recent
أخبار ساخنة

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثانى والعشرون 22 بقلم ياسمين الهجرسي

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثانى والعشرون 22 بقلم ياسمين الهجرسي
رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثانى والعشرون 22 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثانى والعشرون 22 بقلم ياسمين الهجرسي

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨في شقه هيثم 
هيثم: عرفت عنوانها وعرفت اي تاني
فكرى: اه عنوانها معايا وكل يوم بيطلع ليها واحد روسي بيقعد عندها وينزل سكران والغريب أنها بتنزل هي كمان وراه سكرانه بتروح فيلا مفيهاش حد غير ابوها بس ده بيحصل كل يوم وزى ما حضرتك امرت احنا اتفقنا مع البواب ودفعتله والمهندس بكره هيركب ليها الكاميرات وهنعرف بتفكر في أي
هيثم : والعربية عاوز فيها كاميرات عاوز اعرف بتتنفس كان نفس في اليوم .
فكرى : تحت امرك يا هيثم باشا.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا سليم
اوضه سوزى
فريده : افتح الباب ده وانزل مكان علي تحت
الحارس: بس أوامر سليم باشا اني افضل هنا.
فريده: وانا كلمتي فوق كلمه  سليم انزل تحت ودخلت.
سوزى : ازيك دى اول مره نتقابل بس انا معاكي لحد ما تولدى وأشوف حفيدي ووعدى ليكي لحد ما تولدى محدش'' هيتعرضلك وهتعيشي زيك زى اى حد هنا لاني واثقه أن اللي في بطنك ابن سليم مهو مش معقول ابني سليم سيف دين اللي يتخان انا كنت بشوف نظراتك انتي وستات كتير لابني  أنتم هتموته عليه مش عشان راحل أعمال  ناجح بس لا ووسيم ومحترم ومفيش منه اتنين وبصت ليها بكبرياء ونزلت رجلها من علي رجل التانيه وقامت وقفت والاهم انتي أقل كتير اوى من انك تخوني سليم الباب هيفضل مفتوح اتعملي بطبعتك واياكي تعملي اي تصرف يتأذى فيه حفيدى مفهوم وسابتها وخرجت.
سوزى : واو انتي ايه غير ما كانت اتوقع انتي اللي هتخليني اكسب سلام الحمد لله بقالي حد هنا يقف جانبي.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في اوضه سليم 
فريده : بتخبط ادخل يا سليم ولا نايمين
سليم : اتفضلي يا امي .
فريده : مبروك يا سليم انت هتبقي اب .
سليم : قام وقف امي حضرتك بتقولي اي حتي لو ابني هي هتنزله انا لا يمكن اضحي ب همس عشان اي حاجه في دنيا وقرب من أمه اياكي يا امي تتدخلي في الموضوع ده.
فريده : رفعت صباعها في وش سليم افهم حفيدى اهم من همس وسوزى ومنك انت كمان افهم ده ابنك اللي يتمناه بقالي سنين ومستحيل افرد فيه فهمت وسابته وخرجت.
سليم : راح يلعب رياضه عشان ينسي فضل يلعب بوكس وبيكلم نفسه لا مش معقول اخسر همس لا لو حكمت انا هاخدها ونمشي من فيلا واسبها تشبع بحفيده وبدموع همس دى حبي ونصيبي ومستحيل اسمح لحد يعذبها همس انتي املي وحبي انا اموت لو حصلك حاجه لا لا مجرد تفكير بيقتلني انا مش هستحمل يحصلك حاجه يارب احميها قويها انا عارف قلبها مش هيستحمل العذاب اللي بتعيشه انا بموت كل ما اشوف دموعها اهرب بيها فين انا نفسي اخبيها جويا ليه الدنيا مستكترها عليا ليه بعد ما لقتها وحبها بقا نبض قلبي اشوفها بتتعذب كده اعمل اي يارب نفسي انسيها كل وجع شافته قويني يارب عشان قلبي بتستحمل يشوفها بضعف اللي هيا فيه.وخرج وقف قدامها لاقها نايمه دخل اخد شاور وصلي وفضل يدعي ربنا وهو ساجد يارب برد قلبها و أسعدها وابعد عنها كل شر ممكن ياذيها ويجرحها وابعد عنها أي حاجه تكون سبب في دموعها وسمع صوتها .
همس :  سليم حبيبي وبدموع كان سليم بيصلي خلص صلاته وراحلها مسكها من اديها قلب سليم انتي كويسه.
همس : دماغي تقيله اوي ياسليم مش قادره اقوم.
سليم : وانتي عاوزه تقومي ليه وحشتك صح وبيغمز بعيونه.
همس : عاوزه ادخل الحمام حسه اني معدتي مقلوبه 
سليم : بس كده وشالها دانتي عيون سليم وقلبه يا حبيبتي ودخل بيها الحمام واول ما وصلت ووقفت رجعت كل في معدتها أخرج انت يا سليم.
سليم : حضنها من ضهرها ومسك معدتها وفضل يدعكهالها براحتك خالص انا معاكي لحد ما خلصت ارتاحتي وقاعدها علي البانيو الجميل محتاج ياخد شاور سخن عشان يفوق 
همس : اسفه انك شفت المنظر ده نادى سعديه تنضف وتساعدني.
سليم : رفع حواجبه بندهاش معقول حد يساعد ملكه قلبي غيري انا اللي هنضف الحمام وانا اللي هحميكي انت ناسيه وعدى ليكي ولا إيه وبداء ينضف الحمام وقلع تيشرت بتاعه وحماها ولبسها برنص  واخدها وخرج قاعدها علي سرير وراح جاب ليها ترنج واسدال الصلاة ولبسها وقاعد علي الارض قدامها وسند علي رجليها عامله ايه دلوقتي هسرحلك واتوضي واجيلك نصلي سوى انا عارف انك تعبانه بس ممكن تصلي وانتي قاعده علي كرسي وراح جاب فرشه وسرح ليها وهي لفت الطرحه خرج لقها فردت المصليات صلاه ومستنياه وبتعيط ودموعها بتقتله قرب انتي نبض قلبي وراح جاب المصحف و مسك اديها وحط اديهم علي المصحف عمرى ما هسيبك اللي لما اموت وربنا شاهد علي كلامي
وعلي قلبي انك  انتي نفس اللي بتنفسه
انا هفضل جانبك وهفضل عمري احبك انتي بس اصبري واستحملي لحد ما نعدي الازمه دى وباسها من دماغها يالا نصلي.
همس : حاضر يا حبيبي وصلي بيها أمام وكل واحد فيهم وبيكلم ربنا علي تاني وبدموع بيدعوا ربنا يقوي التاني علي الازمه اللي بيمر بيها وبعد ما خلصوا سليم كان نفسه أنها تأكل اي حاجه لأنها طول اليوم ما اكلتش وقلعها الاسدال وشالها وراح حطها علي سرير انا جعان اوى ونفسي اكل واخد اديها وحطها علي معدته انا فعلا جعان جدا سمعه عصافير بطني.
همس : بتضحك انت جعان يا سليم دانت ممكن تقعد بالكام يوم من غير اكل بس انا فعلا جعانه ومش عاوزه انزل تحت .
سليم : مد أيده قومي معايا هتقدرى تمشي ولا اشيلك هعملك احلي اكل في دنيا .
همس : لا يا سليم الشغالين هيشفوك هاتلي اي سندوتش.
سليم : تحت شغالين اي امال انا اخدت دور ده كله ليه ثواني وقام قفل الباب اللي بيفصل الدور عن فيلا كده انت ملكه وتؤمرى تقدرى تلبسي اللي انتي عاوزه وتضحكي وتجرى كمان لو حابه اي رايك وهعملك اكل بنفسي لاول مره في مطبخنا المتواضع يا مولاتي.
همس : بتضحك مجنون يا حبيبي  يالا .
سليم : هتيجي معايا كده مفيش فستان حلو وقرب عليها وحشتيني اوي يا قلب سليم ونفسي اطمن عليكي.
همس :  اترمت في حضنه انت كمان وحشتني ويارب ما تبعد عني ابدا هات اللي يعجبك وانا البسه .
سليم : اروع فستان يليق بملكه همس جبته اخر مره معايا من فرنسا ونفسي اشوفه عليكي ثواني وجابلها فستان .
همس : انبهرت من فستان معقول يا سليم ده مكشوف اوى .
سليم : خبه الفستان ورأى ضهره خلاص انسيه البسي اللي تحبيه .
همس : قربت عليه بس احساس لسه أنها دايخه مسيطر عليها لا انا هلبسه انت بس تتمني وانا انفذ وباستها بوسه بتستمد فيها قوتها اسبقني علي المطبخ ربع ساعه وهجيلك.
سليم : لا انا اخاف عليكي انا هستناكي هنا لاتتعبي وتحتاجي حاجه.
همس : مسكت أيده وباستها انا كويسه اطمن عاوزه اشوف انبهارك لما تشوفني لابسه الفستان .
سليم : بس كده امريني بس اوعديني لو احتاجتي حاجه هتنادى عليا.
همس : وعد يا نبض قلبي مش هتاخر قبل ما تقلل هكون عندك.
سليم : باسها من دماغها وسابها ومشي ودخل المطبخ وطلع فراخ وخضروات وبداء يعمل الاكل وفجاه شافها قدامه.
اتصدم من جمالها كان عباره عن فستان احمر شفون بحماله واحده وطويل مفتوح لحد فوق صدره مفتوح بشكل مغرى  وضهره مكشوف وشعرها مفرود 
وكانت زى قمر .
سليم : صفر ودموع اتجمعت في عيونه صدقيني يا همس قلبي مش ممكن يستحمل اشوفك بجمال ده انا بخاف عليكي من نفسي وبخاف احسدك وقرب عليها وشالها قاعدها علي تربيزه في المطبخ انتي بس اتفرجي عليا .
همس : اساعدك في أي حاجه.
سليم : معقول انتي ملكه متوجه تتخدم وانا اللي اخدمك ياهمستي انا بحبك بشكل مستحيل قلبك يتوقعه قلبي انتي اخدتيه مني من اول يوم شفتك فيه ولوفيه حاجه اقوي من حب يبقي حبي ليكي يا همس وباسها وهي بدلته نفس شعور انا بقول اخلص الاكل عشان انا عندى حاجات كتير عاوز اعملها معاكي وبداء يعمل الاكل وهي مبهره بخفته في المطبخ اي شكلك بتعكسيني وكل ما يتحرك يبوس حته في جسمها وهي كانت مبسوطه اوى بس مش بتتكلم كتير معاه وده كان قلقه عليها اي يا همستي مش بتتكلمي معايا ليه انا خلصت الاكل انتي مش بتقولي حاجه.
همس : انت كتير عليا اوى يا سليم.
سليم : قرب عليها بالعكس الدنيا هي اللي شوى عليكي يالا وحط طبقين اكل ونزلها من علي التربيزه وفتح ليها الكرسي اتفضلي مولاتي.
همس : اسفه يا سليم عاوزه اقعد علي رجلك وتاكلني ممكن .
سليم : بس كده بس بشرط كل الاكل هتكليه من شفايفي.
همس : موافقه وانا اللي هكلك الاول واخدت قطعه فراخ وحطتها بين شفايفها وقربت عليه واكلوها مع بعض وفضلوا كده لحد ما خلصه أكل انا هعمل شاي.
سليم : شالها شاي اي انتي مجنونه انا نفسي في عسل شهدك وحشتيني والفستان ده خلاني ماسك نفسي بالعافيه يا قطه.
همس : وحشني فهدى اللي خايفه يبعد عني اياك يا سليم تسبني اموت مجرد تفكير بيقتلني.
 سليم : مش هيحصل تعالي انا أقولك مستحيل يحصل ليه لانك حبيبتي ومش ممكن يدخل حياتي غيرك وهسبتلك ده لما اكلك من كل حته في جسمك اكلك اي دانا هخلصك دانتي هتصحي تتدورى علي اماكن في جسمك مش هتلاقيها ابقي اسقليني انا واقولك فين.
همس : بتضحك بصوت عالي .
سليم : ضحكتك نورتي حياتي من تاني وقلعها فستانها وبداء لعبه العشق الممتع.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تاني يوم علي الفطار
فريده : سعديه نادى البهوات من فوق وسهيله قولها تنزل وسوزى هانم ونزلي فتحيه هانم بنفسك يالا بسرعه عاوز نفطر كلنا النهارده مع بعضنا.
سعديه : حاضر يا فريده هانم .
سوزى : صباح الخير يا طنط.
فريده : صبتح الخير يا حبيبتي بس لحد ما اطمن علي حفيدى تقوليلي يا ماما.
سهيله: ماما اي بتقوله ده ازى يعني تقولك يا ماما انتي هتنسي مين دى .
فريده : سهيله مش مسمحولك تدخلي اتفضلي علي فطار.
عامر وايه بيصه لبعض اتفضلي يا ايه
عامر : امي حضرتك بتكسري ابيه سليم بتصرفاتك دى فكرى في اللي بتعمله وسابها ومشي ونزلت فتحيه وسعديه ساندها سليم باشا الباب الخارجي مقفول يا هانم ومحدش رد عليا.
فريده : وصلي الحاجه وانا هتصل عليه
سليم : قام مسك فون بسرعه مش عاوز همس تصحي صباح الخير يا أمي.
فريده : يالا عشان الفطار جاهز وهنفطر كلنا مع بعض.
سليم: امي انا لسه مانمتش مستني اطمن علي أن همس نامت.
همس : تمام يا سليم انا لسه مانمتش قولها حاضر هننزل
فريده : يالا وبعد الفطار ابقوا ناموا.
سليم : حاضر يا امي وقفل واخد همس في حضنه حبيبتي لو تعبانه مش مهم ننزل .
همس : حضنته لا يا سليم انا كويسه بالعكس قلبي فرحان عشان حسه انك متغيرتش معايا.
سليم : اتغير ابقي فقدت عقلي واتجننت
بس قوليلي اتبسطي وبيغمز بعيونه.
همس : طبعا يا عمرى ربنا يبارك ليا في صحتك وقلبك وعمرك يالا عشان منتاخرش واخده شاور ولبسه ونزله وكانت مفاجأة أن سوزى علي سفره سليم مسك ايد همس وضغط عليها يطمنها أنه معاها ممكن اعرف دى بتعمل اي هنا وزى قاعده معانا علي سفره واحده.
فريده : شوف يا سليم سوزى بقت واحده من العيله ولازم الكل يتقبل الموضوع ده واولهم انت .
همس : عند حضرتك حق خلاص يا سليم  اتفضل يالا عشان تفطر ودموع مليا عيونها وسليم بيص لامه بعصبيه.
فريده : سوزى عاوزاكي تتغذى واشربي اللبن عاوزه حفيدى قوى 
همس : بتهز رجلها وبتلعب في الاكل االلي في طبقها وكلهم متوترين ومحدش ادخل.
فريده : انت هترد سوزى لعصمتك أمتي مهو مش معقول هتولد وهي مش علي زمتك .
همس : قامت وخرجت اخدت عربيتها وسليم فكر أنها في الجنينه
سليم : مش معقول اللي انتي بتقوليه سوزى اطلعي اوضتك يالااااااااا بصوت عالي اسمعي يا امي مش مسمحولك تدمرى حياتي وحفيدك اللي فرحانه بيه ده انا هخليها تنزله غصب عنك وعنها.
عامر : خلاص يا ابيه تعالي معايا .
فريده : سيبه انت هتتجوزها تاني غصب عنك وحفيدي هيجي الدنيا غصب عنك وانا ممكن ادوس علي اي حاجه واي حد عشان حفيدى يجي الدنيا واولهم انت فهمت.
سليم : كسر كل حاجه قدامه انا هتجنن انتي اي جرالك مش دى همس اللي كانت عندك اغلي مني ومن اي حد دلوقتي عاوزه تدوسي عليها انا هاخدها وهمشي من هنا وهسيبلك كل حاجه وانا اللي هدمر اي حد يفكر بس يجرح همس وخرج يدور علي همس مش لاقيها سئل الحرس قالوله أنها اخدت عربيتها وخرجت من نص ساعه.
سليم : رجع جرى علي فيلا فريده هانم وبصوت كل رعب وخوف وجنون وعصبيه همس خرجت لو حصلها حاجه انتي مش ممكن تعرفي انا هعمل اي وبيتصل عليها فونها بيرن طلع لاقه فوق نزل فضل يكسر في أي حاجه تقابله سهيله وايه منهارين من العياط وحضنين بعض
سليم: حرام عليكي يا أمي انا مصدقت قدرت تنسي شوى .
عامر : أهدى يا ابيه انا هبلغ جميع اللجان يعرفه مكانها.
سليم : انا لازم ادور عليها وسابهم وخرج زى المجنون اليوم كله خلص وهو مش لاقيها ورجع الفيلا هيموت .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند هيثم 
بيتفرج علي روزا وهي في شقتها.
هيثم : ده بيظبطك يا حلوه تمام يعني الهانم ده حبيب القلب انا عاوز اعرف عنه كل حاجه عنه.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سليم في الفيلا
احمد: أهدى يا سليم صدقني هترجع هي مخنوقه من اللي حصل وهتريح أعصابها وهترجع.
سليم : احمد خرجت تعبانه ومفيش معاها فلوس ولا بطاقه ولا ليها حد ودموعه نزلت وقاعد في الأرض هتجنن ادفع عمرى كله واطمن عليها .
احمد : عمرى ما شفتك منهار كده ارحم نفسك يا سليم عشان تقدر تفكر وترتب امورك.
سليم امي هتجنني حفيد اي اللي متمسكه به وجات علي اليتيمه اللي محدش وقف جانبها ولا ليها حد في دنيا وقال بنت اختها هتجنن هموت وبيخط علي قلبه هموت يا احمد من خوف عليها مش قادر اصدق أنها تسبني مجرد فكره ان يحصل ليها حاجه بتقتليني.
احمد : ربنا هيحفظها وهترجع الشرطه ورجالتنا وانا وانت وعامر كلنا بندور وانشاء الله خير 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في اوضه فريده 
فريده : والله يا فتحيه ماكنش قصدى ده كله يحصل انا بحافظ علي حفيدى ولاني عارفه سليم بيحب همس ازى هيرفض يعترف بابنه عشان كده عملت اللي عملته.
فتحيه : انتي غلطتي بس قدر الله وماشاء الله فعل.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent