  وبصت حواليها  وع الارض  اتصدمت  وقامت  مصوته جامد...... 
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني عشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent