recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت تلك السمراء الفصل الخامس عشر 15 بقلم حورية

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أحببت تلك السمراء الفصل الخامس عشر 15 بقلم حورية

رواية أحببت تلك السمراء الفصل الخامس عشر 15 بقلم حورية

رواية أحببت تلك السمراء الفصل الخامس عشر 15 بقلم حورية


ساره بصدمه:  يوسف كان هيعمل كده في صاحب عمره.. 
فرح بحزن:  ايووه.. 
ساره:- ربنا يهديه يارب ده شكله عقله ضا*رب علي الاخر.. 
فرح: امين يارب.. 
ساره بتغير الموضوع:  ايه رايك نروح المول وبلاش محاضرات احنا اصلا مش نافعين.. 
فرح بضحك: معاكي حق يلا قومي..
في المول..♡
ساره:- ايه رايك في الدريس ده.. 
فرح:- حلو اوووي وتفاصيله بسيطه.. تعالي نشتريه انا وانتي نفس اللون واخد لميرنا هي كمان زينا.. 
ساره بحب:-اشطاا.. 
وفعلا اشتروا الدريسات بالمسلتزمات بتاعته.. وبعدين روحوا
في منزل فرح..♡
 ميرنا بخجل: احترم نفسك يا حمزه عشان مقولش ل بابا.. 
حمزه بحب:  طيب انا غلطت في  ايه بقولك وحشتيني.. 
فرح بتدخل:  خلاص يا روميو عرفنا انها وحشتك بلاس محن كلا*ب بالله عشان  المراره مش ناقصه.. 
ميرنا بخجل: انتي جيتي امته يا فرح.. 
فرح ببرود: من اول وحشتيني.. 
حمزه بغيظ:  واحد ومراته ببتدخلي ليه.. 
فرح بردح:  ما انتوا مش لوحدكوا يا عسل افرض بابا اللي كان دخل.. 
حمزه ببرود: عادي..  مراتي.. 
فرح بصت بقر*ف وسبتهم ومشيت.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في فيلا البحيري..♡
احمد بحب: عامل ايه في الشغل يا يوسف.. 
يوسف بارهاق: الحمدلله يـ بابا كل حاجه ماشيه كويس و زي ما احنا عايزين.. 
احمد بحب: طيب قووم عشان ناكل انا مستنيك بقالي ساعه.. 
يوسف بمرح : يلا انا همو*ت من الجوع كلا*ب بطني بتهوهو..
احمدبضحك: ههههه يلا قوم زمان الاكل برد..
وهما علي الاكل... ♡
_خيااااااانه صحابي وابوه بيخونو العشره وبياكلوا من غيري.. 
احمد بضحك:- جيت امته من الصعيد.. 
براء بضحك: ما هو الاهتمام مبيطلبش لو كنت اهمك كنت عرفت لوحدك  يا حماده.. 
احمد بجديه مصطنعه:  ولد احترم نفسك انا قد والدك.. 
براء بمرح: بالله انت مش ظاهر عليك سن ده انت شكلك بيقول انك اصغر مني يا جدع.. 
يوسف بضحك: اقعد عشان تاكل.. 
براء: طيب 
احمد:- ربنا يهديك يابني.. 
براء بضحك:- اه ادعيلي اليومين دول ربنا يوفقني في الشقط مش عارف اشقط ولا بنت من ساعه لما روحت الصعيد.. 
احمد:-صبرني يارب.. 
يوسف بهدوء:  كل يلا عشان تقوم تغو*ر.. 
براء:- هو انا مش قولتلك.. 
يوسف: علي ايه.. 
براء: يووه يقطعني.. انا هنااام هنا النهرده... 
يوسف: يابني اعقل شويه بقاا ايه طريقه الكلام السوقيه دي.. 
براء بضحك: طلقني لو مش عجبك طلقني.. 
يوسف بمرح:- روح وانت**
براء: اهون عليك يا سي يوسف.. 
احمد بملل: ياولي الصابرين.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في الصباح التالي.. ♥"
في منزل فرح..♡
ادهم بجديه:- حمزه كلمني في موضوع تقديم موعد الفرح يا ميرنا وانا شايف مفيش داعي للتاجيل.. 
ميرنا: اللي تشوفه يـ بابا.. 
ادهم بحب: ربنا يسعدك يـ حبيبتي.. 
ميرنا: امين يارب.. 
فرح بحب: صباح الخير علي احلي اب واخت.. 
ادهم: صباح الورد والياسمين يا فرحتي.. 
ميرنا: يسعد صباحك يا روحي.. 
فرح:-تسلموا يا قلوبي.. ♥
ادهم بحب:-  حمزه حدد معايا موعد فرحه هو وميرنا فرحك انتي ويوسف  معهم كماان اسبوعين.. 
فرح بصدمه:- هاا
ادهم : انا مش شايف فيه داعي للتاجيل اكتر من كده يا فرح.. 
فرح:- تماام يـ بابا.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰       
في كليه الهندسه...♡
ساره بحب:- لوووووولي اخيرا هلبس فستان يا ناس.. 
فرح بغضب: اخرسي يا حيو*ان انا اصلا مش موافقه علي الزيجه دي.. 
ساره بهدوء: ليه يا ست فرح انتي في الحالتين هتتجوزيه.. يبقا سبيني افرح بقا.. 
فرح بغيظ:- افرحي يا حبيبتي افرحي.. 🙂
ساره بخوف:- بهزر يا رمضان.. ايه انت مبتهزرش.. 
فرح: لا بهزر يا عنيا.. 
وهم بيتكلموا فون فرح رن برقم يوسف.. 
عند يوسف..♡
كان قاعد في مكتبه وقرر يرن علي فرح يطمن عليها واثناء ما كان بيرن علي فرح انفتح الباب فجاه ودخلت منه اميره 
اميره بعصبيه:-انتي ازاي مش بترد علي مكالماتي ي يوسف ولا بتيجي تشوف ابنك قدر ان ده طفل ومحتاج وجود بابه جانبه مش كفايه مستحمله ان مفيش حد يعرف ان عندك ابن مني 
يوسف ببرود:-انتي كذبتي الكذبه وصدقتيها ي ميرو ولا ايه 
اميره بتوتر:-كذبه اي دي اللي كذبتها وصدقتها 
يوسف بعصبيه:-ان سيف ابني انتي مفكراني غبي لدرجه ان واحده وس*خه زيك تضحك عليا وتلبسني طفل مش ابني 
اميره بعصبيه:-انت بتقول ايه ي يوسف انت اتجنت
يوسف ببرود:-تو تو ي ميرا انا مش اتجننت انا كشفتك وبعصبيه انطقي عملتي كده ليه انطقيييييييييي
اميره بجنون:-عشان كل حاجه ملكي انا انت ملكي وكل فلوسك ملكي مش هتيجي حتت بنت جربوعه وتاخد مني كل حاجه وكمان سمراء ههههههه ذوق بقا وحش خالص ي يوسف 
يوسف بعصبيه:-ضر*بها بالقلم وبعصبيه فرح دي احسن منك ومن مليون واحده زيك وبالنسبالي اجمل واحده شفتها عيني مش زيك واحده رخي*صه وبعصبيه أخرجي بره ي زبا*له معتيش عايز المحك هنا بررررررررررررره
اميره بعصبيه:- ماشي ي يوسف بس صدقني هتندم  وخرجت بره الشركه 
علي جانب اخر 
فرح بصدمه:-٠٠٠٠٠٠٠٠
يتبع...
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent