recent
أخبار ساخنة

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ياسمين الهجرسي

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ياسمين الهجرسي
رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ياسمين الهجرسي

في فيلا سليم
سليم : هاموت يا احمد مش قادر افكر ولا عارف اتصرف اعمل ايه ممكن تكون راحت فين هعيش ازى لو حصل ليها حاجه وبيخط دماغه في الحيط انا هتجنن هتجنن.
احمد : مسكه حرام عليك اللي بتعمله ده في نفسك هترجع هي بتموت فيك واستحالة تقدر علي بعدك.
سليم : الايام اللي فاتت كانت يتعدى عليا زى الجبل احساس صعب جدا لما تحس. ان حياتك بتنهار فجاه لما تشوف نبض قلبك مجرد كتله ألم ومش بيتكلم ولا يقولك هو حاسس بايه عشان ميجرحكش انا كنت بموت كل ما اشوفها بتبكي وهي نايمه ولا كسرت نفسها مش متخيل أنها انجرحت وهي جانبي انا كنت حالف اعوضها كل فات بس انا سبتها  انكسرت يوم ما سمحت للحزن يتملك منها قولي يا احمد لزمتي اي وانا مقدرتش احميها اكيد انا مكنتش استاهلها عشان كده ربنا حرمني منها انا مش قادر وبشاور علي قلبه انا كانت دموعها وحزنه بيوقف نبض قلبي بيكسر روجولتي هموت يا احمد اقسم لو ماظهرت اني فعلا هموت انا استنتها واتمنتها وتعبت اوى وانا بشوفها بتكبر قدامي ومش قادر اقرب منها واخده في حضني خفت قلقت اتعذبت موت ليكون  
ساكن قلبها حد غيري وحتي لو كان حصل مكنتش عمرى هسمح لحد غيرها يدخل حياتي هي بنت عمرى وبنت قلبي ازى قدرت تختار تسبني لوحدى فكرت اني هختار غيرها همس ضاعت وكسر ازاز الشباك وفضل يكسر في كل حاجه تقابله اديه الاتنين انجرحوا اااااااه يا همس مش ممكن اللي عملتيه فيا هعمل اي لو حصلك حاجه ااااااااه
احمد : كان بيبكي يااااااا يا سليم كل ده في قلبك ل همس وحياه حبكم هتلاقيها وهتعوضها عن كل حزن شافته وهي كمان هتعوضك عن حزنك عليها في بعدك يا سليم ارحم نفسك انت هتموت قبل ما تلاقيها قوم خليك قوى تعالي نروح المستشفى اديك عاوزه تتخيط.
سليم : مش هروح في مكان انا لازم ادور عليها وراح جاب طرحه من بتعتها وباسها ولف أيده بيها وبيهز ودماغه ودموعه بتنزل وهو بيسمع ريحتها اللي ملت صدره.
احمد : ممكن تكون عند حد من أهل امها.
سليم : قام وقف امها هي بتحبها اكيد عند امها في المقابر ازى نسيت انا لازم اروح  ونزل جرى.
احمد : انا جاي معاك ونزل وراه وفعلا وصله بعد كام ساعه وكانت ساعه 2,30بالليل ودخل يجرى زى المجنون واحمد وراه ودخل مسك قلبه .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند روزا
نزل من عندها حبيبها وطلع هيثم وخبك وهي خبط وهي فتحت فكرته واول ما شفته انت بتعمل اي هنا.
هيثم : دخل وقفل الباب بصراحه انتي عجباني وهموت وتبقي ملكي.
روزا : بتضحك انت مجنون انا عاوزه فرعون مصر مش صعلوك مصر.
هيثم: صعلوق وقلع الجاكت بتاعه وقميص ولسه هتمد اتديها تطلع مسدس بتاعها مسكها من شعرها انتي هتشوفي صعلوق مصر هيعمل فيكي اي دلوقتى وقلع خخخخ الروب ومسكها من شعرها باسها بوسه خلت شفايفها جابت دم لانه عرف نقطه ضعفها وطبعا من المتعه الحرام قامت باسته من خده بوسه طويله لا جامد يا صعلوك وبتضحك احضني من ضهرى محتاجه انام  حضنها ونام.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا سليم
فريده: مين خرج بتكلم الحارس من البلكونه الحارس سليم باشا هو واحمد باشا.
عامر : راجع انا بكلم سليم مش بيرد ليه قوليله عرفت مكان همس.
فريده : فين سافرت البلد .
ايه وسهيله وكلهم نزله واتصل علي احمد  
مش بيرد.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في اوضه سوزى
سوزى راحه جايه بتفكر في سليم وفي اللي حصل وقررت تروح الاوضه بتاعت فريده انا اسفه مكنتش اقصد اللي حصل 
فريده : روحي اوضتك مش قادره اتكلم مع حد دلوقتي.
سوزى : بس انا عاوزه اتكلم معاكي ممكن
فريده : قولت اطلعي بره اعصابي تعبانه افهمي.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في المقابر
سليم: مسك قلبه لانه لاقها قاعده قدام قبره امها وأبوها وسانده دماغها علي قبر 
امي شوفتي يا امي قلبي اتحرق مره تانيه وخسرت قلبي وحبي وعشقي وأملي
في دنيا اللي عوضني عن غيابك وغياب بابا بس الدنيا استكترت عليه وحرمتني منه عارفه يا امي انا موتي اسهل من انه يبعد عني قلب اتحرق يا امي عقلي مش مستوعب أنه ممكن اتحرم منه ده مش حبيبي علي قد ما هو ابويا واخويا وحمايتي عارفه يا امي لما كان بيغيب عني كنت بروح افتح دولابه وأفضل اشم ريحته عارفه يا امي انا كام مره سرقت لبسه عشان ريحت عرقه فيها لاني مبقدرش انام غير وهو في حضني والمره اللي يوحشني فيها وابقي هموت والمسه كنت اتسحب واروح اقف جانبه لحد ما ابقي مش قادره اسيطر علي قلبي لاني ساعتها بكون هضعف واترمي في حضنه امي انا خسرته وهو انا عارفه أنه اتظلم وانا بعذبه بوجودى هو تعب اكتر مني وعشان كده انا سبته عشان ما اتعبوش هو اكيد هينساني لما ياخدها في حضنه وهي هتنسيه همس وطنط بتحبها اكتر مني وابنه هيعوضه عن حب بنته همس اااااااااه يا امي انا انتهيت عمرى اتحسب بس بعدد ايامي مع سليم كل يوم كان عمر اااااه يا امي علي حضنه بنسي نفسي وبتضحك عارفه يا امي اول مره اتاكدت اني بحبه واول ما رجع من بره عملت نفسي تعبانه وهو خاف عليا أوى واخدني في حضنه انا نسيت اسمي وفضلت مكسوفه وهو بيكلمني ومخبيه نفسي في حضنه لايقول عليا مجنونه 
سليم : هقول انت بنت عمر وبنت قلبي واستحالة استغني عنك انتي نبض قلبي وحب عمرى يا همس قرب وقاعد قدامها وحط أيده علي وشها انتي عمرى كله ويوم ماتبعدى عني هموت يا همستي ليه قتلتني ببعدك عني اسوء ليله في عمرى وانا مش عارف مكانك وبدموع هونت عليكي يا قلب سليم صعب جدا اللي عيشته انا كنت هموت واطمن عليكي اناوصلت لقمه الجنون اعمل اي فقدتيني
كل حصون قلبي يا همس عقلي  وروحي انتي بنتي اياك يا همس تبعدى عني أنا مستحيل اسامحك لو حصلك حاجه ااااااااه يا همس وانا هعوضك كل الم عشتيه وكل حزن قلبك شافه همس ومد أيدها وقفها واخدها في حضنه وهي اتعلقت في رقبته.
همس : خفت عليك يا حبيبي انت لازم تختار وانت كل الدنيا عندك امك وابنك وأخواتك بزنس بتاعك انا هدمر حياتك انا لازم ابعد عنك طلقني يا سليم عشان تعيش مع ابنك ومراتك انا لازم أخرج من حياتك انا هعملك مشاكل كتير انت في غني عنها.
احمد : كان بيسمع كلامها وهو بيبكي
سليم : في حاله صدمه مش قادر يصدق اللي بيسمعه ماسك قلبه دقاته هتكسر صدره.
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent