recent
أخبار ساخنة

رواية جحيم رحيم الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرا أبوالخير

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية جحيم رحيم الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرا أبوالخير

رواية جحيم رحيم الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرا أبوالخير


رواية جحيم رحيم الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرا أبوالخير


الدكتور: مبروك المدام حامل في الشهر التاني. 
الكل 😳😳😳. 
رحيم بمباركه: الف مبروك مين ابوه. 
عز رجله مش شايله وقال بصوت ضعيف: د دي كده ح حامل منهم. 
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 
معتز مصدوم و اميرة فرحت كده هتقدر توقع الرابط بينهم للابد. 
رحيم باستغراب: مش فرحانين لي مين جوزها وبعدين هي مين. 
معتز هيتكلم... 
اميرة غمزة له مقاطعه: دي مربية سيف يا بيبي عشان انا كمان حامل وكنت عاملها مفاجأة. 
رحيم بابتسامة وحضنها: احلي مفاجأة. 
عز داخل الاوضة لاقها منكمشه في نفسها و دموعها نازلة علي خدها و تشهق. 
عز بحزن علي حالها:  ريناد. 
ريناد...... 
عز ضمها لحضنه ز"قته: ابعد عني ابعد متقربش م مش عايزة حاجة مو"تني يا عز مو"تني ابوس ايدك. 
عز عينه دمعت: متقلقيش هحلها اهدي. 
ريناد بصراخ: اهدا ايهههه انا حامل منهم عارف يعني ايييييهه انا واحدة مغتص"به و اتجوزت جوازي كده بااااا*طل اااه وقعت علي الارض جري عليها. 
عز بغضب: هوريكي هعمل فيهم ايه اهدي عشان خاطري. 
ريناد بدموع وبتمسح دموعها: تمم عايزة اشوفه. 
عز بغضب وبيتحكم في غضبه: هو مش فاكرك لسه عايزاه. 
بصت ليه وخرجت من الاوضه. 
عز بيك"سر كل حاجه وبهوس: مااشي يا ريناد حتي بعد كل دا لسه عايزاه. 
نزلت لاقت اميرة اعدة في حضنه شافتها حبت تغيظها اكتر لفت ايديها حولين ر"قبته وبا"سته من خده وهو مبتسم. 
ريناد اتغاظت شافت عصير مسكته وعملت نفسها ماشيه  ودلقته علي دماغها: اوبس سوري يا حلوة ماخدتش بالي. 
اميرة بغضب لسه هتضر"بها بالكف رحيم مسكها: اميررةةة قالت لك غصب سبيها. 
اميرة بكر"ه: لا دا قاصدة اوي كمان. 
فرحت ريناد انه بيدافع عنها ولكن اختفت الفرحه دي لما قال... 
رحيم بنفاذ صبر: متنسيش انها ضيفه عندنا. 
ريناد بحزن: ض ضيفه. 
رحيم حس بحاجه ومشاعر متلغبطه نفضها من دماغه: اتفضلي يا مدام كنتي عايزة حاجة. 
ريناد بجمود: ميرسي كنت خارجه عن اذنكم. 
رحيم بيبص علي الساعة: خارجه فين دلوقتي. 
ريناد تجاهلته ومشيت غضب لسه هيمشي وراه اميرة منعته: هتروح وتسبني وانا تعبانة. 
رحيم بابتسامة: مش هعوق عليكي ياقلبي. 
خد مفاتيحه ومشي ورا ريناد دابت رجليها بغيظ. 
معتز من وراها: مش هتنفع حركاتك دي. 
اميرة بغل: اعمل ايه يعني حتي بعد ما فقد جزء من ذاكرته لسه بيدافع عنها. 
معتز بخبث: بذكائك هتعرفي تبعديه عنها. 
اميرة بخبث: اممم عندي خطه تخليه يقت"لها بايده. 
معتز: لا ابني مش يتورط في كده. 
اميرة بخبث: او يطردها زي الكلا*ب. 
معتز بمكر: تمم نفذيها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~. 
حمزة بصدمه: ريناد م مستحيل. 
حمدان باستغراب: انت تعرفها. 
حمزة: تبقا مرات اخويا التانيه بعد طلاق اميرة. 
حمدان بخوف عليها: يا وجعه مربربه اكيد تدبير من ابوك عشان يخلص منيها عاد. 
حمزة بتفكير: لي جبها مع انه لو حصل ليها حاجه كله هيتكشف. 
حمدان:  الطرف الوحيد يلي هيسعدك سمية. 
حمزة سابه ومشي ورقيه جريت وراه. 
حمزة بغضب: انزلي. 
رقيه: لا هاجي معاك. 
حمزة تافف وماشيوا. 
في الطريق بيفكر هيعمل ايه. 
بعد ساعتين وصل بيت ريناد القديم مش لاقي حد بس كان في حفرة و د*م رقيه اتر*عبت ومسكت فيه. 
ماشي بيدور داست علي حاجه بتبص لاقت ج*ثه سمية وعليها حشر*ات اغمي عليها لاحقها حمزة وهنا محفظته وقعت شالها بسرعة ومشيوا. 
بيحاول يفوقها وهي بتعيط من كتر الخو*ف: اهدي اهدي. 
رقيه بعياط وهستريه: م م..... قاطعها بقب*له ليجعلها تطمئن. 
بعد عنها عشان تاخد نفسها: اهدي خلاص. 
سرحت فيها و همهت: ها. 
ابتسم: تحبي اعدها تاني. 
اتكسفت وهو ساق العربيه وبيفكر مين قت*ل سمية. 
جاه له فون من رعد انصدم حمزة من كل يلي حصل ليه والفون وقع داس فرامل بسرعه شهقت رقيه من كتر الخوف: في ايه. 
حمزة دمع بالم حكي ليها ما حدث دموعها نازلة. 
رقيه بحزن وبتطبط عليه: لازم تحمي ريناد من ابوك. 
حمزة تلقائي: هحميها بروحي عشان هي حبييتي. 
رقيه بصدمه: ايههه 😳. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~.
بتتمشي علي النيل وهو وراها قعدت بهدؤء قعد جنبها: جاي وريا لي. 
رحيم مش عارف يقول ايه: معرفش حسيت انه لازم الحقك. 
ريناد ابتسمت بالم: بتحبها. 
رحيم بشرود: لا بالعكس بعشقها اميرة كل حياتي وروحي. 
تك"سير ايوا دا قلب ريناد اتالم. 
ريناد: روحني. رحيم باستغراب هو احنا لحقنا. ريناد بصراخ: بقولك روووحنيييييييي انت غبي مبتفهمش. 
غضب علي الكلام دا شدهل اتخبطت في صد"ره وبص لعينها: تمم اوي انتي يلي بدائتي يا رودي. 
شالها وسط صراخها وخدها العربيه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
وصل البيت نزلت من العربية انصدمت من يلي شافته ماذؤن وعز قاعد فرحان و معتز مبتسم واميرة فرحانه بخبث. 
رحيم بتساؤل: هو في ايه. 
عز ببرود: هتجوز ريناد دلوقتي.
رحيم باستغراب: اومال حامل ازاي. 
ريناد طلعت تجري علي اوضتها رحيم استغرب: احم ينفع انا اطلع اجبها. 
اميرة بخبث: روح يا حبيبي وهتبقا شاهد معاهم. 
عز بتفكير: بم انه جوازهم مش يجواز عادي اتجوزها ومش اقر*ب لحد لما تولد. 
اميرة بشيطانه: اوك. 
رحيم ابتسم وطلع وراها. 
لاقها قاعدة علي السرير وقدمها مسد*س. 
رحيم بصدمه: اي دا. 
ريناد ببرود: وانت مالك. 
رحيم بغضب: بت انتي تسكتي خالص.
 شد"ها لحضنه وقرب من وشها  وبص لـ شفا"يفها وبا*سها بحب. 
ريناد بزعيق وضربته كف : اخرس انت عايز تجوزني يا رحيم عارف يلي انت هتعمله دا تبقا انت مش ر*اجل لانه انا ابقا م... 
خ"نقها بقوة وقال: أنتِ إزاي تمد*ي إيدك عليا 
ريناد كانت بتتخ*نق تحت إيده وقالت بضعف وصوتها بيروح وو*شها أحمر:  ر رحييم ف فوقق. 
رحيم بعد وحس بخ"نقه:  مش مرتاح لك لي. 
سابها ونزل. 
 ريناد نزلت. 
الماذؤن: موافقة يا بنتي علي جوازك من عز الدين الشافعي. 
ريناد بصت علي رحيم يلي مركز معها و قالت رد صدمهم كلهم 😳.. 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent