recent
أخبار ساخنة

رواية ملاكي المجنون الفصل الاول 1 بقلم ملك عبدو

 رواية ملاكي المجنون الفصل الاول 1 بقلم ملك عبدو
رواية ملاكي المجنون الفصل الاول 1 بقلم ملك عبدو

رواية ملاكي المجنون الفصل الاول 1 بقلم ملك عبدو

اسيل.وعلي فكره بقا انا حط ملح في القهوه 
حمزه.اه يا بنت اللزينا
اسيل. بصي بيشتمك ازاي يا ماما 
الام.اه يابن*****...حمزه شوف انت رايح فين انت و تميم وانتي يا اسيل خدي ليان وادخلي علي جوا
حمزه.نازلين......... يلا ياعم
ليان.يلا يا فضحانه
 اسيل.يلا يا اختي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في الاوضه عند ليان وآسيل
ليان.دايما فضحانه
اسيل.احسن يستاهل
اسيل.يلا سيبك انا هشغل اغاني
ليان.وليكي نفس ترقصي اوي
اسيل.اه يا حبيبتي
الاغنيه
بروح كتير اماكن واشوف ناس كتيره
ومابجبش سيره عنك في الكلام
اطعط خلاص معرفك وكل الي عرفك
ومبقاش في بنا سلام او كلام
دنا خصمت الشوارع الي مشينا فيها
عشان يهدأ بالي وارتاح من الألم
مبسمعش الأغاني ولا بيشغلوني 
المشاعر دي تاني ولا عندي اهتمام
ولي رغم الكلام ده مفتقدقك بشده 
ومن يوم فرقنا حياتي مش تمام
بعد الاغنيه
اسيل.تلاقي يا عيني رامي صبري كان وعلان وهو بيغني
ليان .ممكن
الام من بره.يلا يا ليان انتو ماشيين
ليان. حاضر
اسيل. باي يا قلبي
ليان. باي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
عند حمزه وتميم في الشارع
تميم.عجبك كده اديك نزلتنا اهو
حمزه.ما هي الي استفزتني ياعم
تميم.خلاص يا اخويا...............هنروح فين بقي
حمزه.تعالا نروح اي قهوه وخلاص
تميم.يلا
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في البيت
الام.اسيل عايزاكي
اسيل.نعم يا ماما
الام.اسيل في عريس متقدملك واياكي ثم اياكي يا اسيل تتفشي عشان وقسما بالله هعلقك علي باب الحوش
اسيل.سيد عيب متقولش احنا اهل بردوا
الام. اللهم بلغت اللهم فاشهد
اسيل بضيق.حاضر يا ماما انا دخلا انام
الام.ماشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل .في الاوضه
اسيل.هتعملي اي يا أسيل هتعملي اي هتعملي اي.............بس هي دي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~في الصباح تحديدا في بيت خاله اسيل
ليان.صباح الخير يا امااه
الخاله سلمي.صباح النور يا اختي
ليان.امال فين تميم ياما
سلمي.نايم ادخلي صحي
ليان بخبث.من عيني
في اوضه تميم
ليان.اصحيييييييييي يااااااااااااااااااااا تيموااااااااااا اصحيييييييييي
تميم.اي في اييييي حد يصحي حد كده
ليان.اسفه امعلم
تميم.غوري من وشي الساعه دي
ليان.طب قوم
تميم ملكيش في اطلعي يلا
ليان. خلاااص براحتكككك
تميم.امشي امشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^
عند اسيل في الاوضه
اسيل.صباح الخير يا  انا
اسيل.هتعملي اي ......هي دي 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل صباح الخير يا الي اسمك امي
الام اتلمي بدل ما المك
اسيل.حاضر حاضر 
الام.اقعدي افطري
اسيل.امال حمزه فين يا ماما
الام.هو مش انتوا متخنقين
اسيل بضحك.ادا هو انا مقولتش ليكي اصل هو وهو جي امبارح جبلي شيبسي وصالحني بي
الام.طول عمرك بتاعه بطنك
اسيل.ياعني هي اول مره يا اوي 
الام.طيب يا اختي
اسيل.بقلك انا نزله اجيب كام كتاب كده عشان الجامعه
الام.ماشي بس علي الله تتأخري 
اسيل.من عيني
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل في الشارع
اسيل.تاكس
هو.اتفضلي
اسيل.عايزاه اروح العنوان ده•••••••••
بعد شويه
اسيل.اي الاغاني الارف دي يا ربي.............. لا سجاير انا نقطه ضعفي السجاير
اسيل.لو سمحت يا عمو..................انت ي حج.............ياااا عم انت................انت يا حيوانننن
هو.انتي بتشتميني انا
اسيل.يا عني انت سايب كل ده وماسك في الشتيمه
بس عموما انا شتمتك واطفي السجاير دي بقي
هو.مش هطفيها
اسيل. طب نزلني
هو.انزلي
اسيل بصت علي الشارع لقتوا حته مقطوعه 
اسيل بتوتر.انزل
هو.اه انزلي
اسيل.ماشي وي رب العربيه تولع بيك وانت ماشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل.اي الخوف دا ياربي.............وبعدين مالو ده ماشي ورأيه لي
اسيل.لا انا هجري دا حته الجري نص الجدعنه
الشخص دا مسك ايد اسيل
اسيل.انت عايز مني ايه
الشخص.٠•••••••••
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#اقبل- يا ادمن لو سمحت
اسفه جدا جدا جدا علي  التأخير
#بقلمMalak Abdo
لو لقيت تفاعل حلو هنزل بارت كمان شويهاسيل.وعلي فكره بقا انا حط ملح في القهوه 
حمزه.اه يا بنت اللزينا
اسيل. بصي بيشتمك ازاي يا ماما 
الام.اه يابن*****...حمزه شوف انت رايح فين انت و تميم وانتي يا اسيل خدي ليان وادخلي علي جوا
حمزه.نازلين......... يلا ياعم
ليان.يلا يا فضحانه
 اسيل.يلا يا اختي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في الاوضه عند ليان وآسيل
ليان.دايما فضحانه
اسيل.احسن يستاهل
اسيل.يلا سيبك انا هشغل اغاني
ليان.وليكي نفس ترقصي اوي
اسيل.اه يا حبيبتي
الاغنيه
بروح كتير اماكن واشوف ناس كتيره
ومابجبش سيره عنك في الكلام
اطعط خلاص معرفك وكل الي عرفك
ومبقاش في بنا سلام او كلام
دنا خصمت الشوارع الي مشينا فيها
عشان يهدأ بالي وارتاح من الألم
مبسمعش الأغاني ولا بيشغلوني 
المشاعر دي تاني ولا عندي اهتمام
ولي رغم الكلام ده مفتقدقك بشده 
ومن يوم فرقنا حياتي مش تمام
بعد الاغنيه
اسيل.تلاقي يا عيني رامي صبري كان وعلان وهو بيغني
ليان .ممكن
الام من بره.يلا يا ليان انتو ماشيين
ليان. حاضر
اسيل. باي يا قلبي
ليان. باي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
عند حمزه وتميم في الشارع
تميم.عجبك كده اديك نزلتنا اهو
حمزه.ما هي الي استفزتني ياعم
تميم.خلاص يا اخويا...............هنروح فين بقي
حمزه.تعالا نروح اي قهوه وخلاص
تميم.يلا
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في البيت
الام.اسيل عايزاكي
اسيل.نعم يا ماما
الام.اسيل في عريس متقدملك واياكي ثم اياكي يا اسيل تتفشي عشان وقسما بالله هعلقك علي باب الحوش
اسيل.سيد عيب متقولش احنا اهل بردوا
الام. اللهم بلغت اللهم فاشهد
اسيل بضيق.حاضر يا ماما انا دخلا انام
الام.ماشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل .في الاوضه
اسيل.هتعملي اي يا أسيل هتعملي اي هتعملي اي.............بس هي دي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~في الصباح تحديدا في بيت خاله اسيل
ليان.صباح الخير يا امااه
الخاله سلمي.صباح النور يا اختي
ليان.امال فين تميم ياما
سلمي.نايم ادخلي صحي
ليان بخبث.من عيني
في اوضه تميم
ليان.اصحيييييييييي يااااااااااااااااااااا تيموااااااااااا اصحيييييييييي
تميم.اي في اييييي حد يصحي حد كده
ليان.اسفه امعلم
تميم.غوري من وشي الساعه دي
ليان.طب قوم
تميم ملكيش في اطلعي يلا
ليان. خلاااص براحتكككك
تميم.امشي امشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^
عند اسيل في الاوضه
اسيل.صباح الخير يا  انا
اسيل.هتعملي اي ......هي دي 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل صباح الخير يا الي اسمك امي
الام اتلمي بدل ما المك
اسيل.حاضر حاضر 
الام.اقعدي افطري
اسيل.امال حمزه فين يا ماما
الام.هو مش انتوا متخنقين
اسيل بضحك.ادا هو انا مقولتش ليكي اصل هو وهو جي امبارح جبلي شيبسي وصالحني بي
الام.طول عمرك بتاعه بطنك
اسيل.ياعني هي اول مره يا اوي 
الام.طيب يا اختي
اسيل.بقلك انا نزله اجيب كام كتاب كده عشان الجامعه
الام.ماشي بس علي الله تتأخري 
اسيل.من عيني
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل في الشارع
اسيل.تاكس
هو.اتفضلي
اسيل.عايزاه اروح العنوان ده•••••••••
بعد شويه
اسيل.اي الاغاني الارف دي يا ربي.............. لا سجاير انا نقطه ضعفي السجاير
اسيل.لو سمحت يا عمو..................انت ي حج.............ياااا عم انت................انت يا حيوانننن
هو.انتي بتشتميني انا
اسيل.يا عني انت سايب كل ده وماسك في الشتيمه
بس عموما انا شتمتك واطفي السجاير دي بقي
هو.مش هطفيها
اسيل. طب نزلني
هو.انزلي
اسيل بصت علي الشارع لقتوا حته مقطوعه 
اسيل بتوتر.انزل
هو.اه انزلي
اسيل.ماشي وي رب العربيه تولع بيك وانت ماشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسيل.اي الخوف دا ياربي.............وبعدين مالو ده ماشي ورأيه لي
اسيل.لا انا هجري دا حته الجري نص الجدعنه
الشخص دا مسك ايد اسيل
اسيل.انت عايز مني ايه
الشخص.٠•••••••••
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent