recent
أخبار ساخنة

رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل الثانى عشر 12 بقلم يارا محمد

 رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل الثانى عشر 12 بقلم يارا محمد
رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل الثانى عشر 12 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل الثانى عشر 12 بقلم يارا محمد

حمزة: الووو انا عايزك ف حاجه مهما ضروري قابلني في مخزن الشركه بعد ساعه ماشي متتاخرش. ميار: حمزة ممكن تفهمني انت ناوي علي ايه بالظبط وبتفكر ف ايه. حمزة: ناوي علي كل خير ناوي اعرف سليم وليال مين هو حمزة اللي مش بيسيب حقه ابدا انا هاروح مخزن الشركه هحط خطه تقضي علي ليال وعليتها واخد كل املاكهم ونسافر انا وانتي بره ونشوف حياتنا. ميار: بم"كر اكيد يا حبي"بي هنخل"ص عليهم واحد واحد وناخد فلوسهم روح انت. حمزة مشي من الشقه وقرر انه مش هيسيب ليال وسليم ف حالهم ويخل"ص منهم. ميار: في سرها انا بس اللي هاخد الفلوس دي يا حمزة لاني ناويه اقت"لك بعد ما تقتل"هم  واسافر انا وهاعيش حياتي واتم"تع بفلوسك وفلوسهم بما ان بعد مو"تك هبقي الوريثه الوحيده ليك ده طبعا بعد ما والدتك تعرف بمو"تك بس مضطره استحملك اليومين دول تاخد حق"ك وانا اخد حق"ي من مامتك اللي رمت"نا الرمي"ه السو"ده دي  وضحكت ضحكه شيطا"نيه بدل حق"دها وغل"ها وسو"اد قلبها. عند حمزة راح مخزن الشركه وكان معاه حد؛ حمزة: عايزك تخلص"لي علي حد مضايق"ني كده. مجهول: أ امرني يا حمزة بيه مين مضايق"ك واحنا نمح"يه من علي وش الارض. حمزة: بغ"ل سليم العزازي عايزك تقطع فرامل عربيته كلها علشان لما يدوس علي بنزين العربيه وتخرج عن سيطرته العربيه تول"ع بيه عايزه متف"حم ابش"ع مو"ته  يمو"تها. مجهول: بابتسامه حاضر اعتبره حصل وصورة جث"ته هتوصلك اول لما العمليه تتم  هبعتلك فيديو مو"ته. حمزة: بش"ر تمام اوي العمليه تتم النهارده. عند ليال وسليم، ليال قررت انها تتعامل مع سليم بحدود خلاص هو مش هيرجع ليها تاني او يحاول. عند سليم؛ سليم: سارة ايه رائيك تيجي الشركه معايا تقعدي ف مكتبي. سارة: حرا"م عليك يا سليم انا هربا"نه من الشغل مع بابا تقوم تفحتني ف شغل هنا كمان انا جايه اجازة يا بيه انت مش ناوي تفسحني ولا ايه وبعدين انا هاقعد مع عمو عزيز و نسلي بعض اذا مش عندك مانع يا عمو صح. عزيز: بابتسامه صافيه لا يا بنتي مش عندي مانع سليني براحتك وبعدين معاها حق يا سليم البنت جايه اجازه تقضيها معاك تقوم تسيبها وتروح الشغل. سليم: معلش يا عمي شويه شغل كده اخلصهم وافضالك ياست ساره وبعد كده نبقي نحدد انا وانتي معاد فرحنا ايه رائيك ف المفاجاه الحلوة دي. سارة: بفرحه بجد اخيرا تعبتني معاك بقالي شهور وانا بقولك نحدد معاد الفرح. في الوقت ده ليال نزلت علي كلمه نحدد معاد الفرح. ليال: باستغراب فرح مين ده اللي هيتحدد. سليم: بابتسامه مستف"زة فرحي انا وسارة قررنا نتجوز ونعمل فرح كبير. ليال: امم ماشي مش هنروح الشركه ولا انت قاعد هترتب تجهيزات فرحك. سليم: لا اللي هيرتب الفرح انتي يا ليال مش حد غريب انتي كنتي دايما بتجهزي حفلات عيد ميلادي ولا ايه وسارة عارفه انك بتجهزي حفلات. ليال: بمرا"ره اه بجهز حفلات حاضر هجهزلك حفله فرحك يلا بينا. ليال وسليم راحو الشركه ركبو العربيه والاتنين ساكتين طول الطريق التزمو الصمت لانهم مش عارفين يقولو ايه وصلو الشركه وقعدو يشتغلو لحد الساعه 8 وهما خارجين جه علي بال ليال سؤال فقررت تست"فز سليم. ليال: قولي يا ابن عمي هو انت بتحب سارة ولا خطبتها ارضاء لغرو"رك وكبريا"ئك اللي لسه متحط"مين دول قالتها ليال باستفز"از لسليم. سليم: بعص"بيه انتي بتقولي ايه ايه الكلام الفارغ ده اللي قولتيه ده انا مش هسمحلك تتكلمي كده عني او عن سارة بالاسلوب ده انا مش زيك يا ليال مش انا اللي هرضي غرو"ري علي حساب مشاعر واحده واه يا ليال بحب"ها ومش هح"ب غيرها ماشي. ليال: بقوة كد"اب يا سليم انت بتك"دب عليا انت لسه بتح"بني انا وسارة مجرد اعجا"ب هيروح لحاله صح مسكته من ياقه قميصه احنا فيها نرج"ع لب"عض و تسيبها هي وترجع علي كندا ونتج"وز انا وانت. سليم: بعصب"يه انتي انان"يه جدا وكنت محترمك لحد اللحظه دي بس دلوقتي انا مش طاي"قك خدي عربيتك وروحي علشان  مش عايز اعمل تصرف مش هيعجبك. ليال: شافته متع"صب وعرو"قه بارزة فسابته ومشيت روحت البيت والدها وساره سئلوها علي سليم قالت انه جاي في عربيته وطلعت اوضتها . سليم اخد عربيته وف الطريق تليفونه رن وكانت سارة. سليم الوو يا سارة في ايه. سارة: سليم ليه مجتش مع ليال ف حاجه حصلت بينكم ولا ايه تخانقتوه. سليم: كان بيفكر ازاي عايز يسيب سارة علشان ليال قرر انه يدي نفسه فرصه مع سارة هي بتح"به وهو بيحترمها اللي تستحقه هي سارة مش ليال اتضح انه كان معجب ب ليال اعج"اب بس مش ح"ب سليم لا يا حبي"بتي ميش حاجه انا بي حبيت اجي وحدي علشان جايبلك مفاجاه معايا ها احكيلي عن يومك.  سارة: بح"ب معقوله ادوشك بيومي ف التليفون انت اكيد هتيجي تعبان ابقي احكيلك بعدين سلام توصل بالسلامه. سليم: لا خليكي علي الخط معايا ادور العربيه واجبلك الهديه واجي سليم داس علي البنزين علي عشان يلف بالعربيه بس ملفتش. ايه ده الفرامل مش شغاله وبصراخ ساره....

يتبع ......
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent