recent
أخبار ساخنة

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ياسمين الهجرسي

الصفحة الرئيسية

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ياسمين الهجرسي


في المستشفى
سليم رجع المستشفى عند همس وسعاده الدنيا كلها مليه قلبه دخل كانت ايه وعامر ومحمد والدكتوره واقفين. 
سليم :السلام عليكم وكلهم رد عليه السلام عامله اي دلوقتى وقرب عليها وبيلمس وشها بكل حنان وشوق
الدكتوره : لا احنا بقينا كويسين عن الاول كتير بس لسه مافقتش هتفوق في أي وقت بعد اذنكم.
عامر : اتفضلي يا دكتوره
محمد : مليون سلامه عليها يا سليم.
سليم : ليه دماغه بتعب الله يسلمك اتفضلوا أنتم عامر خلي بالك من امك وانت يا محمد خلي بالك من سهيله وانت يا ايه اتفضلي روحي شوفي الدكتور عشان  العمليه بتاعه والدتك وانا هنا مع همس سيبونا لوحدنا.
كلهم حاضر يا سليم اللي انت عاوزه
عامر : لو احتجت حاجه قولي 
سليم : شكرا وانا جاي وراك اطمن علي ماما
محمد : الف سلامه مره تانيه بعد اذنك وبص في ساعه زمان سهيله بدأت تفوق وخرج جرى زى اللي رايح يشوف مامته بعد غياب سنه ايه عن اذنك يا ابيه وخرجت هي وعامر.
سليم :  قام قفل الباب من جوه بالمفتاح وقرب من همس اللي كانت لسه مخلصه محلول وملس علي شعرها بايد  وأيده التانيه بتمر علي جسمها وطلع ونام جانبها ودفن وشه في صدرها ورجليه فوق رجليها وفضل يبوسها من كل حته في وشها وشفايفها كما أنها هضيع منه معقول يا همستي هتفضل كده نايمه وسيبني لوحدى انا بخاف من الدنيا كلها وانتي بعيده عني انتي قوتي وضعفي كبريائي و وجعي انا بعشقك يا همس حرام عليكي بقالي كتير مسمعتش صوتك ولا شفت عيونك يالا يا قلب سليم نفسي تاخدني في حضنك وتتعلقي في رقبتي وتقولي انا في حضن طايره ومش لامسه الأرض اوعي تسبيني لوحدى انا اموت من غيرك ودموعه بتنزل علي وشها هي دموعها بتنزل كأنها سماعه وحسه به انا تعبان يا همس ومسك اديها وحطها علي قلبه ده هيقف لو مصحتيش ولحقتيه هموت واسمع صوتك انتي بتختبري حبي ليكي كتير يا همس الايام دى  ليه يا حبيبتي كده معقول بتحبي ضعفي قدامك كده وبيضحك بصوت عالي قومي يا همس شوفي سليم اللي مايقدروش رجال أعمال كتير يقفه قدامي ولا حتي ينافسوني منهم حد مهما كانت مكانته أو مركزهم أو عمرهم طول عمرى جبل عمر ما حد او حاجه هزته انتي يا همس بكلمه بحركه بلمسه بدمعه منك بتهديني بدمريني يا همستي انا عارف ان كل اللي مريتي به صعب عليكي ومتأكد من انك بتحبي تشوفي ضعفي وقلة حيلتي قدامك علي حرمانك من حضني سنين بس ده كتير عليا يا قلب سليم ارجعيلي يا بنت قلبي  واختار العقاب اللي تحبيه بس وانتي في حضني هعملك كل اللي نفسك فيه انا بحبك أوى ومش مستحمل اشوفك كده كفايه عليا عقابك يا همس دانا خسرت كل قوتي وضمها ونام بيها كأنه خايف عليها تضيع منه  انا عارف انك مش بتحبي المستشفى عشان كده هنرجع الفيلا  بس لما تخفي وبيفكر وبعدين قرر يرجع بيها فيلا بس يطمن علي فريده الاول وساب همس وخرج.
⁦✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند فريده
دخل سليم كانت فريده بتقراء قرآن وتدعي ليهم كلهم ربنا يعدى الايام دى علي خير.
فريده : همس عامله ايه يا سليم
سليم : اترمي في حضن فريده الحمدلله يا امي هموت وقلبي هيقف وبتنمي روحي تطلع ولا اشوفها بشكل ده انا ضايع من غيرها اعمل اي يا امي نفسي اخد من عمرى وصحتي واديها في ترجع احضني تاني انا خلاص هموت لو فضلت كده ودموعه مابتقفش انا يا امي اللي علمتها كل حاجه اول يوم بلغت فيه وقفلت علي نفسها باب الحمام عشان مكسوفه تخرج وسمحتلي انا بس اللي اشوفها في يوم ده اتاكد اني مقدرش اعيش من غيرها ولما اخدتها ورجعنا الفيلا وطلبت دكتوره تتكلم معاها وتفهمها وهي رفضت وحسيت بخجلها من دكتوره وبصتلي عرفت انها عاوزاني انا اللي اتكلم معاها وفعلا فهمتها كل حاجه ساعتها عرفت انها بنتي وحبيبتي ودنيتي كلها ولازم ابعدها عني عشان احميها من نفسي اااااااااااه يا امي بعشقها
فريده : ياااااااااااا كل ده ل همس ورفعت وشه قوم انت قوى وهي عنيده وعاندت الموت ورجعتلك لازم تحافظ على حبكم اعمل اي حاجه وكل حاجه تخليها بين اديك انت جبل طول عمرك اوعي تخلي حاجه في الدنيا تهزم فهمت وبتحاول تقوم ساعدني.
سليم : امي الحمدلله انك بخير عامر قالي أن رجعتي تاني تتعبي.
فريده : لا يا حبيبي ده من الصدمه بس بقيت احسن يالا روح عند مراتك اطمن عليها وانا هنا معاهم علي مانطمن علي فتحيه وأشوف اختك مالها.
سليم: انا هاخد همس ونرجع الفيلا انا مش قادر علي جو المستشفى ده وسابها وخرج راح مكتب الدكتوره إيمي.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨في مكتب الدكتوره إيمي
سليم: بيخبط ادخل يا دكتوره 
دكتوره : اتفضل ارتاح حضرتك يا فندم شكلك تعبان وانا بتكلم معاهم عرفت كان عندك جلطه المجهود ده غلط علي قلبك
سليم : حياتي كلها جالها جلطه لحد ما اطمن علي همس انا عاوز أحدها وارجع بيها الفيلا عشان اخليها تاخد رحتها.
الدكتوره: لازم يبقي معاها حد متخصص عشان لت قدر الله حصل حاجه تبقي المريضه في امان.
سليم : قام بتعب لو سمحتي ممكن تاخدى اجازه وتيجي معايا لحد ما اطمن عليها.
للدكتوره: عشان خاطر قصه الحب ⁦❤️⁩ الجميله دى انا هاجي معاكم.
سليم : شكرا يا دكتوره.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا سليم
احمد : تعبانه من أمتي افتح الباب ده
الحارس: من ساعه اللي حصل وبعدين أوامر سليم باشا أنها ماتخرجس.
احمد : يا غبي دى بتموت وشالها وجرى بيها علي المستشفى.
وصل المستشفى داخل الاستقبال فين الدكتور بسرعه دي حامل وبعد فتره خرج الدكتور لازم تمضي على القرار ده عشان هتعمل عمليه اجهاض انت من أهلها
احمد : اااااه اخوها واخد الإقرار ومضي عليه وبعد فتره الدكتور خرج هي دلوقتي كويسه وتقدر تطمن عليها في الاوضه بتاعتنا.
احمد : الحمدلله ربنا خلصك من دى كمان واتصل علي سليم وحكاله اللي حصل 
سليم : الحمدلله خلي حد من الممرضين يفضل جانبها لحد ما تفوق وبعدين تغور في دايه.
احمد : زى ما تحب جهزلي أوضه بتاعتي عشان انا قررت هاجي اقعد عندك لحد ما المشاكل دى تخلص
سليم : اوضتك زى ماهي سلام
سوزى : فاقت واتصلت علي خالتها كانت الشرطه وصلت لمكان امها وقالتهم اللي حصل وراحت مامتها خالتها ليها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند هيثم
فتحي : كده يا ولدى انا قولتلك دى واحده شكلها بتاعت مشاكل اهي ودتك في داهيه زمن أمتي يا بني واحنا لينا في المشي الشمال تجاره أعضاء ومخدرات يا هيثم وفي الاخر قتل كمان
هيثم: مش وقته يا حاج انا عاوزك تصرف متشلش هم الفلوس قوم اكبر محامين في البلد انا لازم أخرج اصفي حسابي مع سليم الک..... واخد همس منه
فتحي : كفايه بقي لحد كده انت بس تخرج وبعدين اعمل اللي انت عاوزه 
العسكري: الزياره خلصت.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨⁦
عند همس 
سليم : شالها ونزل بيها وبيلصلها ودموعه بتنزل وهي مش حسه بيه خالص وركب العربية ووصل الفيلا وطلع اوضتهم .
سليم : دكتوره هي ليها ادويه دلوقتي.
الدكتوره :  لا ملهاش بس قلبها ليه دواء معاك انت .
سليم : اتفضلي سعديه هتورى حضرتك الأوضه بتاعتك ارتاحي وفعلا خرجت
راح ملي البانيو مايه سخنه ومعطر للجسم ورجع اخدها وحطها في البانيو وفصل يملس علي منحنيات جسمها وغسل ليها شعرها وشالها حاطها علي سرير نورتي حياتي يا همس وفرظ شعرها علي المخده انا هسرحلك واي رأيك في مساج يريح جسمك انا عارف اكيد جسمك تعبان وراح جاب كل حاجه ممكن تخطر علي باله عشان يريح جسمها وباسها بوسه طويله اوى ونزل علي صدرها ودفن وشه فيه وباسه بوسه حنينه وطلع علي رقبتها وعيونه وشفايفها ووقف فجاه حس انها بتبدله نفس الشعور همس انتي سمعاني صح قولي اي حاجه يا همس اعملي اي اشاره تخليني اصدق اني مش بتخيل وبدموع فقد الأمل انا هسيبك خمس دقايق اغير لبسي المبلول ده.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند فتحيه
ايه : امي انشاء الله هتقومي بسلامه
فتحيه : حبيبتي انا اطمنت عليكي وبتبص ل عامر أوى بس قلبي واكلني علي هيثم لو جرالي حاجه قولي له اني سمحته وأنه لازم يبعد عن طريق اللي ماشي فيه
ايه : بدموع لا انتي عتقوني بسلامه متقوليش كده انا مقدرش اعيش من غيرك يا أمي.
عامر : بيبوس ايد فتحيه انشاء الله حضرتك هتقومي بسلامه وايه دى بقت حياتي واطمني عليها.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سهيله
كانت نايمه ومحمد واخدها في حضنه دخلت فريده شافتهم اديقت وخرجت راحت ل فتحيه كانت خلاص داخله العمليه 
فريده : يالا شدى حيلك كده عشان نروح نحج السنه دى مع بعض انا بقولك اهو وبتحضنها وتعيط
فتحيه : انشاء الله امال مين اللي هيربي عيالهم غيرنا ادعولي أنتم بس.
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent