روايات

رواية بنات الملجأ الفصل السابع 7 بقلم مادونا عماد

رواية بنات الملجأ الفصل السابع 7 بقلم مادونا عماد

رواية بنات الملجأ الجزء السابع

رواية بنات الملجأ البارت السابع

رواية بنات الملجأ
رواية بنات الملجأ

رواية بنات الملجأ الحلقة السابعة

عند جنة كل يوم طارق بيحاول يقرب منها بس هي بضربه وتهرب

جارهم غسان كان طالع البيت وكل يوم يسمع صوت صراخ بنت و
والنهارده الفضول اخدة وقرر يشوف فية اية ولحسن الحظ طارق نسي يقفل الباب بالمفتاح

جنة ضربتة وجريت علي الباب اتفتح معاها وشافت غسان قدامها

وطارق جري وراها

جنة استخبت وراه غسان بخوف

جنة : الحقني ياعموو

غسان كور ايدة بغضب وعروقه بارزة : انت بتعمل اية يا حيوان

طارق : وانت مالك وبيحاول يمسك جنة بس هي مسكت في هدوم غسان بخوف

غسان ضربة بوكس وقعة على الأرض ونفي نفس الوقت دخلت مروة زوجة طارق

مروة : في اية ؟

 

 

 

غسان مسك ايد جنة : اتكلمي

جنة سكتت بخوف وبصت علي الارض

غسان بص لطارق وبعدين بصلها : قولي ومتخافيش

جنة بدموع : كل يوم بيضربني ويقطعلي هدومي وانا مش فاهمة هو عايز اية ووو انهارت من البكاء

مروة بصدمة : للدرجادي انت حيوان انا صحابي اشتكولي منك كتير وكنت بكتبهم بس شوفتك وانت بتخوني مع واحدة رخيصة
واللي خلاني اكمل معاك واجي علي نفسي عشان مليش حد بس دلوقتي انا بشتغل واقدر اعتمد علي نفسي ومش محتاجاك اتفووو عليك

وسابته ومشيت

غسان نزل مستواه واتكلم بتحذير : انا هخدها معايا بس لو فكرت بس انك تأذيها مش هرحمك

ومسك ايد جنة ودخل بيته

***************************************************

عند كيلا

كوثر اخدتها من ايديها ودخلت المطبخ وسخنت سيخ حديد

كيلا برعب ودموع : لاااا معملتش حاجة

كوثر وهي بتقرب منها فجأه وقفها صوت

مهند : كنزي هي اللي عملت كدا

كوثر : انت بتقول اية اختك معملتش حاجة

 

 

 

مهند : لا انا شوفتها بعيني وهي بتكب المكعبات علي السلم

كنزي : كداب دي كيلا

مهند بغضب : كنززززي متكدبيش

كنزي : ايوة انا اللي عملتكدة عشان بكرهااا وجريت علي غرفتها

بعد شوية مهند راح وراها

مهند بهدوء : اللي انتي عملتيه دا غلط يا كنزي مينفعش تكدبي عشان حرام

كنزي : بس انا بكرهها

مهند : لية

كنزي : انا مش متعودة ان يكون في حد في العيلة دي ياخد اهتمام زي وهما بيحبوها اكتر

مهند : غلط يا كنزي جربي تصاحبيها هتحبيها اوي وحتي يكون عندك صاحبة صح

كنزي : حاضر

مهند مشي

كنزي : بردو مش هحبها ولازم اخليهم يطردوها من البيت

***************************************************

 

 

 

عند تالا وحسام

في الملاهي

تالا بفرحة : انا عايزة اجرب اللعبة دي

حسام : بس دي خطر

تالا بزعل : لا انت معايا وانا مش بخاف عشان انت معايا

حسام : ثبتني انتي كدة

تالا : يعني موافق طب وعايزة غزل بنات

حسام : انتي داخلة علي طمع بقي

تالا : اة وان كان عجبك

حسام : عاجبني طبعا انا قولت حاجه بس اية المقابل

تالا : اللي انت عايزه

حسام بخبث : حضن

تالا حضنتة جامد وهو شالها وراحوا يركبوا اللعبة وكانوا فرحانين اوي

***************************************************

عند غزل وسيف

سيف اول ما رجعوا البيت شدها من ايديها جامد وطلعها غرفة

غزل بدموع : اااه سيب ايدي أنت بتوجعني

سيف : انتي لسة شوفتي وجع ورماها في الغرفة علي الارض

غزل بخوف : انا ماليش ذنب اني ادخل عيلتك دي

سيف : نصيبك الأسود بقا هتشوفي جحيمي يا غزل هخليكي تتمني الموت ومش هتلاقية

 

 

وقلع حزامه

غزل برعب وترجع لورا : انت بتعمل اية

سيف : هتشوفي
ونزل ضرب فيها بالحزام تحت صراخها

مني تحت سامعة صوتها : يا حبيبتي يا بنتي انتي مش قدة ربنا يهديك ياسيف

سيف وهو خارج من البيت بغضب : انا حبيتها في الاوضة اللي فوق ممنوع حد يفتحلها

مني : حاضر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنات الملجأ)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!