recent
أخبار ساخنة

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادى والعشرون 21 بقلم ياسمين الهجرسي

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادى والعشرون 21 بقلم ياسمين الهجرسي
رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادى والعشرون 21 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادى والعشرون 21 بقلم ياسمين الهجرسي

سليم وصل وسمع صوت سوزى وهي بتخبط علي باب الاوضه وشاف الحارس 
سليم : انت بتعمل اي هنا ومين اللي جوى دى افتح الباب.
الحارس: امرك يا فندم دى مدام سوزى.
سليم : انتي بتعملي اي هنا ودخلتي ازى ومين قفل عليكي وليه وزى دخلتي هنا احنا مش انفصلتا بهدوء وزى تتجرئي وتيجي لحد هنا.
سوزى : قربت عليه مسكت أيده وحطتها علي بطنها انا حامل.
سليم: شد أيده انتي ايه يا  هانم ودى ازى يعني اسيبك سنين وانا ارجعلك من مره تكوني حامل انتي اكيد مجنونه صح انتي كنتي علي طول بتعملي حسابك.
سوزى : اليوم ده انت جيت تعبان افتكر وكنت اكتر يوم انا تعبت من العلاقه معاك كنت عنيف وعصبي ومش  في طبعتك خالص علي العموم تقدر تتأكد بتحليل اللي انت عاوزه لاني واثقه أن ده ابنك واللي قفل عليا الطفله اللي انت متجوزها طفله يا سليم بتقدر عليك ازى دانا لما كنت بتبقي معايا بتعب يومين علي رغم اني انا اللي كنت بقدر اريحك وبعرف اللي بتحبه واعملهولك وسعاده جسمك في قرب من جسمي وعشان كده انت اتجوزتني اما الطفله دي بتتعامل معاها ازى وقربت وحطت اديها علي صدره جسمك ده كان انا اللي بريحه وبتعض شفايفها ولسه هتبوسه
سليم : مسكها من رقبتها وخبطها علي الحيطه وكانت روحها هطلع في ايده اياكي تتكلمي عليها بشكل ده تاني فهمتي دى برقبتك مفهوم وهي عندى بيكي انتي واللي في بطنك وبدنيا كلها واياك تحاولي تقربي مني أو تلمسيني وزقها وسابها وخرج وبيكلم الحارس الكلبه دى متخرجش من هنا مفهوم.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في اوضه سليم 
دخل كانت نايمه قاعد جانبها همس وبيملس علي شعرها همس انا عارف انك صحيه همس ردي عليا عشان خاطري وحياه سليم عندك وبيمسكها من وشها كانت عيونها بتنزل دموع وهيا مش بترد عليه همس ودموع اتجمعت في عيونه لانه فهم أنها أغمي عليها وراح جاب بيرفم وفوقها همس فتحت عيونها بتعب ومسكت وشه باديها الاتنين هتسبني يا سليم صح انت كنت بترتاح معاها وهتجبلك ابن وهتحبها اكتر مني
  سليم انت لو سبتني انا هموت انتي كل حاجه في حياتي انا بعشقك يا سليم وانهارت سليم متسبنيش وفضلت تترعش وجالها نفس الحاله اللي جاتلها اول مره شافها فيها.
سليم قام اخدها في حضنه وحاضنها من ضهرها ومسك أديها انت نبض قلبي ودموعه بتنزل علي وشها انا اموت ولا ابعد عنك يا قلب سليم أهدى استحاله اسيبك انتي عندى اغلي منها ومن ابني ومن الدنيا كلها عشان خاطري متعمليش في نفسكك كده أهدى وفضل حاضنها لحد ما هديت همس سمعاني ردى عليا يا حبيبتي واللي انتي انا هعملهولك وحياتك غلوتك لو خيروني بينك وبين روحي هختارك انتي ردىعليا.
همس : فضلت تعيط وحضنته وهو شالها علي رجليه وضاممها وبيبكي اسف علي اللي عشتيه بسببي والله لو اعرف اني هقبلك ما كنت لمست واحده غيرك كنت عشت عمرى ادعي ربنا  يحفظك ليا لحد ما اقبلك وحياه دموعك اللي عندي اغلي من عمرى لادفعها تمن دموعك دى وحس بجسم همس تقل في حضنه لأنها أغمي عليها وهو حطها علي سرير
سليم : همس همس ردى عليا ردى عليا وبداء يفوقها حبيبتي حرام عليكي كده انا قلبي هيقف من خوف عليكي انا ملحقتش افرح بيكي وحياه حبنا قوني قويه وساعديني احافظ عليكي وحياه قلبك يا همس وبدأت تفوق وفضلت تعيط وتصرخ وهو فضل حاضنها وجات سهيله لأنها سمعت صوتها وهي نازله واترعبت من شكل همس مالها يا ابيه ايه حصل.
سليم : اتصلي علي دكتوره حالا بسرعه تيجي في خلال دقايق
سهيله : سابته وخرجت جرى حاضر.
سليم : مسك اديها كفايه  يا همس بتعملي كده ليه انا عارف انك خايفه اني هسيبك وده مش هيحصل انتي عارفه غلوتك عندى انا هروح اضربها بنار عشان اسبتلك انك اهم من روحي نفسها ولسه هيقوم .
همس : ومسكت أيده لا يا سليم انا خايفه متسبنيش وحضنته وباسه أيده انت هتسبني صح يا سليم هتعيش معاها وتسبني انا موافقه انك تتجوزها وتعيش معاها هي وابنها بس بلاش تبعد عني خليني اشوفك كل يوم ووعد مش هلمسك خالص انا عارفه انك بتحبها ويتمسك وشه وسنتدت دماغها علي دماغه انا عارفه انك بتحب جسمها وهتخلف ليك ولد كمان وهي أكبر مني يعني اكيد هتفضلها عليا بس اوعديني لحد ما تسيبني تفضل معايا وفضلت تعيط 
سليم : انتي مجنونه ازى بتقولي كده انتي بنتي قبل ما تكوني مراتي انتي بتجرى في دمي ولما سهرت عشانك وانتي تعبانه ولما احقق ليكي اي حاجه بتتمنيها ولما قلبي ما يدقش اللي لما تكوني جانبي ونور اللي عايش عليه والحاجه الوحيده اللي كنت هموت وتبقي ملكي ولما اموت واتعذب وابقي مجنون عشان مش قادر اطمن عليكي ولما كنت ارجع الاقيي انتي الوحيده اللي مستخبيه عشان تطمن عليا وكنت اتعمدت اتاخر عشان بس قرب منك اشم ريحتك انتي عمرى وقلبي وروحي ونور سنيني اللي نورها ليا  ونعمه اللي ربنا قالي راضي عليك يا سليم واستحالة اتخلي عنك ولا افضل عليكي وحده انا هقولهالك للمره مليون انتي اغلي من ولاد الدنيا وبعدين جسمها اي اللي بحبه دى كانت متعه ومش عاوز اعمل حاجه حرام وبدليل لما  حبيتك انتي منعت نفسي عنها سنين عشانك انتي نبض قلبي  يا همس انتي اغلي عندى من اي حد في دنيا مش عاوز غيرك انتي يا قلب سليم انا قبلك عمري ما عرفت فرحه واي هي سعاده ولا متعت العلاقة الزوجية اللي معاكي انا مكنتش عايش قبلك اياكي تفرطي في حبنا أو تسمحي لحد يفرقنا.
همس : خايفه مرعوبه يا سليم هموت لو بعدت عني انت الوحيد اللي اعتبرته كل شي في حياتي انا بعشقك لدرجه يوم ما هتسبني هيبقي اخر يوم في عمرى وده مش كلام لا دى الحقيقه الوحيده اللي في حياتي بعدك عني موتي بجد انا قلبي وبتشاور عليه دق ليك انت يا سليم وعمره ما هيدق وانت بعيد عنه لانه بيحس بيك انت روحي وقلبي وعقلي انا مكنش ليا مكان ولا اهل لحد ما قبلتك بقيت ملكه الدنيا بيك عمرى ما كنت هسمح لراجل غيرك يلمسني حتي لو مكنتش حبتني كنت هموت وانا بتمناك يا سليم وهضلت تعيط وهو بيبكي.
سليم : اسف اني عيشتك الإحساس ده سامحيني يا قلب ابوكي واخوكي وحبيبك وجوزك وابنك انا دنيتك وانتي عمرى اللي نفسي احقق كل اللي بتتمنيه سامحيني يا قلب سليم.
همس : عمرى ما هسيبك ولا هبعد عنك بعشقك
الباب خبط وكانت دكتوره ازيك يامستر سليم وزيك يا مدام همس.
همس : بتغمض عيونها وداخت ووقعت علي المخدره وسليم جرى عليها وسهيله .
الدكتور : أهدى يا مستر سليم انا هطمن عليها ممكن تساعدني يا انسه سهيله.
سليم : استني يا سهيله انا هساعدها تقفي بره عشان محدش يدخل.
سليم :فكلها لبسها وكشفت عليها الدكتور صدمه عصبيه بالاضافه للضغط اللي نزل جدا انا هديها حاجه للضغط وحقنه هتنيمها لحد ما أعصابها تهدى وابعد عنها أي انفعلات مفهوم وخلصت وخرجت.
سليم : سهيله وصلي دكتوره .
سهيله : حاضر وفضل يبص عليها وفجاه سابها وخرج راح عند سوزى انتي بقي بتقولي انك حامل في ابني موافق هتعملي كل التحاليل اللي تسبت أنه ابني وده غصب عنك وانا دفعتلك اللي يامنك من شر دنيا بس واضح انك مبتشبعيش في حالت أنه ابني انتي هتخدى الفلوس اللي تكفيكي وهتسيبي ابني ليا وتتطلعي من حياتي.
سوزى : انا عاوزاك انت انا فعلا بحبك وانت فاهم ولو اللي حصل انا كنت اكتفيت بالي أخته منك وربت ابني من غير ما تعرف عنه حاجه .
سليم : اي كلام ملوش لازمه فهمتي وسابها ومشي وهي فضلت تعيط وتفتكر اسوء يوم في حياتها.
فلاش باااااااك
الباب بيخبط ماما ممكن تفتحي الباب انا في الحمام.
ماما سوزى مش بترد اه دى راحت عند خالتوه مطره أخرج اكيد نسيت حاجه وراجعه تاخدها خرجت وهي لبسها البرنص وفتحت وكنت روزا ومعاها اتنين رجاله وكتفوها ورزا قعدت اسمعي يا حلوه انا عندى ليكي عرض لازم توافقي عليه وهو انك لازم تتصلي علي سليم وتقوليله أن في ناس بتتهجم عليكي وانك محتاجه ليه وتمثلي انك منهارة وساعتها هو يجي وتحطيله دى وكانت حبيه هلوسه ويمضي علي ورق ده.
سوزى : مستحيل انا بحب سليم وكنت عايشه ومستحمله بعده علي يوم اللي بيخن ويرجع ليا فيه وعمره ما زعلني ولا بخل عليا بحاجه وحتي لما سابني اشترالي فيلا وحط في بنك اللي يكرمني باقي عمرى مستحيل اخونه.
روزا : كنت من متوقعه ده من المعلومات اللي وصلتني عنك وعشان كده انا جبتلك اتنين رجاله هيكيفوكي اكتر من سليم يالا يا رجاله وانتي جاهزه  وطلعت  كاميرا وصورتها وهم بيغتصبوها وبعد ما خلصه فكرى يا اما هبيع فيديو ده للمواقع الاباحيه وبرده هتعملي اللي انا عاوزه.
سوزى قربت عليها ابوس رجلك ومسكت رجليها بلاش اللي انتي عاوزه تعمليه انا حامل من سليم وكنت ناويه اساومه بابنه عشان يرجعني ليه.
روزا : يبقي حلو كده اتفقني هتنفذى خطتك وساعتها تخليه يمضي علي الاوراق مقابل فيديو سلام يا حلوه.
بااااااااااك
سوزى فضلت تعيط وفجاه شافت تليفون ارضي اتصلت على روزا وحكتالها اللي حصل.
روزا :  تبقي الخطه اتغيرت هبعتلك ازازه لازم تحطي منها ل همس في اكلها ونخلص منها.
سوزى : انتي مجنونه احنا اتفقنا كان علي اني اخليه يمضي الاوراق مش قتل.
روزا : بعصبية انتي تنفذى والا امك يا حبيبتي هتخدى عزاها يا همس تموت ويا امك تموت وقفلت في وشها فون.
سوزى فضلت تعيط وماسكه بطنها.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند ايه وعامر
عامر : اسف علي كل اللي عشتيه من غيري 
ايه : انا جعانه يا عامر .
عامر تصدقي انك فصلان فصلتيني بقالي خمس ساعات بسمعك وقلبي الحنين هيقف من زعله عليكي بحبك يا ايه وفي الاخر جعانه قومي هاتي صنيه الأكل.
ايه بصتله وبصت علي جسمها أنها من غير لبس بتهزر قوم انت.
عامر : بس كده وقام وهي خبت وشها وجاب الاكل وفضل يأكلها ويهزر معاها لحد ما سمع الباب بيخبط قام بسرعه مين .
سليم : انا عامر اسف بس انا تفوق تعالي عاوزك .
عامر : ربع ساعه وجايلك ودخل هاتيلي لبس بسرعه اكيد في حاجه حصلت.
ايه : ماما انا نسيت ماما تعبانه ومعاد الدكتور النهارده وفضلت راحه جايه لحد ما عامر خلص دخلت اخدت شاور وخرجت لبست كان عامر نزل وسبقها.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سليم وهمس
عامر : خبط ادخل يا ابيه
سليم : ادخل يا عامر شوف سوزى في اوضه الضيوف تحت انت تعمل كل التحاليل اللي تسبت أنها حامل مني ومن غير اسئله كتير دى كانت مراتي وانا طلقتها من كام شهر ورجعت بتقول انها حامل الموضوع ده مهمتك تشوف مستشفى مضمونه ومن غير ما حد يعرف لو وصل الأمر اشترى مستشفى وتكون لينا عشان اضمن أن النتيجة مفيش حد لعب فيها .
عامر : حاضر يا ابيه تحب ابداء أمتي
سليم : اكيد حالا اتفضل رتب امورك وبلغني اول باول وممنوع تطلع بره سواء كان ابني أو لا.
عامر : حاضر بس همس عرفت صح باين من شكلها.
سليم : سبني يا عامر انا تعبان واخرج وفعلا عامر خرج.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
نزل عامر كانت ايه وسهيله بيعيطه
عامر : مينفعش كده اهدوه شوى هي هتبقي كويسه.
سهيله: عامر رجعت لنفس حاله اول يوم شفناها فيها.
ايه : فضلت تعيط اهلي سبب في كل حصلها وعشان كده مش بتستحمل اي موقف يحصل ليها.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
ودخلت فتحيه وفريده 
فريده : في أي مالكم بتعيطه ليه وانت يا عامر مالك قلقان ليه.
فتحيه:مالكم يا ولاد زعلانين ليه.
ايه :جريت عليها وسندتها اتفضلي ارتاحي يا أمي واحنا هنحكلكم كل حاجه وفعلا حاكلهم كل حاجه حصلت وفريده طلعت جرى علي سوزى.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند فتحي 
فتحي : حمدالله على السلامه يا ولدى نورت بيتك.
هيثم : شكرا يا حاج كله بركه رضاك.
فتحي : بس انا مش راضي علي ست الخواجيه دى شكلها مش سهله حظر منها يا والدى.
هيثم: شوف يا حاج هي فكره اني غبي وهتضحك عليه بكره هنشوف انا محضلها اي مفكراني هسيب همس ل يلمس شعره منها.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨⁦✨
يتبع...
لقراءة الفصل الثانى والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent