recent
أخبار ساخنة

رواية أسيرة جلادي الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم حسني

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أسيرة جلادي الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم حسني

رواية أسيرة جلادي الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم حسني


رواية أسيرة جلادي الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم حسني


صابر بحصره كله منك يا ماجده انتي السبب مانتي لو ام عدله مكنش ده حصل لبنتك وانتي نايمت علي ودانك كل ده عشان مشعوله مع موضوع زفته ندي ربنا يخدها 
ماجدة لا يا شيخ وانت فين بقي ان شاءالله ولا هو كل حاجه ماجده وبنتها مهي بنتها سبتهالك ومشيت عاوز ايه تاني 
صابر لقي ريان يجي عليهم وتحت عينه اسود وشكله مش متوازن 
صابراهلا بالباشا كنت فين انت التاني وشكلك عامل كده ليه
ريان بتهوهان ايه يا بابا مله شكلي 
صابر انت شارب يلا 
ريان ...
صابر ضربه بالقلم  وزعق مترد يلا هما دول ولادك واحده كانت حامل وسقطت وتاني مدمن
............
ندي احم مش فاهمه ممكن حضرتك توضحلي اكتر 
شريف بصي يا ندي مصطلح السا*ديه له كذه نوع يعني في كذه نوع من السا*ديه اخط*رهم الس*اديه الاجر*اميه لان دي بيبقي الت"لذذ في مو*ت الشخص بالتع*ذيب بصي هي مراحل يعني جوز حضرتك مثلا المرحله عنده مش مطوره لدرجه دي بداليل انو جابك تتعلاجي بصي ممكن الشخص السا*دي يبقي شخص عادي جدا في حياته و محدش يلاحظ ابدا عليه الموضوع ده ده غير انو شخص متقلب المزاج جدا ممكن تلقيه للحظه حس بالندم بس بعدها بيرجع لنفس اسلوبه المريض 
ندي بصتله بحزن انا مش عاوزه ارجعله تاني يا شريف
شريف مش هترجعيله 
ندي بامل  وعد 
شريف ابتسم لها وعد 
 …………….
عدي شهر
سيف بزعل مصتنع يعني ينفع كده يرضيكي افضل واقف مستني كل ده مكنتش العشم
هند ضحك كل ده ايه يا عم دول خمس دقائق بس
سيف وهما خمس دقائق دول شويه في بعدك
هند يووووه وبعدين معاك بقي انا قولتلك بلاش الكلام ده 
سيف انا مش فاهمك يا هند بصراحه كلام ايه هو انا بفولك كلام عيب لاسمح الله مالك في ايه 
هند طيب انا مش عاوزه اتخانق ماشي 
سيف بضيق خلاص تمام 
هند طب خلاص انا اسفه متزعلش 
سيف محصلش حاجه يا هند خلاص
هند طيب يلا بقي هزمني عل الاكل عشان انا جعانه 
سيف ابتسم حاضر امرك يافندم
……………
شريف ازيك يا هند عامله ايه
هند الحمدلله
شريف بقالي كتير مشوفتكيش ايه مالك كده
هند احم ولا حاجة عن اذنك وسابته ودخلت 
هند ايوه يا سيف 
سيف مبترديش ليه
هند تبدا كنت طلعه عل السلم وقابلت شريف 
سيف بغيره لا بجد طب روحي شوفي وراكي 
هند ضحكت استني بس
.............
حسام ايه يا فادي بقالي يجي شهر مشوفتكش في ايه فينك يا عم 
فادي معلش يا حسام مشغول شويه
حسام طب ايه فاضي نقعد شويه 
فادي لا مش فاضي لما افضي اكلمك سلام وقفل في وشه هي نقصه ناس مجانين كمان كفايه اللي عندي
..............
حسام وهو ماشي خبط في واحده انا اسف 
البنت وهي بتعيط محصلش حاجه
حسام انتي كويسه يا انسه
البنت اه انا تمام عن اذنك وبعدين لقت واحد بيش*دها من شعر*ها تعالي هنا 
البنت ص*وتت الحقوني 
حسام ايه يا استاذ مالك مابراحه وبيشل ايده 
الراجل زقه وانت مال اه*لك غور يلا من هنا بدل ما اخر*شمك 
حسام اه مال اهلي ويلا وتخ*رشمني طب اتكلم بادب مانا بكلمك بادب
الراجل ايوه مال اهلك بتتحشر ف اللي ملكش فيه ليه دي مراتي وانا بربيها
البنت بتعيط لا مش مراته دي طلقي 
حسام كمان مش مراتك وراح ضر*به علي قفاه قدامي بقي يا رو*ح امك قدامي 
الراجل انت اتجننت ازاي تم*د ايدك عليا بالشكل ده 
حسام انت هترغي معايا كتير يا عسكري خدلي الواد ده عل البوكس
الراجل بخضه عسكري وبوك*س العسكري اخده فعلا علي البوك*س
حسام اتفضلي عشان نعمل محضر تع*دي 
البنت بخوف لا لا ارجوك انا بس عاوزه امشي من فضلك 
حسام يا مدام متخفيش انتي اسمك ايه 
البنت مريم 
حسام طب يا مدام مريم ممكن تتفضلي معايا ومتخغيش ممكن 
مريم بصتله ب*خوف 
حسام متخفيش والله محدش هيجي جنبك اتغضلي في عربيتي انا مش البوكس اتفضلي 
..............
فادي بزعيق انا هدخل لمراتي يعني هدخلها وزق شريف اللي كان بيحاول يمنعه باي شكل ودخل لندي فعلا ندي اول ما شافته التدت تترعش وبصتله برعب فادي 
فادي راح عندها ندي يلا هنمشي من هنا 
ندي بخوف لا مش هاجي معاك 
فادي كويس اديكي بقتي تتكلمي اهو يلا تمشي قدامي هنروح بيتنا 
ندي بعياط مش هاجي معاك 
شريف لو سمحت يا حضره الضابط اللي بتعمله ده خطر عليها 
ندي بعياط واستخبت ورا شريف شريف والنبي متحليهوش ياخدني انت وعدتني 
فادي بزعيق وغضب لا بجد تعالي هنا وشد*ها من درعها ندي قعدت تزقه 
شريف يا حضره الضابط
فادي بزعيق مسمعش صوتك احسنلك فاهم انا هاخد مراتي انت ملكش دعوة باللي بيحصل احسنلك ده لو خايف علي مستقبلك يلا انتي كمان امشي قدامي وبيسحبها وماشي بيها ندي قعدت تص*وت وتنده علي شريف 
ندي شريف الحقني يا شريف سيبني فادي مستحملش وشالها ومشي بيها
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent