recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت تلك السمراء الفصل العشرون 20 بقلم حورية

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أحببت تلك السمراء الفصل العشرون 20 بقلم حورية

رواية أحببت تلك السمراء الفصل العشرون 20 بقلم حورية

رواية أحببت تلك السمراء الفصل العشرون 20 بقلم حورية


في غرفه العمليات..

الدكتوره بجديه: جاهزه يا فرح..

فرح ببكاء وفي لمح البصر كانت ماسكه المشرط الطبي وقالت: اوع حد فيكم يقرب مني والا صدقيني همو'ت نفسي انتي فاهمه..

الدكتوره بشر : سيبي المشرط ده يا شاطره كده كخ ماما مش عرفتك ان غلط تمسكي حاجه حا'ده..

فرح بخوف: انتي بتكلميني كده ليه..

الدكتوره بعصبيه: ما هو انتي مش بعد كل ده توبظي شغلي انتي فاهمه..

فرح بتسؤال: مش فاهمه..

الدكتوره بشر: انا بشتغل في غسيل الاموال وبتاجر في الاعضاء كمااان وكنت هعملك العمليه وهاخد اعضائك واقول ان جالك نز'يف ومو'تي..

فرح بصدمه: يعني كل اللي قولتيه ليوسف كد'ب..

الدكتوره سهام ببرود: لا الحقيقه وانتي اصلا كنتي هتموتي عاجلا اما اجلا لان قلبك مش هيستحمل الحمل فانا قولت استفاد منك.. بس انا مش هسمحلك توبظي كل حاجه..

فرح بشهقه: انتي لا يمكن تكوني بني ادمه مش خايفه لما تقبلي ربنا حرا'م عليكي كم شخص قتل'تيه بدون رحمه عشان مصالحتك مش اكتر..

الدكتوره: بلاش كلام فاضي يا مدام فرح وبعدين قالت للممرضين اللي معاها خدروها يالا عشان نشتغل بروقان..

فرح بصراخ: ابعدوا عني... اعااااا يوسف الحقني... يووووسف..

الدكتور بعصبيه: اخرسي بقا ولسه هتحقنها بالمخدر.. يوسف دخل.. والكل دخل وراه..

يوسف بخوف: ابعدي عنها انتي بتعملي فيها ايه..

فرح بدموع طلعت تجري علي يوسف واستخبت ورا ضهره وقالت بشهقات: هي.. بتاخر في غسيل الاموال وتااااجره الاعضاء..

يوسف: اهدي يا فرحتي واتكلمي براحه عشان افهم عليكي..

فرح بدموع: الدكتوره دي بتاخر في الاعضاء وغسيل الاموال..

الجميع بصدمه: ايهههههه..

سهام بتمثيل البراءه: صدقني يا يوسف بيه كل ده كد'ب مدام فرح بتعمل كده عشان مش تعمل العمليه مش اكتر..

فرح بغضب: انتي واحده كدا'به ومش عندك ضمير في مهنتك..

يوسف بهدوء: اطلب البوليس يا حمزه..

الممرضات بخوف: صدقنا يا يوسف بيه احنا اول مره نشتغل في الشغل ده احنا بس طمعنا بسب الفلوووس والله..

يوسف ببرود: مين دلوقتي اللي بيكد'ب يا دكتوره سهااام..

سهام بغل: انتوا شويه اغبيه مفيش منكم منافعه..

ادهم لحمزه: اطلب الامن يا حمزه يجوا يتصرفوا معها..

حمزه: حاضر يا عمي...

وفعلا حمزه طلب الامن وبعد فتره امن المستشفى وصل ومسكوا سهام والممرضات عشان يسلموهم للبوليس..

يوسف بحب:- انتي كويسه يا فرح..

فرح بتعب: اه انا كويسه بس عايزه امشي هنااا..

يوسف: استني انا طلبت الدكتور يجي يطمن عليكي وبعدين نمشي يا حبيبتي.. عشان شكلك تعبان..

فرح بتعب: لا انا كويسه عايزه امشي من هنا بس..

ميرنا بحب: هنطمن عليكي يا فرح بس وهنمشي..

فرح بعصبيه: ما قولت انا كويسه وعايزه امشي..

ساره: خلاص يا حبيبتي هنمشي بس بلاش عصبيه عشان الجنين وده غلط علي صحتك..

فرح ببعض الهدوء: تمام..

وفعلا نفذوا طلب فرح ومشيوا..

✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

في فيلا البحيري..♡

في المساء...

احمد بحنان: اطلعي ارتاحي يا فرح... لانك تعبتي النهرده..

فرح بحب: لا انا كويسه يا عمو هقعد مع بابا شويه..

ادهم بحب: تعالي يا روح بابا.. وفعلا فرح رحتله وادهم ضمها لحضنه..

فرح بدموع: كنت خايفه اوى يا بابا..

ادهم بحنان:- فرح بنتي قويه مش عايز اسمع كلمه خوف منك يا فرح طول ما انا عايش..

فرح بحب: ربنا يطول في عمرك يا حبيبي ويدمك لينا..

احمد بحب: امين يا حبيبتي..

يوسف بغيره: تعالي يا فرح هنا كفايه احضان لحد كده..

ادهم باستفزاز وهو بيبوس جبين فرح: حبيبه قلبي فرح دي متسمعيش كلامه يا حبيبتي انا مش عارف انتي اتجوزتيه علي ايه وهو فيه كميه الغرور دي..

فرح بضحك: ولا انا كمان عارفه يا دومي..

يوسف بضحك: عجبتك اووي دي..

فرح بضحك: يس..

ادهم باستفزاز: ايه رايك يا حبيبتي تيجي تريحي يومين في بيتك ولما نفسيتك تتحسن نيجي انا وانتي هنا طالما بعد اسبوع الفيلتين هيتفتحوا علي بعض..

فرح بسعاده: بجد يا بابا..

ادهم بحب: بجد يا روح بابا..

يوسف ببرود: ومين قالك ان فرح هتروح معاك يا حماايا العزيز ليه شايفها متجوزه سوسن..

ادهم بنفس البرود: انا اللي بقولك يا صهري العزيز فرح هتيجي معاايا.. مش كده يا فرحتي..

فرح بحب: ايوه يا بابا.. لو سمحت يا يوسف وافق انا عاوزه اروح مع بابا عشان نفسيتي تعبانه فعلا..

يوسف بجراءه: لامعتش بعرف انااام غير لما اخدك في حضني..

فرح بخجل: انت قليل الاد'ب ومش متربي لمؤاخذه يا عمو بس انت معرفتش تربي ابنك..

احمد بضحك: لمؤاخذتك معاكي يا حبيبتي..

ادهم بغيظ: انت ازاي تكلمها كده قدامنا مش مالين عينك احنا ولا ايه..

يوسف باستفزاز: واحد ومراته يا حمااايا..

ادهم بغيظ: وايه لازمتها حمايا بقا يا سي يوسف..

يوسف باستفزاز: لزوم الاحترام يا عمي..

ادهم بغيظ: علي اساس انك محترم..

احمد بصداع: بس كفايه الواحد صدع منكم انا طالع اناام تصبحوا علي خير...

الجميع: وانت من اهل الخير..

✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

في فيلا الاسيوطي..♡

حمزه بغيظ: يا بنتي سبيني اتفرج علي الماتش شويه بهدوء..

ميرنا بعناد: انا مبحبش الماتش عايزه اتفرج علي𝑻𝒉𝒆 𝑲𝒊𝒏𝒈 𝑳𝒊𝒐𝒏..

حمزه بغيظ: عايزه تتفرجي علي ايه يا حبيبتي متجوز طفله انااا.. قومي نامي يا حبيبتي دي شكلها هرمونات منتصف الليل...

ميرنا بجديه: عاوزه اقولك علي سر خطير يا حبيبي..

حمزه بحب: قولي يا حبيبتي..

ميرنا: انا اللي قتلت موفاسا..

حمزه بغيظ: قومي يا ميرنا من هنا..

ميرنا بضحك: متزوقش طااه كنت قايمه اصلا... لانك ممل..

حمزه بغيظ: انا ممل طب تعالي بقاا وطلع يجري.. وراها وصوت ضحكهم كان مالي المكان..

ميرنا بضحك: طلقني لو مش عجبك طلقني..

حمزه بعصبيه: بلاش تقولي الكلمه دي تاني حتي لو بهزار..

ميرنا بعياط: حاضر..

حمزه بحب اخدها في حضنه: انا اسف بس انا مش عايز اسمع الكلمه دي حتي لو بهزار يا حبيبتي..

ميرنا بحب: حاضر..

حمزه: بحبك.. ♥"

ميرنا: وانا كمان بحبك.. ♥"

✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

بعد مرور 7 شهور..

في قاعه للافراح بتطل علي البحر.. 🤎"

فرح بحب: ساره شكلها يخطف القلب بفستانها الابيض..

يوسف: محدش خطف ولا هيخطف قلبي غيرك يا مصدر سعادتي..

فرح: هتفضل تحبني حتي لما يطلعلي شعر ابيض و وشي يكرمش والتجاعيد تظهر فيه..

يوسف بعشق: للابد ويظل حبك محفور في قلبي مهما يمر الزمان.. انا عرفت الحب علي ايدك انتي يا فرحتي وبعدين همس بحبك يا احلي حاجه في حياتي..

فرح بحب: وفرح بتحبك اكتر..

يوسف بحب مسك ايد فرح وقال: تعالي نروح نسلم علي العرسان ..

فرح بحب: يلا..

وفعلا روحوا..

يوسف : الف مبروك ليكي يا ساره.. انتي و بشمهندس محمد

ساره ومحمد بفرح: الله يبارك فيك يا يوسف..

فرح حضنت ساره بحب وقالت: اخيرا شوفتك عروسه مبروك يا حبيبتي..

ساره بحب: الله يبارك فيكي يا فرحتي..

وسلموا عليهم وهم نزلين من علي الاستيدج..

فرح بوجع: ااااه شكلي بولد يا يوسف..

يوسف بخوف: اهدي يا حبيبتي هنروح علي المستشفي اهو...

وفعلا يوسف خد فرح علي المستشفي والجميع راح وراه...

في المستشفى..

يوسف بخوف: عايز دكتوره بسرعه يا بهاا'يم..

الدكتوره بخوف: اهدي يا يوسف باشا وبعدين قالت حطها علي الترولي هنا بسرعه وجهزوا غرفه العمليات بسرعه.. ولاده مبكره..

يوسف بخوف: بس هي لسه في الشهر السابع..

الدكتوره بجديه: بتحصل يا يوسف وخاصه اذا كانت حامل في تؤام..

يوسف بصدمه: ايه..

بعد فتره وصلوا الجميع

فرح وهي داخله غرفه العمليات قالت: لو حصلي حاجه يا يوسف سمي ابننا وبتنا وتين و ياسين..

يوسف بخوف: ان شاءلله هتكوني كويسه يا حبيبتي وانتي اللي هتسمي ولادنا يـــــــا حبيبتى...

وفعلا فرح دخلت غرفه العمليات وكان مسيطر علي الجميع حاله من الخوف والتوتر...

بعد مرور ساعتين خرجت الدكتوره..

الدكتوره: مبروك مدام فرح جابت تؤام ولد وبنت..

يوسف بحب: فرح كويسه..

الدكتوره باسف: محتاجه عمليه قلب مفتوح باسرع وقت لان الحمل كان خطر علي حياتها وهي مريضه قلب..

الجميع بصدمه: ايه..
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent