رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني عشر 12 بقلم راندا علي

jina
الصفحة الرئيسية
 رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني عشر 12 بقلم راندا علي
رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني عشر 12 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني عشر 12 بقلم راندا علي


كيان داخله الاوضه وبتغني/ انا في حاجه هتجنني ليه😂😂 بضحك وانا بقرأ كلامنا😂😂😂
ولو انا وانتي بنتخاصم ضحكتك بتنسي زعلنا😂😂😂😂😂
بنوتي ياست الكل انا وانتي احسن كابل في الدنيا😂😂😂😂😂😂😂
كل لما اتصور صورة لازم بتبان في دبلتنا😂😂😂😂😂
حبيتك قلبي ليكي لفيته في هدية😂😂
Randa Ali.
ضحكتك بتهون احزاني عليا😂😂
ياكيوتة انتي بس اللي مالية عنيا😂😂😂😂😂
بسكوتة احلي حاجه فيكي الحنية😂😂😂😂😂
ميال للعود القتال الي بيعمل زلزال😂😂😂😂
وبدوب من رنة خلخالك يابرنسيسة الجمال😂😂
غيورة ومطرطشة حبة بس في حقيقتها كيوتة😂😂😂
Randa Ali.
مجنونة وبحب جنانها جوا في قلبي دي مربوطة😂
وعلي الفنان الفوتوسيشن حوحه وايدر قلب😂😂😂
الام من اوضتها بزعيق/ ورحمت ابوكي ي كيان لو صوتك😂😂😂😂 المع*زه😂 دا م سكت لأقوم اوري*كي
كيان قفلت الباب وقعدت علي السرير/انا بت*هزق 😂😂جامد اوي في البيت دا 😂😂😂😂
مسج جالها بتبص 
Randa Ali.
_عامله اي😂
كيان / دا لو طلعت انت نفس شخص اللي بيدخلي😂 وربنا😂😂😂😂😂😂😂😂😂 لاشر*شحك 😂😂😂واخدت نفس عميق وكتبت / مين ؟😂
_قولتلك مش هسيبك ف حالك وهدخل مهما تعملي بلوك😂😂😂
كيان/انت معندكش دم فعلا غو*ر روح لاي وحده وهتلاقي😂😂😂😂 الف حد يكلمك
_قولتلك عاوزك انتي بحبك انتي 😂😂
Randa Ali.
كيان ضحكت بعدها كتبت/ اشمعنا انا😂😂😂
_ اهو من حظي الم*نيل اني اقع ف حب ام لسان طويل 😂😂😂
كيان بغيظ بتكتب/ ام لسان طويل😂 لما يط*لع عينك ي شيخ😂😂😂😂 واي رايك بقي هعملك بلوك😂😂😂
_اعملي مش بيهمني هدخل من رقم تاني😂
كيان /هو انت معاك كام رقم بس فهمني😂
_عشانك اجيب خطوط العالم كله😂
كيان / لا ي راجل خطوط العالم لي كنت نجيب ساويرس😂 ونا معرفش😂😂😂
Randa Ali.
_هو لسانك😂 دا مش بيبطل طولت لسان ابدا😂
كيان/اتلم والله هعمل بلوك جبت رقمي منين😂
_هيهمك السؤال دا ؟
كيان / جداااااا
_حد قريب منك اوي😂😂😂😂😂
كيان بتفتكير معنديش حد قريب غير كارما وماما وسليم😂😂😂 وبعدها كتبت/انت اسمك اي وشوفتني فين ومين الحد دا😂😂
_اي كل الاسئله دي مش هقدر اقولك مين اللي ادهولي ثانيا بشوفك دايما وعمري مكنتش اتخيل اني احبك😂😂
كيان/لي أنشاء الله وانت تطول تحب وحده زي
Randa Ali.
_لا طبعا وحده لسانها طول متر قدام😂😂😂😂😂😂😂
كيان / طيب تصدق بقي بمين هعملك بلوك😂😂😂😂
_هدخل تاني 
كيان / يوووووه هتخلص وتقول مين ولا لا😂😂😂😂
_خلاص اهدي هقول😂😂
كيان / هااا
_قلبك ي قمر وأبو ولادك😂😂😂
كيان/ قلبك لما ياخد*ك😂 ولادك لما عينك تطل*ع 😂بلوك وعملت بلوك😂😂
كيان نامت علي السرير وبسرحان /يتري مين😂😂😂
ف مكان تاني😂😂😂
_ياااااا ي*****لدرجه دي حياتك توصل انك تقع ف حب ام😂😂😂😂😂😂 لسان طويل حبتها امته بس وفضل سرحان فيها لغاية منام
Randa Ali.
ف مكان تاني 
سليم ف العربيه وفرحان جدا وبيسوق العربيه سليم /شوفي ازاي جميلة
وانتي كده رايقة وبتحلوي حتى لو متضايقة
يا نجمة مسكت فيها وانا مستقتل عليها
ف مكان تاني
كارما طالعه بتجري
كارما بفرحه / مامااااااااااا😂😂😂😂
الام / اي في اي😂
كارما وهي بتحضنها/دكتور سليم اللي في الجامعه بتاعتي😂😂 واهو كيان عاوز يتجوزني😂
الام بفرحه / بجد ي كارما مبروك حبيبتي
نسبهم ف الفرحه
وصل سليم وطلع ودخل الشقه وبيخبط علي باب 😂😂
الام / ادخل 😂
سليم داخل فرحان وبيبوس أيدها/عامله اي ي ست الكل😂😂
Randa Ali.
الام بنفاذ صبر/في اي عاوز اي😂😂
سليم/ في اي بس ي ماما وحشاني😂
الام/ مش عليا الكلام دا عاوز اي😂
سليم/ مش كنتس عوزاني اتجوز😂😂😂
الام/ له ورافض وقاعد علي قلبي انت واختك لغاية مامو*ت😂😂😂😂😂 منكم
سليم بيحضنها/ بعد الشر عليكي هو احنا لينا مين غيرك ربنا يخليكي لينا يارب انتي كل حاجه عندنا ي ماما علي عموم هخلصك مني وهتجوز😂😂😂😂
كيان دخلت و........😂😂😂😂😂😂😂
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent